Auteur Topic: [kandidaat] Anke  (gelezen 12541 keer)

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Anke
« Reactie #40 Gepost op: 29-03-2022, 19:13:11 »
Niet te bewijzen dat dat idee van haar kwam.

Dat klopt, al zegt ze ook al eerder dat ze niets hebben om op te schrijven. Ik weet niet of ze zicht hadden op de anderen, maar misschien wisten ze al dat ze het niet gingen halen en kon ze daarom het goede antwoord herhalen. Al vond ik Yens ook verdacht hier. Anke heb ik zeker nog niet afgeschreven, vooral omdat ze van nature anders is dan in de opdrachten.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Anke
« Reactie #41 Gepost op: 30-03-2022, 16:20:15 »
Anke zet voor mij niet de juiste moltoon ::hypocriet::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [kandidaat] Anke
« Reactie #42 Gepost op: 30-03-2022, 23:36:28 »
Ik kan bij haar alleen maar aan Georgina Verbaan denken  ::rofl::

Als je dat bij Sven ook hebt, zegt het niets over Anke, maar alles over jou. >:D
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Anke
« Reactie #43 Gepost op: 31-03-2022, 11:16:26 »
Anke zet voor mij niet de juiste moltoon ::hypocriet::

Maar goed, jouw molToon was fout zoals ik al dacht. In de Nederlandse mol ben je natuurlijk echte expert, maar hier kan ik je nog wel wat bijbrengen.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Anke
« Reactie #44 Gepost op: 31-03-2022, 12:43:58 »
Anke is bij de groepsverdeling niet opvallend aanwezig, maar zeker niet passief ook. Waarmee ze vaak op een goede positie terechtkomt.

1.1 Jubileumfeest: de geketenden waren ingedeeld door de mol. Ze dringt niet aan om als eerste naar de kooi te mogen, en wil voor vertrouwen gaan en voor de groep. Voldoet daarmee het minst aan de verwachting van de mol.
1.2 Prikkelende ondervraging: biedt zich niet aan voor de prikkelbaren, en komt zo bij de leugenaars terecht. Speelt 2x mee voor het hoogste bedrag, en faalt 2x.
1.3 De vloer is lava: staat in de achterhoede bij de steltlopers, en kan zien wat de anderen doen. Als er nog maar 2x200 gepakt kan zijn omdat iedereen viel, gaat ze als een na laatste op de stelten. En valt ook.
2.1 Recensie van de foodblogger: merkt op dat er ook nog coördinators nodig zijn, en sluit zich aan bij Yens als die zich aanbiedt. Anke is een pittige dame en communicatiever dan Yens, maar staat gek genoeg niet aan de porto. Yens mag de dingen doorgeven, en staat in de spotlights. Anke staat voor de kaart met het logo van het kameeltje, dat moet opgemerkt worden (al is niet te zien wie van de twee dat doet).
2.2 De schatkist: Anke heeft ook al eens gedoken zegt ze, maar die positie wordt al weggekaapt. Vervolgens houdt ze haar mond en komt bij 'de rest': de Reus. Het beste alternatief.
2.3 Partnereliminatie: is gekoppeld aan Philippe, met wie ze heel toevallig nog geen enkele van de vijf vorige opdrachten heeft samengewerkt. Heeft dus geen problemen met hem, en zet een neutrale en kansrijke tactiek uit om door te zijn.
« Laatst bewerkt op: 31-03-2022, 12:47:38 door Molest »

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [kandidaat] Anke
« Reactie #45 Gepost op: 31-03-2022, 13:05:46 »

2.3 Partnereliminatie: is gekoppeld aan Philippe, met wie ze heel toevallig nog geen enkele van de vijf vorige opdrachten heeft samengewerkt. Heeft dus geen problemen met hem, en zet een neutrale en kansrijke tactiek uit om door te zijn.
[/quote]


Ik ben niet echt een Anke-verdenken, maar als toevoeging op bovenstaande: ze heeft het heel veel over de grootste groep e.d.. volgens mij is dat een prima tactiek, maar het zorgt er ook voor dat je als mol weinig of geen namen hoeft te noemen en dat is wat je wil. +1. Molpuntje in mijn overzicht :-)
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Anke
« Reactie #46 Gepost op: 31-03-2022, 13:15:26 »
Ja, zo zie ik dat ook. De mol moet zien te voorkomen dat hij na afloop door zijn partner wordt verdacht. Of in de toekomst verdacht gaat worden, als de zgn. verdachten van de mol afvallen. Die kans is nu in de duo's Bert-Uma en Emmanuelle-Yens behoorlijk aanwezig. Maar dat Anke en Philippe door zijn is volkomen logisch, zonder dat ze Philippe een bepaalde richting hoefde in te duwen.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Anke
« Reactie #47 Gepost op: 31-03-2022, 14:33:25 »
Heel verdacht die Anke

Bij de kettingen duwt ze snel Nele naar voren .. zodra Nele daar staat roept ze “wat ligt daar dan?” .. “oh dat is vast een vrijstelling” (waarom zou je dat roepen als kandidaat zijnde)
Ze had al gezien dat er 2 kandidaten miste dus de eerste van hun moest dat ding pakken .. -600. Spaans sprekenden en info kids laat ze hierdoor achter

Bij de geldkoffertjes liegt ze zo slecht met t kietelmonster (alsof er een dj zou zijn die zich zo zou noemen) en Juno .. wist de mol welke vragen er zouden komen ongeveer? Ze maakte er een 50/50 van voor Gilles en Magda

Bij de vloer is lava gaat ze als 1na laatste .. haar eigen positie boeit haar opeens niet.. ook oppert ze dat de klok daar hangt.. verdacht.

Bij t koken houdt ze haar mond totdat de kelners en koks verdeeld zijn.. Yens wil wel coordineren met haar.
Met slagroom roepen probeert ze iets maar daarna gehakt van Yens is ook prima. Verder wordt Yens wat verdachter gemaakt in de montage wat bij mij Anke wat verdachter maakt.

Bij de verdeling schatkisten wil ze eerst duiken maar wordt overruled. Check haar gezicht op dat moment.. Ze houdt verder haar mond omdat het 2e plan van de mol/regie waarschijnlijk de reus was.. waar ze ook terecht komt en degene is die meet. Ook haar idee om nog wat pogingen te doen mislukken. Pas als ze weet dat het te laat is komt ze met t idee om dingen op te schrijven. Toch nog ff een kandidaatactie laten zien.

Bij de partners was t de bedoeling voor de mol niet op te vallen.

Haar gedrag is ook nog eens compleet anders tijdens de opdrachten (afwachtend en rustig) terwijl ze buiten de opdrachten een flapuit is.

Ik hoor haar in de stem van de molbiecht (maar ben daar nog niet zeker van)

Het enige wat ik me afvraag is waarom Anke zou denken dat veel mensen haar verdenken.

Hoog op mn radar blijft ze

Edit: is de mol een vrouw dit jaar? Een herhaling van een hint. Werd lang op ingezoomd

« Laatst bewerkt op: 31-03-2022, 14:50:19 door FS »

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Anke
« Reactie #48 Gepost op: 31-03-2022, 15:33:27 »
Ik zie in die foto net onder de balonnen eerlijk gezegd eerder iets dat lijkt op een penis met twee testikels.
Of ligt dat nou aan mij?
 ;D
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Anke
« Reactie #49 Gepost op: 31-03-2022, 15:35:26 »
Je ziet wat je graag wil zien  ::rofl:: :P

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Anke
« Reactie #50 Gepost op: 31-03-2022, 15:47:10 »
Kun je uitleggen op welke mogelijke herhaling van welke hint je doelt? Ik begrijp hem ook niet helemaal ::rofl::

