Auteur Topic: [kandidaat] Jens  (gelezen 5270 keer)

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #60 Gepost op: 23-03-2022, 15:12:31 »
Mee eens dat er iets gespeeld bij zit. Maar dat kan ook heel goed als hij gewoon een kandidaat is die via een script terug komt. Ik geloof echt niet dat ze Jens de Mol zouden durven maken gezien zijn (korte) optreden vorig jaar. Ik denk niet dat hij hiervoor het benodigde overwicht heeft.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #61 Gepost op: 23-03-2022, 16:17:32 »
Ik zou het niet des makers van de mol vinden om op deze manier een mol te introduceren in de groep.  Dus voorlopig bij mij geen molvibe bij jens

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #62 Gepost op: 24-03-2022, 01:34:35 »
Wél als je het gerucht in acht neemt dat Jens is teruggevraagd omdat er wel heel veel en luide kritiek was op zijn meedogenloze eliminatie verleden jaar. Dat zouden ze nu niet herhalen, zeker niet omdat hij nog minder dan vorige keer zelf invloed kon uitoefenen op zijn lot.
Ik heb begrepen dat de makers vorig jaar nog vóór de maisproef hadden besloten dat, als er iemand af zou vallen omdat een kandidaat aanvaller de auto bereikt, ze deze persoon sowieso volgend jaar zouden meenemen. Kennelijk heeft GDC dit verteld in een filmpje van Supercontent.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #63 Gepost op: 27-03-2022, 22:33:57 »
Zag ik dat goed in de intro? Jens wordt betrokken bij die Parshipvragen?

Of is daar een logische verklaring voor?

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #64 Gepost op: 27-03-2022, 22:57:08 »
Ja, daar is een logische verklaring voor. Jens dacht dat het een screening voor een ander programma was.

Offline vriendlief

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #65 Gepost op: 27-03-2022, 22:58:01 »
Ja, daar is een logische verklaring voor. Jens dacht dat het een screening voor een ander programma was.
yep idd. Zei hij in het mol café.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #66 Gepost op: 27-03-2022, 23:12:22 »
Dat kon je niet zien aankomen aan he begin van de aflevering. Molcafé heb ik overigens niet gezien, maar als het dat is, dan is het prima.

Offline bigtukker

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #67 Gepost op: 27-03-2022, 23:15:21 »
Maar allez how :(

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #68 Gepost op: 27-03-2022, 23:45:43 »
Heel jammer, weer een te vroege exit. Prachtkerel die Jens. ::ok:: (Maar ik heb wel de afvaller goed. ::rofl::)

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #69 Gepost op: 27-03-2022, 23:47:01 »
En wederom moeten we te vroeg afscheid nemen van de knapste leukste kandidaat van De Mol.  ;)
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #70 Gepost op: 27-03-2022, 23:49:16 »
Hij zal voor altijd een van de best herinnerde deelnemers zijn. Ik vond het ook jammer dat Toon en Jens er uit lagen, maar ik denk dat ik het jammer had gevonden bij elk koppel. Twee exits op een dag is gewoon teveel van het goede  :-\\
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #71 Gepost op: 27-03-2022, 23:55:32 »
Twee exits op een dag is gewoon teveel van het goede  :-\\

Welneen. Het is duizendmaal te verkiezen boven die zaaddodende en anticlimactische afvallerloze afleveringen waar ze in Het Programma Dat Niet Genoemd Mag Worden in grossieren.  ::jaja::
Woosie down?

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #72 Gepost op: 27-03-2022, 23:57:18 »
Nul is te weinig, dat ben ik met je eens :)
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #73 Gepost op: 27-03-2022, 23:59:15 »
Echt een kandidaat die 100% voor het spel ging. Jammer dat je er dan zo vroeg uitligt, en ook wel gek omdat redelijk wat andere kandidaten hem leken te verdenken..

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #74 Gepost op: 28-03-2022, 23:14:29 »
Welneen. Het is duizendmaal te verkiezen boven die zaaddodende en anticlimactische afvallerloze afleveringen waar ze in Het Programma Dat Niet Genoemd Mag Worden in grossieren.  ::jaja::

Ha ha, mooi gezegd. Bij dat programma hadden wij nog even een schermutseling, maar nu zeg ik:  ::hug::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #75 Gepost op: 29-03-2022, 09:38:58 »
Hij blijkt dus echt de meest naïeve kandidaat ooit te zijn ::rofl:: ::bravo::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #76 Gepost op: 29-03-2022, 21:39:46 »
Ik ben wel benieuwd wie nu wie de afgrond in heeft gesleept, om het zo maar te zeggen, Oftewel, wie er nou hoeveel vragen goed had in die test. Is Toon eruit gegaan omdat Jens zo slecht was, of andersom? Ik neem aan dat dat in de slotaflevering nog wel wordt opgeklaard.

Helaas helaas. Maar we hebben nu tenminste iets meer meegrekregen van Jens de fanatieke kandidaat die toch wel voor het geld ging, dan vorig jaar.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #77 Gepost op: 31-03-2022, 10:17:24 »
Ik ben wel benieuwd wie nu wie de afgrond in heeft gesleept, om het zo maar te zeggen,
Ach, Jens verrijst wel weer. ;D Altijd lachen met Jens en goudeerlijk, wel een gemis voor de groep. ::jaja::



Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #78 Gepost op: 31-03-2022, 10:29:14 »
Geweldige kerel! Het kijken naar onbekende Vlamingen die gewoon zichzelf zijn is zo'n verademing!    ::ok::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #79 Gepost op: 31-03-2022, 13:15:07 »
Geweldige kerel! Het kijken naar onbekende Vlamingen die gewoon zichzelf zijn is zo'n verademing!    ::ok::

Wat dat betreft goed  dat het echt afgelopen is met Jens, want hij is geen onbekende Vlaming meer :-)
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden