Auteur Topic: [kandidaat] Sven  (gelezen 12935 keer)

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #100 Gepost op: 25-04-2022, 23:52:19 »
Sven maakte trouwens ook een opmerking dat een mol nooit zou maken in de aflevering.

Bij de eerste opdracht gingen ze naar het eerste huisnummer. Toen merkte Sven al van een afstandje dat de sleutel nooit zou passen en liepen ze meteen terug.

Een mol zou altijd nog wat extra tijdrekken hier en de sleutel toch proberen.

Heel kandidaats en voor mij, naast het onnodig geld binnen brengen reden om hem af te strepen.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #101 Gepost op: 26-04-2022, 02:50:27 »
Sven drukt heel beslist die Chiquita vrouw goed door. Totaal onnodig geld verdienen. Geen mol.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #102 Gepost op: 26-04-2022, 07:30:52 »
Sven drukt heel beslist die Chiquita vrouw goed door. Totaal onnodig geld verdienen. Geen mol.
En Manu bij dat doordrukken door Sven liet nog even de goede pose zien. Even goede sier maken, Sven heeft toch al gekozen.

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #103 Gepost op: 26-04-2022, 08:12:48 »
Sven afschrijven om kleine bedragen die hij binnenhaalt en kleine goede acties zoals met die sleutel lijkt me gevaarlijk. Er tegenover blijven mogelijke molacties staan in zowel dorpspleinopdracht als bananenopdracht. Yens is inderdaad constant verdachter maar de Mol moet ook nog een beetje onontdekt blijven. We hebben nog anderhalve aflevering te gaan.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #104 Gepost op: 26-04-2022, 08:13:18 »
Sven drukt heel beslist die Chiquita vrouw goed door. Totaal onnodig geld verdienen. Geen mol.

Exact, dit was echt moeilijk. Totaal niet nodig hier het initiatief te nemen.

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #105 Gepost op: 26-04-2022, 08:15:19 »
Kennelijk niet onnodig als Sven er zo massaal om afgeschreven wordt (terwijl hij bij het grote gedrag wel een fout antwoord geeft).

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #106 Gepost op: 26-04-2022, 08:44:34 »
Kennelijk niet onnodig als Sven er zo massaal om afgeschreven wordt (terwijl hij bij het grote gedrag wel een fout antwoord geeft).

Dat was toch vooral Yens die daar op pushte. Verder geeft hij niet een juist antwoord, maar twee. Een moeilijk logica en bij een logica vraag met Manu, dit valt niet meer uit te leggen als mol Heinz. Sorry.

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #107 Gepost op: 26-04-2022, 08:55:36 »
Dat was toch vooral Yens die daar op pushte.

Nee hoor. Sven gaf het foute antwoord en Yens ging er in mee. Geen 1200 euro in de pot maar 400 euro eruit. Alle goede acties daarvoor teniet gedaan maar de indruk dat Sven het (te) goed deed bleef. Prima uit te leggen.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #108 Gepost op: 26-04-2022, 13:44:54 »
300+300- 400

Die gozer heeft amper geld ingebracht hoor .. wisselgeld

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #109 Gepost op: 26-04-2022, 20:38:40 »
Dat was toch vooral Yens die daar op pushte. Verder geeft hij niet een juist antwoord, maar twee. Een moeilijk logica en bij een logica vraag met Manu, dit valt niet meer uit te leggen als mol Heinz. Sorry.

Ja, Manu die bij de eerste gesprekken vóór deelname zei dat ze niet logisch kan denken gaat samen met Yens  een logica vraag doen. Als Sven de mol is had hij hier meer uit kunnen halen. Sven staat onderaan mijn lijstje hij heeft teveel goede bijdragen.

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #110 Gepost op: 26-04-2022, 22:29:46 »


Bekijk Svens tot en met aflevering 6 bijgewerkte kandidatenpagina hier. En vermeld het in dit topic als je interessante aanvullingen hebt. ::vergroot::

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #111 Gepost op: 26-04-2022, 23:46:00 »
Dat was toch vooral Yens die daar op pushte. Verder geeft hij niet een juist antwoord, maar twee. Een moeilijk logica en bij een logica vraag met Manu, dit valt niet meer uit te leggen als mol Heinz. Sorry.

