Goedemiddag medespelers,
(Probeerde tussen het werk door even een oog in het zeil houden, maar om nou speciaal hiervoor een plaspauze op te nemen ging me iets te ver.)
Wat een rust hier. Ik dacht dat dit een leuk interactief spel was waarbij we gezellige dingen met elkaar konden doen.
Maar individualisme ten top hier! Ik heb de hele ochtend in mijn eentje lopen behangen omdat er blijkbaar iemand (of meerdere individuen) alle verfpotten hadden omgegooid .
Dus ik hoop dat jullie het behang met madelief, zonnebloem en margriet motief appreciëren.
Maar even serieus, Among Us zijn een paar saboteurs! Het wordt tijd om namen te noemen de saboteurs het zwijgen op te leggen. Mijn hoofdverdachten zijn Robbieazerty, Michael90 en MitchK. Why?
Van Robbieazerty vind ik het verdacht dat hij de actie van Sanmol immiteerde. In eerste instantie vond ik Sanmol's actie raar, maar het zou wel een perfecte manier zijn om een eventueel saboteur uit de tent te lokken. Als het zou kloppen, een toonbeeld van een echte Sanmol actie.
Maar misschien tuim ik nu ergens met open ogen in. Van Michael90 heb ik het idee dat ie hetzelfde doet als Robbie.
Maar voor nu gaat mijn stem naar
MitchK. Hij zou voor mij een prima saboteur zijn, omdat het lijkt alsof hij actief is, maar zijn berichten vrij nietszeggend zijn. Heb niet het idee dat hij echt taken aan het uitvoeren is. En kan me niet voorstellen dat steen/schaar/papier al zijn tijd in beslag neemt....
Jammer Sanmol dat je me verdenkt, maar ik zou echt niet weten wat ik misdaan zou moeten hebben, om een verdenking op me te krijgen.
Misschien zijn MitchK, Michael90 en Robbieazerty gewoon allemaal wel pseudoniemen voor weerwolven cq saboteurs. Of misschien maar 1, of wellicht geen en ga ik nu af als een gieter. Ik heb echter nog geen argumentatie gelezen die me van mijn verdenkingen afhalen.