Auteur Topic: [kandidaat] Sven  (gelezen 12939 keer)

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #80 Gepost op: 19-04-2022, 00:53:27 »
Sven staat nu best hoog op mijn verdachtenlijstje, ik denk dat hij wel een goede mol zou kunnen zijn met z'n pokerface.

Maar als hij echt de mol is, zal er wel wat servies zijn gesneuveld op de redactie. De oorspronkelijk mol is koud naar huis, of de nieuwe mol wordt door zijn medekandidaten als 'minst betrouwbaar' aangemerkt. Zou bijzonder pijnlijk en stressvol voor ze zijn.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #81 Gepost op: 19-04-2022, 00:58:36 »
Maar dat is niet opeens deze aflevering lijkt me. Sven wordt waarschijnlijk al langer verdacht en dat weten ze want ze kijken zelf de testen na  ;)

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #82 Gepost op: 19-04-2022, 01:09:07 »
Iedereen weet dat er een nieuwe mol is. Ze zeggen zelf ook steeds dat ze letten op wiens gedrag mogelijk is veranderd. En ze hebben de avond tevoren het lijstje ingevuld, van meest naar minst vertrouwd.  Dus het zegt wel degelijk iets over hoe de kandidaten nú, na het toewijzen van een nieuwe mol, naar elkaar kijken.

Dan zou ik toch wel peentjes zweten als ik in de redactie zat en de naam van de mol verschijnt direct op de eerste dag bovenaan de verdachtenlijstjes, nadat je al afscheid hebt moeten nemen van de oude mol...
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #83 Gepost op: 19-04-2022, 01:12:49 »
Sven heeft nou eenmaal n hoog verdenkingsgehalte. Dat weten zij al die tijd al .. daar is niet opeens iets in veranderd nu er n nieuwe mol is.

Dus ze zijn niet verbaasd mocht hij de mol zijn en ze hebben hem misschien om deze reden niet eens gekozen.

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #84 Gepost op: 19-04-2022, 01:14:48 »
Goede reden dus om Emanuelle te kiezen als nieuwe mol.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #85 Gepost op: 19-04-2022, 04:54:38 »
Ja dat was de perfecte keuze geweest. De ultieme wensmol. Maar helaas hebben ze het niet aangedurfd  ::ohno:: Dat zag je al na een minuut uitzending aan Emanuelle's gedrag.

Ik vond Sven aan de andere kant juist als de meest verdachte overkomen. Met die biechten ook, had hij soms een gemeen lachje. Hij wil natuurlijk graag Emanuelle pasvragen geven en dat lukte.

Maar goed, een verkeerde keuze van de productie is het wel. Emanuelle was de enige goede keuze. En nu kiezen ze iemand die zo verdacht ligt in de groep. Dan lig je meteen 1-0 achter.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #86 Gepost op: 19-04-2022, 08:32:41 »
Maar goed, een verkeerde keuze van de productie is het wel. Emanuelle was de enige goede keuze. En nu kiezen ze iemand die zo verdacht ligt in de groep. Dan lig je meteen 1-0 achter.

?

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #87 Gepost op: 19-04-2022, 09:57:37 »
Ik vond Manu juist de minst goede keuze ::rofl::

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #88 Gepost op: 19-04-2022, 10:56:43 »
De minst waarschijnlijke wel ja, maar je mag hopen. Emanuelle als pure wensmol. Maar ze hebben gewoon die durf niet gehad.

Sven is het tegenovergestelde, een saaie mol. Het is al een stuk spannender met Yens.

In eerste instantie klopte alles met Sven maar na een nachtje slapen lijkt het wat anti-voorkennis zoals hij te werk ging met het liegen om de pasvragen. Anti-productieassistent. Het lijkt alsof hij in de snelheid van het spel om als eerste te moeten gaan niet doordacht dat zijn leugen al meteen uit zou komen dus dat hij best de waarheid kon vertellen zoals Yens meteen erop wel deed. Die vertelde het wel erg als Productieassistent, met opzet om geld uit de pot te spelen......
« Laatst bewerkt op: 19-04-2022, 11:12:57 door Lo »
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Soes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #89 Gepost op: 20-04-2022, 15:06:52 »

Maar goed, een verkeerde keuze van de productie is het wel. Emanuelle was de enige goede keuze. En nu kiezen ze iemand die zo verdacht ligt in de groep. Dan lig je meteen 1-0 achter.

"En nu kiezen ze iemand die zo verdacht ligt in de groep." Want jij weet dit al?  ???
Het komt nogal stellig over, maar niemand van de kijkers weet op dit moment nog welke keuze de productie heeft gemaakt.

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #90 Gepost op: 20-04-2022, 17:08:42 »


Bekijk Svens tot en met aflevering 5 bijgewerkte kandidatenpagina hier. En vermeld het in dit topic als je interessante aanvullingen hebt. ::vergroot::

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #91 Gepost op: 21-04-2022, 13:25:04 »
Sven wordt het meeste verdacht door de groep, dus het zou wel jammer zijn als Sven ook echt de nieuwe Mol is. Toch schrijf ik 'm zeker niet af. Kristof zou dan een geweldige hulpmol geweest zijn door de held uit te hangen bij de waterglijbanen terwijl ie eerder al zijn slag zou hebben geslagen met kokers te verwisselen.

En is het niet een beetje vreemd dat Sven Emanuelle ervan verdenkt de Mol te zijn nadat zij zich ultiem kandidaats gedroeg door geen geld uit de pot te schieten? Sven: "Ze is serieuzer geworden en haar blik is ook anders. Ik vertrouw het niet."

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #92 Gepost op: 21-04-2022, 13:34:49 »
Ze hebben waarschijnlijk gewoon antwoord gegeven op de vraag: “wie vielen je op deze afl” en hebben dit stukje laten horen

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #93 Gepost op: 21-04-2022, 13:53:25 »
Kan altijd, maar die indruk krijg ik door "ik vertrouw het niet" niet.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #94 Gepost op: 21-04-2022, 15:00:02 »
Lijkt mij kandidaats van Sven. Als Mol maak je de finalist verdacht die het minst wordt vertrouwd.

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #95 Gepost op: 21-04-2022, 15:12:38 »
Ik wist niet dat dat een regel was.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #96 Gepost op: 21-04-2022, 15:37:35 »
::rofl::

Slecht verwoord van me. Ik bedoelde het eerder andersom, maar nog steeds geen regel idd. Maar het lijkt me dus onlogisch dat de mol net doet alsof hij de in de groep minst verdachte kandidaat als hoofdverdachte heeft.

Kan natuurlijk dat dat een paar afl. later helemaal anders ligt.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #97 Gepost op: 25-04-2022, 09:00:43 »
Sven doet tot toch weer heel veel onnodig goed. En toont weer zijn emotioneelkantje. Hem hebben ze niet als mol gekozen en nu kan je aan zijn juiste antwoorden, oplossingen en gedrag ook zien dat hij het echt niet is.
« Laatst bewerkt op: 25-04-2022, 09:03:25 door Belgian Mol »

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #98 Gepost op: 25-04-2022, 14:38:53 »
We hebben wel heel vaak moeten zien dat Sven verdwaasd rondloopt, het niet weet en geen idee heeft. Maar het is vooral dankzij Sven dat de eerste opdracht lukt. Hij geeft de voorzet naar het gevallen glas rosé, Yens kopt hem in. Hij staat als enige naar het verhaal te luisteren van de gids (niet handig als mol) en weet daarom dat het ziekenhuis is genoemd naar de donor. Yens kopt hem opnieuw in. En dan verbetert Sven ook nog de berekening Yens van 65 naar het goede antwoord 64.
Verder is hij goed bezig met het bananen slingeren, dat levert in elk geval 600 euro extra op. Hij lost daar ook zelf twee lastige vragen op. En Sven lijkt nadat hij gesprongen heeft oprecht veel blijer met de 1.000 euro dan Yens.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #99 Gepost op: 25-04-2022, 21:00:24 »
Ik wist niet dat dat een regel was.
Sven 5 pagina's hier. Uma/Anke/Yens al 10. Om over Emanuelle nog maar niet te spreken. Da's wel een WIDM.com regel...... Sven is niet de mol  ::hypocriet::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)