Auteur Topic: [kandidaat] Sven  (gelezen 12949 keer)

Offline hamsterdam

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #120 Gepost op: 29-04-2022, 15:46:37 »
Helemaal correct Lo. En dat doet hij twee keer, dus 1200 euro op zijn rekening. Manu reken ik niks aan bij die vragen want die had zoals gewoonlijk geen invloed.

Het is toch gek dubbel te rekenen als niet hele bedrag afgaat bij foutief antwoorden?

Offline mocemole

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #121 Gepost op: 29-04-2022, 17:27:26 »
Als toch al iedereen dat doet moet je als mol dus juist NIET bij deze vraag komen. Dan focus je je op het foutief beantwoorden van andere vragen. Maar verhip. Die moeilijke vragen deed hij nu juist GOED......

In de trant van Belgian Mol reken ik hem deze vragen dubbel aan. +300 waar het -300 moest zijn; molschade is dus 600 euro, etc. etc.
Die 2 laatste vragen waren sowieso buiten tijd als er geen banaan in het net ging. Dan is het net wel mols om de moeilijkere vraag te nemen, je weet nooit of er een banaan ging raak geschoten worden. Bij de gemakkelijkere vraag van Uma zorg je er voor dat geen banaan in de buurt van het net komt.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #122 Gepost op: 30-04-2022, 18:59:55 »
Helemaal correct Lo. En dat doet hij twee keer, dus 1200 euro op zijn rekening
Ik wil hier zelfs nog de verdubbelaar op inzetten, want die had ik nog bewaard!

Dus 2400 op conto van Sven!

Nou, maak daar nog maar eens een mol van  ;D ::ohno:: ::)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #123 Gepost op: 1-05-2022, 22:05:53 »
Volgens mij is het nu toch onmogelijk dat hij het is?
Z’n broer zit in het filmpje met Sven’s vriendin die in België zit, en we weten dat de handlanger nog in Spanje zat voor de tweede opdracht.
Kan ook niet van tevoren al afgesproken zijn vanwege de molwissel.
« Laatst bewerkt op: 1-05-2022, 22:08:59 door Jordyep »

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #124 Gepost op: 1-05-2022, 22:13:32 »
Goed punt. En Sven deed alles goed, op het indrukken van die laatste knop na.

Offline Joey94

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #125 Gepost op: 1-05-2022, 22:14:15 »
Gewoon een ideetje en waarschijnlijk niet hoe het gegaan is, maar kan het niet zijn dat die filmpjes allemaal al waren opgenomen vóór het bezoek naar Spanje kwam? Dat ze verschillende scenario's hebben opgenomen waarvan dit er één was? En dat door te kiezen voor het woordgebruik 'ik heb inmiddels begrepen dat...', dat je daardoor juist geneigd bent om mensen te schrappen? En dan bedoel ik niet eens specifiek om Sven, omdat hij natuurlijk niet de oorspronkelijke mol was, maar gewoon in het algemeen. Nogmaals, ik denk zelf niet dat dit het is, maar het is een mogelijkheid.

En Sven deed alles goed, op het indrukken van die laatste knop na.

Tja, dat kan ook een mol doen die de fanatieke kandidaat speelt, maar net dat laatste setje niet geeft. Hij had de sleutelpositie door hier als laatste te gaan.

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #126 Gepost op: 1-05-2022, 22:18:51 »
Dat is zo, en met een zelfde redenering had ik tot vanmiddag Sven nog als Mol, dat een Mol ook dingen goed doet. Maar het is me toch erg (te)veel, zeker met al die oplossingen in het hippiebed erbij.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #127 Gepost op: 1-05-2022, 22:19:01 »
Bij opdr 2 is hij (oa) verantwoordelijk dat de 5000 niet in de pot komt maar opdr 1 was hij onnodig grootverdiener. Je kan toch meer spullen van dat bed laten vallen? Of minder goede antwoorden geven.