In de documentaire zitten ook verwijzingen naar de tiende mol. Er valt in het begin een roze post-it van de muur, die aan het eind wordt opgeraapt door de mol van dit seizoen en weer teruggehangen. Roze = vrouw? Plus de 300 km/h opmerking, past ook wel bij Anke. En de eerste keer dat iemand zich uitspreekt over wie de mol is, is:

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Anke
« Reactie #51 Gepost op: 31-03-2022, 15:53:58 »
Is die documentaire ook ergens voor Hollanders te zien?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Anke
« Reactie #52 Gepost op: 31-03-2022, 15:54:48 »
Ik zie in die foto net onder de balonnen eerlijk gezegd eerder iets dat lijkt op een penis met twee testikels.
Of ligt dat nou aan mij?
 ;D

Zonder jou had ik het nooit opgemerkt, maar het klopt wel ja :P

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Anke
« Reactie #53 Gepost op: 31-03-2022, 15:56:18 »
Is die documentaire ook ergens voor Hollanders te zien?

Uit het Documentaire topic:

Oké, oké... I give in  ::tandpastasmiley::
Voor zij die niet meer kunnen wachten, kan je op mijn Drive alvast de docu bekijken en downloaden (in bekijkbare kwaliteit). Helaas kan ik niet in HD opnemen  ;)

Ik heb namelijk het gevoel dat hij niet op GoPlay gaat komen, maar enkel uitgezonden zal worden, anders had hij er bij de vorige uitzending al moeten opstaan...

https://drive.google.com/drive/folders/1_rlTV6Dp__W4_LqrbYy5Y3IBbRV4p8p1?usp=sharing
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Anke
« Reactie #54 Gepost op: 31-03-2022, 16:01:24 »
Kun je uitleggen op welke mogelijke herhaling van welke hint je doelt? Ik begrijp hem ook niet helemaal ::rofl::


Man teken/vrouw teken

Ander seizoen zoemde ze in op t mannenteken (vergeten welk seizoen)
Toen was de mol n man

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Anke
« Reactie #55 Gepost op: 31-03-2022, 17:29:15 »
Uit het Documentaire topic:

Thanks!    ::ok::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Online Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Anke
« Reactie #56 Gepost op: 31-03-2022, 17:58:07 »
En de eerste keer dat iemand zich uitspreekt over wie de mol is, is:

Dat zou best geniaal zijn. "Anke is de Mol" werd gewoon in de docu gezegd. ::rofl::

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [kandidaat] Anke
« Reactie #57 Gepost op: 31-03-2022, 18:14:17 »
Het is me niet opgevallen tijdens het kijken. Op welke tijd in de docu zie je dit (ongeveer)?

Ik moet oppassen dat ik niet de Anke tunnel ingezogen wordt. Kon ik me een paar dagen geleden nog niet voorstellen :-).
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Anke
« Reactie #58 Gepost op: 31-03-2022, 18:29:18 »
Het is me niet opgevallen tijdens het kijken. Op welke tijd in de docu zie je dit (ongeveer)?

Ik moet oppassen dat ik niet de Anke tunnel ingezogen wordt. Kon ik me een paar dagen geleden nog niet voorstellen :-).
Op 6'25 in de docu. Overigens viel ze wel bij de eerstvolgende eliminatie af. :)

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [kandidaat] Anke
« Reactie #59 Gepost op: 31-03-2022, 18:38:04 »
Op 6'25 in de docu. Overigens viel ze wel bij de eerstvolgende eliminatie af. :)

Dank je. Even nagekeken en het fragment herkende ik natuurlijk wel, maar op de een of andere manier heb ik compleet gemist dat het ook de naam was van een van de kandidaten dit jaar.

Zou wel geweldig zijn als dit bewust als hint in de docu opgenomen is. Over zes weken (of eerder bij een exit) weten we het, maar Anke is wel gepromoveerd naar een van mijn hoofdverdachtes.

Knap dat het je  opviel!
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden