Auteur Topic: [kandidaat] Jens  (gelezen 5273 keer)

Offline AnnabelN

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #20 Gepost op: 20-03-2022, 23:41:58 »
Én of hij voldoende korte broeken mee heeft  ::tandpastasmiley:: lijkt me toch een net iets ander klimaat. (Maar ook hier kan zijn vriendin ingemengd hebben..) fantastisch dat hij erbij is.

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #21 Gepost op: 20-03-2022, 23:59:51 »
Het is wel apart dat de ere-gast -proef mislukt en Jens wel blijft. Als hij de mol is, moest hij natuurlijk wel blijven.

Jens staat niet hoog op mijn verdachten-lijstje, maar het feit dat hij altijd zou aanschuiven, kun je niet negeren.
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #22 Gepost op: 21-03-2022, 00:04:09 »
Het is wel apart dat de ere-gast -proef mislukt en Jens wel blijft. Als hij de mol is, moest hij natuurlijk wel blijven.

Jens staat niet hoog op mijn verdachten-lijstje, maar het feit dat hij altijd zou aanschuiven, kun je niet negeren.

Wél als je het gerucht in acht neemt dat Jens is teruggevraagd omdat er wel heel veel en luide kritiek was op zijn meedogenloze eliminatie verleden jaar. Dat zouden ze nu niet herhalen, zeker niet omdat hij nog minder dan vorige keer zelf invloed kon uitoefenen op zijn lot.
Woosie down?

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #23 Gepost op: 21-03-2022, 00:06:18 »
Misschien is al heel vroeg besloten (na vorig seizoen) hem dit jaar de mol te laten zijn.

- Lekker veel voorbereidingstijd.  ::vergroot::
- Zelf de vrijstelling op Lanzarote in de klok gedaan. Leuk voor de beelden bij de ontknoping.  ::vergroot::
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #24 Gepost op: 21-03-2022, 00:10:43 »
Blijkt straks zijn exit in Liederkerke vorig jaar al vooropgezet spel te zijn geweest omdat hij dit seizoen de mol zou worden. Liepen er daar drie mollen rond ::rofl::
...óf niet!

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #25 Gepost op: 21-03-2022, 00:23:03 »
 ::rofl:: Zou briljant zijn, ik ga 'm iig goed in de gaten houden.
« Laatst bewerkt op: 21-03-2022, 00:26:40 door MoleBuster »
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #26 Gepost op: 21-03-2022, 00:30:16 »
Ik verwacht het niet, maar met deze makers durf ik niets meer uit te sluiten. Het zou in elk geval weer voor spektakel zorgen in aflevering 9 :P
...óf niet!

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #27 Gepost op: 21-03-2022, 00:44:24 »
Episch moment weer dit.

Een vraag blijft alleen rondspoken, Jens is terug, maar Martijn dan? Hmmm.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #28 Gepost op: 21-03-2022, 01:10:30 »
Blijkt straks zijn exit in Liederkerke vorig jaar al vooropgezet spel te zijn geweest omdat hij dit seizoen de mol zou worden. Liepen er daar drie mollen rond ::rofl::
Ik sluit het inmiddels niet meer uit ::rofl::

Ik vond vorig jaar het wegsturen van Jens niet juist. Niet omdat het te hard was - het mag van mij zo hard als ze willen - maar omdat ik vind dat je de makers moet kunnen vertrouwen dat je ook echt gecast bent als ze dat zeggen, dat je als je de Mol bent ook echt de Mol bent etc. Met een camera op je smoel te horen krijgen dat je toch nog vervangen kunt worden, weliswaar in een grootse spectaculaire opening, opende imo de deur voor een mogelijk schadelijk wantrouwen tussen makers en kandidaten/Mol waarin ze niet optimaal kunnen samenwerken. Gelukkig sloeg de Mol dat seizoen af en toe terug door ook tegen afspraken in te gaan ;D

Dat ze Jens nu op deze manier hebben teruggehaald heeft dat niet per se opgelost naar mijn mening, ze hebben juist maar weer laten zien dat je ze gewoon nooit kunt vertrouwen ;D Dat is dus gewoon hoe het is en dat zal dan achteraf ook altijd zo zijn geweest. Wel betekent de terugkeer van Jens dat ze ofwel tot een ander inzicht zijn gekomen in de kwestie, of dat het altijd al het plan/een mogelijkheid was om de vervangen kandidaat alsnog opnieuw te casten. Gezien de woorden van Gilles in Café De Mol vorige week denk ik dat ze dat laatste altijd wel overwogen hadden. Als kandidaat en soms als Mol kun je de makers nooit 100% geloven, maar ze houden het in ieder geval humaan zelfs als ze tegen je liegen over de meest fundamentele zaken. Opgelost voor mij en nu kan ik met terugwerkende kracht nog meer genieten van seizoen 9 ::love::

Hoe dan ook heel fijn dat hij er nu echt bij is ::bravo:: Om hem te beoordelen als mogelijke Mol ga ik de manier waarop hij terugkwam buiten beschouwing laten en alleen kijken naar zijn acties en gedrag ::jaja::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #29 Gepost op: 21-03-2022, 08:22:49 »
Episch moment weer dit.