Nog even voortborduren op deze. Ik vond '17minuten' bijna een ingestudeerd antwoord, het leek of hij er veel te snel mee kwam, niet wist hoe tot het antwoord te moeten komen, banaan scande en hup, door. Ook het chiquita logo, te makkelijk 'goed'. Hij de mol had natuurlijk alle antwoorden voorbereid, en wist dat je bij de bananenvraag moest zitten, om het foute antwoord - dat bijna iedereen zou geven dus totaal niet verdacht- mee terug te nemen.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #112 Gepost op: 27-04-2022, 00:12:03 »
De mol wil natuurlijk gewoon springen.. de productie zal dat niet verbieden als t 1000 opbrengt. Denk wel dat Gilles hem op n bepaalde manier in heeft geseind.

Dat resulteert dat mol Sven er openlijk van baalt dat er 1000 verdiend gaat worden.  ;D



« Laatst bewerkt op: 27-04-2022, 00:13:39 door FS »

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #113 Gepost op: 27-04-2022, 08:21:46 »
De mol wil natuurlijk gewoon springen.
Ik denk het ook. Maar waarom dan als eerste gaan, als je in de molbriefing zegt:

Ik zou Sven en Yens samen laten starten.
Want die twee geloven elkaar niet.
En daardoor gaat er misschien al direct niet gesprongen worden.
En dan gaan de anderen misschien ook twijfelen.

Was ook al opgemerkt in het molbriefing topic. Kan zijn om een dwaalspoor voor de kijker uit te zetten, maar dat is wel een duur dwaalspoor. Hij had als mol beter als eerste kunnen draaien, ipv als eerste te springen. Nu moedigt hij de anderen aan om ook te springen. Dat gifje is een opvallend momentje, maar het kunnen ook de zenuwen zijn die door zijn keel gieren.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #114 Gepost op: 27-04-2022, 11:10:07 »
Ja n dwaalspoor want Yens en Sven springen sowieso. Dat zei Uma ook al. “Anders voelt Yens zich niet cool” en Sven is ook zo.

Dus dat maakt Sven alleen maar verdachter.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #115 Gepost op: 27-04-2022, 11:40:20 »
Nog even voortborduren op deze. Ik vond '17minuten' bijna een ingestudeerd antwoord,

Misschien kende hij het raadsel gewoon.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #116 Gepost op: 28-04-2022, 14:43:49 »
wist dat je bij de bananenvraag moest zitten, om het foute antwoord - dat bijna iedereen zou geven
Als toch al iedereen dat doet moet je als mol dus juist NIET bij deze vraag komen. Dan focus je je op het foutief beantwoorden van andere vragen. Maar verhip. Die moeilijke vragen deed hij nu juist GOED......

In de trant van Belgian Mol reken ik hem deze vragen dubbel aan. +300 waar het -300 moest zijn; molschade is dus 600 euro, etc. etc.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline hamsterdam

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #117 Gepost op: 28-04-2022, 18:20:14 »
Er ging hier alleen niet (zoals bij het schieten van Emanuelle) het hele bedrag af bij een foutief antwoord….


Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #118 Gepost op: 28-04-2022, 23:36:53 »
Als toch al iedereen dat doet moet je als mol dus juist NIET bij deze vraag komen. Dan focus je je op het foutief beantwoorden van andere vragen. Maar verhip. Die moeilijke vragen deed hij nu juist GOED......

Dat is waarom Sven niet koos voor de 'obvious' 1.200 ernie - vraag, en de goed beantwoorde vragen was klein bier, kleine bedragen om kandidaats over te komen...  Voor mij is het overigens geen uitgemaakte zaak, voor mij kunnen de anderen net zo goed de mol zijn, hoewel ik het meest twijfel aan de in-your-face-mol Yens.
« Laatst bewerkt op: 30-04-2022, 14:20:30 door Mollem »

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #119 Gepost op: 29-04-2022, 09:41:27 »

In de trant van Belgian Mol reken ik hem deze vragen dubbel aan. +300 waar het -300 moest zijn; molschade is dus 600 euro, etc. etc.

Helemaal correct Lo. En dat doet hij twee keer, dus 1200 euro op zijn rekening. Manu reken ik niks aan bij die vragen want die had zoals gewoonlijk geen invloed.