Auteur Topic: [kandidaat] Sven  (gelezen 12879 keer)

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #60 Gepost op: 11-04-2022, 13:14:14 »
S: Het spel gaat nu volledig anders gespeeld worden. Iedereen kent iedereen een beetje. Soms een beetje te goed, denk ik. Dus ik denk dat de mol toch wel een zware taak gaat krijgen.
G: Is het iets wat jij altijd al hebt willen doen, de mol zijn?
S: Dat is het summum van het programma.
S: (over kunnen liegen) Ik denk het wel.
G: Heb je het al veel gedaan hier?
S: Redelijk.
G: Jij bent een mysterie, Sven.
S: Dat kan zijn.
G: Je zit hier met je uitgestreken gezicht. Ik denk dat er niet veel mensen echt hoogte hebben van je.
S: Ik denk dat mensen mij als een winnaar momenteel zien.
G: Zou je er plezier uithalen om de mol te zijn?
S: Zeker.

Online annebeestje

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #61 Gepost op: 11-04-2022, 16:18:55 »
Alle lichten op groen voor Sven als mol, wat mij betreft.
Een redelijke acteerprestatie, lijkt nauwelijks vatbaar voor stress, onpeilbaar, IQ en ook EQ.
of zou dat juist te voor de hand liggend zijn?  :-\\

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #62 Gepost op: 11-04-2022, 16:21:31 »
Hij zou het zeker kunnen, maar is dat niet precies wat de andere kandidaten ook zullen denken? Stel je voor dat straks zowat alle kandidaten vol op hem zouden gaan zitten, dan heb je misschien geen leuk seizoen meer.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #63 Gepost op: 11-04-2022, 16:54:16 »
Sven is vrij emotioneel, lijkt me ook een te groot risico voor de productie.

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #64 Gepost op: 12-04-2022, 08:32:27 »
Gelet op de GIFjes is Sven de enige kandidaat waarvan de ogen niet naar rechts schieten (je bent de mol NIET). Reserve-mol zijn zou hem als gegoten passen. Bij de raketproef was hij al aan het spelen, met de nodige voorkennis is dat kleine extra stapje snel gezet.

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #65 Gepost op: 12-04-2022, 09:05:38 »
Alle lichten op groen voor Sven als mol, wat mij betreft.
Een redelijke acteerprestatie, lijkt nauwelijks vatbaar voor stress, onpeilbaar, IQ en ook EQ.
of zou dat juist te voor de hand liggend zijn?  :-\\
Zo denk ik er ook over.
Lijkt voor de makers een veilige keuze, en een persoon die bij wat isolerend of vreemd gedrag er niet uitspringt tov de voorbije periode.
Wat wel moeilijk zal zijn voor Sven is zich plots dom voordoen. De anderen weten wel dat hij best veel algemene kennis heeft.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #66 Gepost op: 12-04-2022, 10:49:03 »
Hoe neutraal wil je het hebben bij het lezen van de zin. Ik zie Sven zeker wel als een mol X v2. Mysterieus is hij zeker en qua aandacht in de montage voert hij niet de boventoon.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Van Zwam

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #67 Gepost op: 12-04-2022, 16:14:39 »
Ik had eerder al vragen bij Sven als potentiële mol, en vond hem nu wat onderdoen bij de mollicitatie. Anderen gingen veelal een oprecht gesprek met Gilles aan, hem zag ik een façade opzetten. Meneer "ik kijk synchroon met Toon naar de maan" die hier even de kille robot gaat spelen? Heel vreemde keuze.

Kan me nauwelijks inbeelden dat hij de beste indruk van de bende zou hebben gemaakt.

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #68 Gepost op: 12-04-2022, 16:24:27 »
Heb het ook al ergens anders gepost, maar is Sven niet te emotioneel? Hij was in tranen toen Gretel vertrok. Dat wil helemaal niet zeggen dat hij de mol niet kan zijn, maar de makers zullen elk risico willen uitsluiten.

En daarnaast ben je met mol Sven je mol weer kwijt als hij een gewillige, single golden girl tegen komt. Het traantje bij Gretel, Nele zijn ideale partner, mysterieus is hij zeker ;-)
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #69 Gepost op: 12-04-2022, 16:54:43 »
Heb het ook al ergens anders gepost, maar is Sven niet te emotioneel? Hij was in tranen toen Gretel vertrok.

Volgens mij hebben mensen daar al op gereageerd

Eline , Merel, Everon, en zo veel meer mollen die moesten huilen bij n executie. Wordt n te lang lijstje om op te noemen.

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #70 Gepost op: 12-04-2022, 19:01:50 »
Emotioneel?? Sven? Oké ik heb iets gemist denk ik..

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #71 Gepost op: 12-04-2022, 19:11:11 »
Aflvering 1 de executie niet gezien?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #72 Gepost op: 12-04-2022, 20:30:22 »
Ik ga voor Sven. Heeft al een paar dingen niet goed gedaan en komt er mee weg. Koken, evenwichtsbalk, de raket. En is slecht leesbaar. Emotie vind ik geen probleem, het siert je als mens, is goed voor een verwerkings-proces, maar maakt je geen mol of kandidaat.
Sven staat in België boven aan in de pol met 24%. Dus 76% verdenkt hem niet. En als komende aflevering iedereen eens moeite doet om zichzelf verdacht te maken, dus alle 6, dan is 24% nog maar nauwelijks hoger dan 20% , dat met vijf kandidaten het gemiddelde is.
Sven is slim, kan posities bemachtigen, dat heeft hij al bewezen zonder op te vallen.
Bert twijfelt, Yens ging al voor de winst, dan kan je je spel niet zomaar veranderen. De dames missen alledrie de vaardigheid om een positie te bemachtigen. Uma zou gaan opvallen als ze dingen fout gaat doen. Sven komt boven bij de glijbaan (preview afl 5) fel uit de hoek, dus chaos creëren zie ik hem ook wel doen. Hij houdt zijn hoofd wel koel in de komende chaos.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #73 Gepost op: 12-04-2022, 20:58:33 »
Zes deelnemers (want je weet immers niet wie de Mol is) en dus 16,66%. Dan is 24% toch echt wel een pak meer.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #74 Gepost op: 14-04-2022, 10:56:25 »
Emotioneel?? Sven? Oké ik heb iets gemist denk ik..
Aflvering 1 de executie niet gezien?


Ja dit was wel echt het enige moment dat ik enige emotie heb gezien bij Sven, verder heeft ie altijd een strak gezicht ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #75 Gepost op: 14-04-2022, 13:05:27 »


Ja dit was wel echt het enige moment dat ik enige emotie heb gezien bij Sven, verder heeft ie altijd een strak gezicht ::rofl::

Ook bij dat samen naar de sterren kijken met Toon, die jongen is een en al emotie.

Offline widm1992

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #76 Gepost op: 14-04-2022, 23:02:13 »
Dat was gewoon een grap die ze samen hadden bedacht. Sven is echt niet dusdanig emotioneel dat hij geen geschikte mol kan zijn.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #77 Gepost op: 15-04-2022, 07:52:42 »
Dat was geen grap, je ziet de tranen bijna in zijn gezicht. Sven is een emotionele jongen... ben ik nu de enige die dat ziet? Of kijk ik naar een ander programma dan de rest?

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #78 Gepost op: 15-04-2022, 14:05:45 »
Nee hoor, ik zie het ook.
Hij kan wat mij betreft nog wel de mol zijn (genoeg mollen die emotioneel werden meegemaakt  ;) ), maar misschien is dat nu wel een extra risico voor de makers, denk ik. Nu beginnen als mol, lijkt mij extra stress-vol.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #79 Gepost op: 15-04-2022, 17:24:54 »


Ja dit was wel echt het enige moment dat ik enige emotie heb gezien bij Sven, verder heeft ie altijd een strak gezicht ::rofl::

Ja precies, hij kan net zoals de meeste mensen misschien een keer emotioneel reageren op een bepaald moment, maar over het algemeen vind ik hem rustig, stoïcijns, bedachtzaam en slim. En hij heeft erg droge humor, dat merk je in de stukjes als ze even bij elkaar zitten.