Een vraag blijft alleen rondspoken, Jens is terug, maar Martijn dan? Hmmm.
daarbij werd bij de terugblik toch gezegd dat hij niet kón terugkeren?

Het juiste argument daarvoor ben ik even kwijt, helaas.

Overigens: als forum kun je niet met álles rekening houden, maar degenen die nog moeten kijken, en hun blik wel al op het forum gericht hebben (zonder het te hebben gelezen overigens) zullen de naam Jens tussen de topics zien staan.

Hopelijk valt ze dat niet direct op.....

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #30 Gepost op: 21-03-2022, 10:45:02 »
Jens die als laatste gaat steltlopen en even laat zien dat hij dat perfect kan door gewoon tot aan de deur om het huisje heen te lopen. De manier waarop Jens in het spel is gekomen, dat hij ondanks de bom die af gaat toch mag blijven, is dus gewoon een kandidaat die de mol kan zijn. Dan speelt hij in de eerste opdracht 3000 euro weg als bijzonder kandidaat door drie foute antwoorden om daarna 1500 euro met de ballonnen (x2 is 3000) weer in het laatje te brengen. In een jaar tijd kan je een mol goed voorbereiden op zijn taak. Dat hij als laatste ging bij het steltlopen vond ik opvallend.
Aan de andere kant vind ik dit opzetje met Jens meer op zijn plaats als hij gewoon een kandidaat is die een tweede kans krijgt dan dat hij als mol op deze wijze geïntroduceerd wordt. Om een mol al met zon verhaal in het spel te brengen geeft Jens als mol al een voorsprongetje van - hij kan het niet zijn -, maar als hij in het spel blijft dat het hem als mol ook enorm tegen zal gaan werken omdat hij dan extra in the picture is gezet. Dus nee, voorlopig ga ik er vanuit dat hij het niet is.
« Laatst bewerkt op: 21-03-2022, 10:46:53 door foxhunter »

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #31 Gepost op: 21-03-2022, 11:19:48 »
MOezeL
Tja. Wie weet.

Offline mollien

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #32 Gepost op: 21-03-2022, 11:22:59 »
Waarom zou je überhaupt de klok meenemen naar Frankfurt? Lijkt me leuk als hij de mol is, gun het hem ook wel.
Alleen jammer dat het hele “hij weet van niks” dan een toneelstukje was. Dat vond ik juist zo leuk

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #33 Gepost op: 21-03-2022, 11:30:45 »
Waarom zou je überhaupt de klok meenemen naar Frankfurt?

Ik neem ook altijd mijn koekoeksklok mee op vakantie, jij niet dan?  :P
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #34 Gepost op: 21-03-2022, 12:34:04 »
Ik hou hem nog wel in de gaten hoor ::vergroot::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #35 Gepost op: 21-03-2022, 12:47:59 »
Waarom zou je überhaupt de klok meenemen naar Frankfurt?


Je wil het niet weten, maar ik acht de kans dat iemand zijn of haar koekoeksklok mee op vakantie neemt, een stuk groter dan dat iemand zijn of haar schoonmoeder mee op reis neemt.


Er zijn natuurlijk uitzonderingen. :)

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #36 Gepost op: 21-03-2022, 13:28:01 »
Episch moment weer dit.

Een vraag blijft alleen rondspoken, Jens is terug, maar Martijn dan? Hmmm.

Martijn is de leraar van een kind van een van mijn collega’s. Die zei me dat Martijn redelijk ambetant is dat hij nooit een kans maakt om nog deel te nemen omdat hij de productie en de geheimen allemaal kent nu
klaar voor de strijd

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #37 Gepost op: 21-03-2022, 15:00:04 »


Bekijk Jens' kandidatenpagina hier. En vermeld het in dit topic als je interessante aanvullingen hebt. ::vergroot::

Offline truuske

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #38 Gepost op: 21-03-2022, 18:38:54 »
Geweldig dat Jens dit jaar mee mag doen. Maar of hij de mol is/kan zijn? Bij de opdracht prikkelbaar loopt hij in een ballonnenpak rond. Hij prikt zich meermaals met zijn hand. Indien hij de mol zou zijn, is het dan niet logischer om op dit moment ballonnen kapot te laten gaan? Hij had dit m.i. makkelijk kunnen doen. In plaats daarvan neemt hij de verdubbelaar. Erg onmols wat mij betreft. Wat vinden jullie?

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #39 Gepost op: 21-03-2022, 18:46:01 »
Ja, heel onmols. Het levert zelfs 3000 euro op uiteindelijk.