Auteur Topic: [kandidaat] Jens  (gelezen 5210 keer)

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #80 Gepost op: 31-03-2022, 13:16:42 »
Ma How Zeg!  ::bravo::

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #81 Gepost op: 31-03-2022, 13:41:23 »
Wat dat betreft goed  dat het echt afgelopen is met Jens, want hij is geen onbekende Vlaming meer :-)

Hij lijkt mij de ideale buurman. Mooi mens.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #82 Gepost op: 1-04-2022, 11:08:28 »

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #83 Gepost op: 1-04-2022, 20:06:54 »
Jammer dat Jens er betrekkelijk snel alweer uit ligt. Wel zo fair dat ie van de crew sinds Duitsland al de kans zou krijgen om opnieuw zijn opwachting te maken in een  nieuw seizoen.

Mooie gast en sfeermaker maar hij was voor mij geen mol verdachte.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #84 Gepost op: 2-04-2022, 01:01:37 »
Zo leuk dat hij toch nog meedeed dit seizoen!  ::bravo::
Ik gunde het hem enorm, jammer dat hij er nu uit ligt, maar het is niet anders. Toffe kandidaat!  ::ok::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Van Zwam

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #85 Gepost op: 2-04-2022, 09:42:20 »
Denk dat hij dit keer, ondanks een alweer kort verblijf, zich toch heeft kunnen tonen als de kandidaat die ervoor gaat en geld in het laatje brengt. Een topper.

Jammer dat hij eruit gaat met een strategie bij de eliminatie die op papier verre van slecht leek, maar ik heb de indruk dat je het nog zo rationeel mag aanpakken, de loterij-factor blijft toch erg spelen bij die eerste eliminaties.

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #86 Gepost op: 2-04-2022, 15:49:43 »
Jammer dat hij eruit gaat met een strategie bij de eliminatie die op papier verre van slecht leek, maar ik heb de indruk dat je het nog zo rationeel mag aanpakken, de loterij-factor blijft toch erg spelen bij die eerste eliminaties.

Gelukkig maken ze van verdenkingen in België na afloop nooit een geheim en daaruit blijkt ook wel dat je in het begin vaak mazzel nodig hebt. Vroegere winnaars zijn soms met de hakken over de sloot een van de eerste rondes doorgekomen en dat je met verkeerd tunnelen een heel eind kunt komen weten we van 2 jaar geleden.

Jens heeft dit jaar ws pech gehad (grote groepen aanpak van Anke, zeker in combinatie met het feit dat 2 spelers niet meegenomen hoeven te worden, leek me wel sterker dan de altijd een vraag goed aanpak van Toon en Jens). Vorig jaar heeft hij in de eerste ronde waarschijnlijk te lang nagedacht. Volgens mij waren er toen nog drie kandidaten met  even weinig goede antwoorden. Gezien het stadium van het spel was het toen ook erg cruciaal de test snel te maken. Tijd  moest vaak beslissend zijn. Gemakkelijker te bedenken vanuit de luie stoel dan in de stromende regen met een lijf vol adrenaline natuurlijk :-)
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Online Lotje00

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #87 Gepost op: 15-05-2022, 21:48:40 »
Jens heeft dus echt al die testen gedaan ::rofl::

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #88 Gepost op: 15-05-2022, 21:55:13 »
Mooie uitleg nog even ::ok::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Joey94

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #89 Gepost op: 15-05-2022, 21:55:22 »
Echt geweldig dit gebeuren met Jens, was voor mij toch wel dé twist die ik het vermakelijkst vond van al die tientallen twists dit seizoen. Zijn naïviteit heeft hem op papier toch goed geholpen doordat hij zo massaal verdacht werd. Helaas heeft het in de praktijk toch minder goed uitgepakt met zijn snelle exit.

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #90 Gepost op: 15-05-2022, 21:56:28 »
Prachtige uitleg over hoe en wat, mooi gedaan. ::ok::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...