Vol op Manu en er niet uitvliegen vind ik dan wel weer raar. Zit iedereen ernaast ofzo

Offline Joey94

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #128 Gepost op: 1-05-2022, 22:21:31 »
Vol op Manu en er niet uitvliegen vind ik dan wel weer raar. Zit iedereen ernaast ofzo

Ik heb dus het idee dat iedereen op Manu zat (dit vanwege de quote van Philip aan het begin van de aflevering), maar dat ze het alleen bij Sven laten zien.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #129 Gepost op: 1-05-2022, 22:23:26 »
Ik heb dus het idee dat iedereen op Manu zat (dit vanwege de quote van Philip aan het begin van de aflevering), maar dat ze het alleen bij Sven laten zien.

Kan. Dat maakt Sven nog minder verdacht. Ze denken dan waarschijnlijk dat wij denken dat hij de mol wel moet zijn dan oid.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #130 Gepost op: 1-05-2022, 22:33:50 »
Vol op Manu en er niet uitvliegen vind ik dan wel weer raar. Zit iedereen ernaast ofzo

Hij heeft daarmee de vraag 'Is de Mol een man of een vrouw?' goed.    ::vergroot::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #131 Gepost op: 1-05-2022, 22:39:41 »
Ik heb dus het idee dat iedereen op Manu zat (dit vanwege de quote van Philip aan het begin van de aflevering), maar dat ze het alleen bij Sven laten zien.

Dat denk ik niet, ik denk dat Yens op Uma zit vanwege dat gesprek bij dat potje.
Ging iets van:

Yens: ik denk rood
Uma: ik ook
Yens: pak dan maar marron

Lijkt me vrij duidelijk dat hij denk dat ze hem fout probeert te sturen (wat ook zo is).

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #132 Gepost op: 1-05-2022, 22:53:37 »
Volgens mij is het nu toch onmogelijk dat hij het is?
Z’n broer zit in het filmpje met Sven’s vriendin die in België zit, en we weten dat de handlanger nog in Spanje zat voor de tweede opdracht.
Kan ook niet van tevoren al afgesproken zijn vanwege de molwissel.

Zijn broer zei ook nog iets van misschien neemt ie de cheque mee….

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #133 Gepost op: 1-05-2022, 23:11:15 »
Hmm…ik vind die scène buiten in het zonnetje met vrouw en dochter dik ingepakt in muts en sjaal toch wel verdacht. Broer Kristof ernaast in alleen een trui.
Druivenstruik vol in het groen blad in november…
Lijkt alsof er hier iets niet klopt?

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #134 Gepost op: 1-05-2022, 23:17:17 »
goed gezien zeg  ;D

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #135 Gepost op: 1-05-2022, 23:20:24 »
Stond er ook niet een karaf met “cold drinks” achter? Lijkt me ook niet helemaal toepasselijk met sjaal en muts op.  ::vergroot::

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #136 Gepost op: 1-05-2022, 23:25:14 »
Hmm…ik vind die scène buiten in het zonnetje met vrouw en dochter dik ingepakt in muts en sjaal toch wel verdacht. Broer Kristof ernaast in alleen een trui.
Druivenstruik vol in het groen blad in november…
Lijkt alsof er hier iets niet klopt?

Ja, dat leek op de een of andere manier overdreven geënsceneerd. Dat je zo'n larfje in elk seizoen dik inpakt, accoord... Hun adem was ook niet te zien.
Woosie down?

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #137 Gepost op: 1-05-2022, 23:27:48 »
Weten we 100% zeker dan wanneer deze serie is opgenomen?

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #138 Gepost op: 1-05-2022, 23:30:38 »
Ik kan er alleen niet 1-2-3 uit opmaken wat we er mee moeten, ze ensceneren winter maar het is a) veel eerder opgenomen, toen de druiven rijp waren (september) b) veel later opgenomen. Maar noch a of b leiden hier tot een conclusie ;D

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #139 Gepost op: 1-05-2022, 23:33:06 »
Ik kan er alleen niet 1-2-3 uit opmaken wat we er mee moeten, ze ensceneren winter maar het is a) veel eerder opgenomen, toen de druiven rijp waren (september) b) veel later opgenomen. Maar noch a of b leiden hier tot een conclusie ;D

Of c) niet in België.
Woosie down?