Auteur Topic: [kandidaat] Jens  (gelezen 5263 keer)

Offline widm1992

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #40 Gepost op: 21-03-2022, 18:48:25 »
Die kan hij dan wel mooi afstrepen tegen het bedrag in de auto  >:D

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #41 Gepost op: 21-03-2022, 18:51:03 »
Jens was trouwens wel de ideale persoon voor dit hele comeback-scenario denk ik. Hij was al een legendarisch figuur natuurlijk maar nu helemaal. Ik ben heel benieuwd hoe ver ie het nog gaat schoppen, maar een Mol? Nee dat is wat al te onwaarschijnlijk.

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #42 Gepost op: 21-03-2022, 19:47:28 »
Martijn is de leraar van een kind van een van mijn collega’s. Die zei me dat Martijn redelijk ambetant is dat hij nooit een kans maakt om nog deel te nemen omdat hij de productie en de geheimen allemaal kent nu

Ik zit na iedere keer dat Martijn genoemd wordt plm 5 minuten te peinzen wie Martijn ook alweer is.

In welk seizoen deed hij (niet?) mee?

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #43 Gepost op: 21-03-2022, 19:49:33 »
Ik zit na iedere keer dat Martijn genoemd wordt plm 5 minuten te peinzen wie Martijn ook alweer is.

In welk seizoen deed hij (niet?) mee?

https://www.wieisdemol.be/archief/2019/img/kandidaten/Martijn250.png

Duurde bij mij ook even (inclusief een andere Martijn dus) voordat het 2021 kwartje viel.
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #44 Gepost op: 21-03-2022, 19:53:49 »
Heeft Jens ook een Molfoto (die onderdeel is van die enge persoon)? Zo niet, dan kunnen we hem definitief uitsluiten als mol.

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #45 Gepost op: 21-03-2022, 20:00:04 »
Heeft Jens ook een Molfoto (die onderdeel is van die enge persoon)? Zo niet, dan kunnen we hem definitief uitsluiten als mol.

Nee hoor, ik dacht hem vorige week al in de foto te herkennen…. ;-)
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline Momfer de Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #46 Gepost op: 21-03-2022, 20:39:36 »
Jens wasa de enige in de eerste opdracht die niet op een molpositie zat.
De andere zaten in de auto net als
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
, liepen met een taart net als
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
, lagen onder de grond net als
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
of llagen aan de ketting net als
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
.
De geschiedenis herhaalt zich... of mischien ook niet ::vergroot::

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #47 Gepost op: 21-03-2022, 22:35:31 »
Wat ontzettend leuk dat hij toch nog mee mag doen ::bravo::

Ik vermoed wel dat we hem nu kunnen afschrijven als mol en dat het hele deel dat hij van niets wist geen toneelstukje was, maar je weet maar nooit bij De Mol.
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #48 Gepost op: 22-03-2022, 08:43:16 »
Voor mij had hij niet moeten terugkomen. Hij was vorig seizoen afgevallen, de harde realiteit van de mol.

En van dat toneeltje geloofde ik ook helemaal niks, zelfs een beetje flauw voor de mol.

Maar goed, dat neemt niet weg dat hij een toffe kandidaat lijkt, maar toch is heel deze saga een minpuntje van weer een super eerste aflevering.

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #49 Gepost op: 22-03-2022, 08:50:39 »
Voor mij geen mol.
Hij was vorig jaar kandidatenmateriaal, en dat is hij nu ook. De screening voor een potentiële mol gebeurt heel precies, het is ondenkbaar dat Jens daar toevallig ook voor in aanmerking zou komen (terwijl men al Lennert+een gemaskerde reservemol hadden gekozen).
Ik verwacht ook niet dat hij ver zal geraken.

Dat de beeldfragmenten van zijn moezeltrip nogal bizar waren klopt wel, er is veel geknipt en geplakt.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #50 Gepost op: 22-03-2022, 10:50:08 »
Molloten die mij kennen weten dat ik houd van een mol die uit het spel gaat en dan toch miraculeus terugkomt. Maar hier zit toch een jaar tussen. Dat telt niet.

Jens is niet de mol maar gelijk de Nederlandse serie weten we nu wel dat de mol een man is. Immers NL 6-5 vrouw, was vrouw, in Belgie 6-5 man, dus man ::hug::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline keek

  • Forumlid
  • Trust Nobuddy!
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #51 Gepost op: 22-03-2022, 11:14:42 »
Zeer aannemelijk dat hij de mol is. Wat dacht hij dan dat hij een weeklang in zijn eentje met een koekkoeksklok in de moezelstreek ging doen?  >:D en dat hij perse met het vliegtuig in precies die ene week moest gaan? Sorry maar dat gelooft toch niemand. zo dom lijkt hij mij niet. 

En wat als die klok een keer had gehaperd en hij in het mechaniek had gekeken?

Ik denk dat hij de keus heeft gehad: je mag een week met je familie naar een huisje in de Moezel of je mag volgend seizoen de mol zijn. Hij moet op zijn minst geweten hebben dat hij een rol zou spelen in dit seizoen. Ik vond het een slecht toneelstukje.  ::ohno:: Ook die fotoshoot op het strand.

De makers nemen dan wel een risico om hem nu zo in de kijker te zetten: in 2 van de 3 opdrachten had hij een hoofdrol. Als hij de komende afleveringen een beetje uit beeld blijft geloof ik zeker dat hij de mol is.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #52 Gepost op: 22-03-2022, 11:29:59 »
Het is natuurlijk wel zo dat hij als enige niet de vraag kreeg bij binnenkomst 'ben jij de mol?'

Beetje gelijk Everon die als enige niet de beginvraag kreeg van Rik.

Het kan erbij gebleven zijn, dat die tien de mol niet waren want er was al een mol ::oink::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #53 Gepost op: 22-03-2022, 12:00:19 »
Ik denk dat hij de keus heeft gehad: je mag een week met je familie naar een huisje in de Moezel of je mag volgend seizoen de mol zijn.
De keus je mag een week met je familie naar een huisje in de Moezel of nog een keertje meedoen met DE MOL lijkt me wel genoeg. Zeker omdat hij vorig jaar al zei tegen een vriend: liever deelnemen aan De Mol dan de lotto winnen.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #54 Gepost op: 22-03-2022, 15:56:48 »
Het is wel een U bocht voor de crew om ineens een direct falende kandidaat de volgende editie te bombarderen als mol. Hij moet ineens enorm goed kunnen acteren. Die telefoontjes met thuis en alles. Maar het kan, vooruit.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #55 Gepost op: 22-03-2022, 17:43:24 »
De waarheid over jens zijn terugkeer gaan we zeker nog zien in achter de schermen of in de reünie .   Ik denk echt dat hij van niks wist, maar dat zijn partner dat wel volledig wist . Over de vrijstelling in de klok heb ik mijn twijfels .

Online Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #56 Gepost op: 22-03-2022, 17:53:50 »
Als we over twee maanden een filmpje te zien krijgen waarin Jens verteld wordt "Gefeliciteerd, jij wordt onze nieuwe Mol, alleen niet voor dit jaar, maar voor 2022. Dit jaar laten we je in de eerste aflevering nog voor het echte begin afvallen", dan verdient die man een Oscar!

Vooralsnog denk ik dat dit niet zo is, en dat het een mooie manier van goedmaken is, maar ik zou het geweldig vinden als Jens met terugwerkende kracht alle kandidaten van vorig seizoen ook nog bij de neus neemt.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #57 Gepost op: 22-03-2022, 18:53:43 »
Als we over twee maanden een filmpje te zien krijgen waarin Jens verteld wordt "Gefeliciteerd, jij wordt onze nieuwe Mol, alleen niet voor dit jaar, maar voor 2022. Dit jaar laten we je in de eerste aflevering nog voor het echte begin afvallen", dan verdient die man een Oscar!

Vooralsnog denk ik dat dit niet zo is, en dat het een mooie manier van goedmaken is, maar ik zou het geweldig vinden als Jens met terugwerkende kracht alle kandidaten van vorig seizoen ook nog bij de neus neemt.

Mede door de onzekerheid over seizoen 9 en 10 met betrekking tot covid zou ik die optie heel erg tof vinden, maar acht ik die tegelijkertijd onrealistisch  . Maar bij deze makers zeg ik nooit nooit
« Laatst bewerkt op: 22-03-2022, 20:36:13 door Tarbozan »

Online Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #58 Gepost op: 22-03-2022, 20:30:19 »
Het is wel een U bocht voor de crew om ineens een direct falende kandidaat de volgende editie te bombarderen als mol. Hij moet ineens enorm goed kunnen acteren. Die telefoontjes met thuis en alles. Maar het kan, vooruit.

Of vorig seizoen al even warm draaien als (mogelijke) mol van 2022 en geacteerd kandidatengedrag etaleren, dat we nu als baseline kunnen gebruiken. Zien we weer die kandidaat van toen.

Slim om de mol zo als kandidaat neer te zetten. (Heb ik het even niet over het ongeloofwaardige verhaal eromheen  ::rofl:: )

Nadeel bij beide Jens = mol opties natuurlijk wel dat Jens onder een vergrootglas ligt in de groep. Ik weet niet of ze dat durven.
« Laatst bewerkt op: 22-03-2022, 20:33:20 door Amethyst »

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #59 Gepost op: 23-03-2022, 01:49:56 »
Ik zie hem wel als mol ::jaja::. Voor mijn gevoel was er iets "off" bij de manier waarop hij terugkwam en zijn reacties. Er zat iets gespeeld in naar gevoel. Afschrijven lijkt mij veel te vroeg. Dit kan juist een perfecte dekmantel zijn voor de jubileummol.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human