Auteur Topic: [kandidaat] Anke  (gelezen 12560 keer)

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Anke
« Reactie #80 Gepost op: 11-04-2022, 10:09:25 »
We hebben hier voor helemaal niets gespeurd

Niet helemaal. Ten eerste was er gewoon een Mol en kon je die dus ook op het spoor komen. Ten tweede heeft het speuren ons heel veel informatie opgeleverd over hoe de zes overgebleven kandidaten als kandidaten zijn. Waardevolle informatie bij de speurtocht naar wie de kandidaat was die nu de Mol is geworden.

Online Betonmol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Anke
« Reactie #81 Gepost op: 11-04-2022, 12:08:36 »
Niet helemaal. Ten eerste was er gewoon een Mol en kon je die dus ook op het spoor komen. Ten tweede heeft het speuren ons heel veel informatie opgeleverd over hoe de zes overgebleven kandidaten als kandidaten zijn. Waardevolle informatie bij de speurtocht naar wie de kandidaat was die nu de Mol is geworden.
De montage van de eerste 4 afleveringen is natuurlijk maar gebeurd nadat de mol gewisseld werd.
Dus als kijker is het toch wel wat tevergeefs als je denkt dat de overgebleven kandidaten daar puur als kandidaten werden weggezet.

Offline Vensterbank

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Anke
« Reactie #82 Gepost op: 11-04-2022, 12:15:30 »
De montage van de eerste 4 afleveringen is natuurlijk maar gebeurd nadat de mol gewisseld werd.
Dus als kijker is het toch wel wat tevergeefs als je denkt dat de overgebleven kandidaten daar puur als kandidaten werden weggezet.

Tuurlijk heb je montage maar die kan ook maar zó ver gaan. Er zijn genoeg echt kandidaatse dingen in beeld geweest waarmee je kon strepen. Het hele doen en laten van een kandidaat t.o.v. een mol is compleet anders. Mol zijn is 24/7, kandidaten hebben wel voldoende rustmomenten die ook in beeld komen.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Anke
« Reactie #83 Gepost op: 11-04-2022, 12:30:22 »
Anke: “ok jammer”

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Anke
« Reactie #84 Gepost op: 11-04-2022, 12:35:09 »
Berusting, leek mij ook. En die teleurstelling zal ze niet kunnen acteren ;-)

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Anke
« Reactie #85 Gepost op: 11-04-2022, 13:15:24 »
G: Stel nu dat ik hier zeg van, wil je het zijn?
A: Dan denk ik wel dat ik ja zeg. Dat lijkt me nog altijd supertof, maar ook kei moeilijk. Sowieso al, en nu zit je met zo’n extra laag erop. Je hebt zo precies vertrouwen met mensen, allee. Dat wordt voor het ook gaat worden sowieso een heel moeilijke opdracht, denk ik.
A: (over kunnen liegen) Goh, ik ben eigenlijk redelijk eerlijk geweest.
G: Dat lijkt me ook, ja.
A: Ja, ik had ook zoiets van: als ik de mol niet ben, ga ik ook niet doen alsof ik die ben.
G: Je hebt een verleden in de recherche, hè.
A: Ik denk wel dat dat als mol een handige geschiedenis is.

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [kandidaat] Anke
« Reactie #86 Gepost op: 11-04-2022, 14:45:14 »
Ik zou Anke nu de meest verrassende keuze vinden, en daarom hou ik haar scherp in de gaten volgende week ::vergroot::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Anke
« Reactie #87 Gepost op: 11-04-2022, 15:02:24 »
Ik zou Anke nu de meest verrassende keuze vinden, en daarom hou ik haar scherp in de gaten volgende week ::vergroot::

Ja, dat lijkt mij ook.  ::ok::
Voor mij tot afl. 4 helemaal geen mol (ik zag haar wel als een hele leuke kandidaat), maar ik denk eigenlijk toch wel dat ze een goede mol zou kunnen zijn. Ondanks haar neiging tot over-acting  ;D, komt ze heel evenwichtig op mij over. Ze is niet snel van haar stuk te brengen volgens mij.
En sowieso een heel leuk persoon (al vind ik iedereen tof). Ik zie het haar toch wel doen.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Anke
« Reactie #88 Gepost op: 11-04-2022, 15:22:35 »
komt ze heel evenwichtig op mij over. Ze is niet snel van haar stuk te brengen volgens mij.
::jaja:: Anke is in het begin neergezet als een wat hysterisch type, een trein die maar voort dendert. Meteen al in het voorstelfilmpje, en hoe Gilles haar introduceerde bij de onthulling van de kandidaten. De ondertitelaar zou zelfs moeite hebben haar bij te houden. Maar dat beeld komt eigenlijk maar overeen met een paar fragmenten. In de praktijk zie je Anke vaak juist rustig observeren, dingen overwegen voor ze iets besluit (ze herroept haar eigen 'amandelen' bv. meteen). Ze praat niet overdreven snel (vergelijk eens met Jens en Yens!) en bewaart haar kalm beter dan sommige anderen. Ze is wel vlot van begrip en kan goed associëren, dat zagen we bv. bij de decorbouw. Maar dat lijkt me alleen maar een voordeel.
Ik heb het gevoel dat we het idee moesten krijgen dat Anke de mol niet kan zijn, vanwege haar zogenaamde tempo en temperament. Maar dat beeld klopt niet met hoe ik haar in de opdrachten en daarbuiten bezig zie.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Anke
« Reactie #89 Gepost op: 14-04-2022, 14:44:44 »
Gezien haar matige acteerprestaties geen voor de hand liggende keuze, maar in tegenstelling tot Sven wel mentaal krachtig genoeg en tegenover Manu wel iemand heel verstandig. Uma lijkt dan weer te obvious. Hier blijft het goed stil, terwijl ze volgens mij zeker capabel is om de mol te zijn.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Anke
« Reactie #90 Gepost op: 15-04-2022, 14:04:30 »
Die zogenaamde berusting kan net zo goed aanvaarding zijn, van iemand die -als rechercheur en als moeder- weet wat verantwoordelijkheid nemen is. Kan er niks mee.

Je ziet wel twee tiks achter elkaar, eerst beweegt haar hoofd door die tik, daarna zie je haar lippen bewegen, alsof ze iets wil zeggen en zich in houdt. Het was een spannend moment voor haar, zoveel is zeker. Op de terugweg straalt haar gezicht een paar keer.

Anke kan prima verder spelen als een felle kandidaat, ideale kandidaat mol door haar spel te intensiveren en de verkeerde kant op te sturen. Ze had tot nu toe niet gelogen of genepmolt of wat ook, is dus geloofwaardig gebleven tot nu toe, daar kan ze van profiteren.
De Anke die wij hebben gezien tot nu toe lijkt absoluut geen mol te (kunnen) zijn, maar misschien zit er meer onder de motorkap, en komen de felle pk tjes van een felle 'kandidaat' los.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Anke
« Reactie #91 Gepost op: 17-04-2022, 22:00:21 »
Felle tante  ::ok:: :D

Online Mvnl

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Anke
« Reactie #92 Gepost op: 17-04-2022, 22:07:21 »
Ben er nog niet uit of ze de fanatieke kandidaat speelt (maar dat dacht ik hiervoor ook al  ::rofl::) of het gewoon is.

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [kandidaat] Anke
« Reactie #93 Gepost op: 17-04-2022, 23:06:46 »
Als Anke de mol  dan is een finaleplaats voor Emanuelle erg dichtbij.
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Online Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [kandidaat] Anke
« Reactie #94 Gepost op: 17-04-2022, 23:08:05 »
Haar enthausiaste gedrag herken ik ergens van   ::vergroot::
Iets met een bioscoop ofzo..
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Anke
« Reactie #95 Gepost op: 17-04-2022, 23:12:00 »
Maar die overacting kwam hier voor een Mol die het hoogste bedrag op het spel zet ook prima uit toch?

Online Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [kandidaat] Anke
« Reactie #96 Gepost op: 17-04-2022, 23:14:11 »
ja precies. Als mol wil je toch gewoon geld pakken en afgeschoten worden?
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Anke
« Reactie #97 Gepost op: 17-04-2022, 23:15:34 »
Ja, ik vermoed ook dat ze dat wilde alleen is dat dan mislukt. Vervolgens was ze daar teleurgesteld over maar ook dáár kon ze haar dekmantel van emotionele fanatieke kandidaat die voor de pot gaat bij inzetten.

Online Mvnl

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Anke
« Reactie #98 Gepost op: 17-04-2022, 23:17:04 »
Zou Philippe schietlessen gehad hebben? Deze opdracht is bijna Anke als mol op t lijf geschreven! (Wat ook de keuze voor haar kan hebben versterkt natuurlijk..)
« Laatst bewerkt op: 17-04-2022, 23:19:54 door Mvnl »

Online Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [kandidaat] Anke
« Reactie #99 Gepost op: 17-04-2022, 23:18:43 »
ja, ik verheug me nu al op de beelden van Philippe die schietlessen volgt en kaartenhuizen in elkaar zet.  :-X
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?