Weinig meer aan toe te voegen. De Vlamingen hebben zichzelf weer overtroffen. Van begin tot eind spannend, en er is al zo veel gebeurd in één aflevering! Ook fijn voor de afvaller, die heeft echt ergens aan meegedaan en vermoedelijk ook de mol aan het werk kunnen zien.
En dan: Jens
super, vond het zo sneu vorig jaar! En het lijkt me ook een hele leuke kandidaat.
Wel vind ik ´t moeilijk om te geloven dat hij echt niets vermoedde toen hij zonder gezelschap met een klok in zijn bagage via Lanzarote - met hotelovernachting - naar Frankfurt gestuurd werd.... Maar ik zie verder vooralsnog geen reden om hem als mol aan te wijzen.
Ik ga verder ook geen vergelijkingen maken met NL. Dit is een ander programma van een compleet ander niveau. Ik kan alleen niet begrijpen dat het NL-team dat zelf niet wil zien en echt denkt dat de NL-versie beter is (zoals bleek uit een interview/chat een paar jaar terug). OK, sorry toch een vergelijking gemaakt, maar ik houd daar nu mee op en ga genieten van deze nu al geweldige serie.
Ik moet die ondervragingsopdracht nog even wat beter analyseren, want ik vond het vrij verwarrend (ik was ook een beetje moe). Maar in eerste instantie is Sven denk ik mijn hoofdverdachte op basis van gedrag en de eerste opdracht.