Op het 1e gezicht dodelijk voor m'n Uma-tunneltje, deze batterij aan quotes 💀
Maar echt. Emanuelle zat sinds de molwissel niet meer op Yens
Afl 5-i – Ik zat in de langste tunnel aller tijden, echt de langste tunnel ter wereld. Ain’t got shit on my tunnel, echt waar. Maar ik ben er nu gelukkig uit.
Lo in een ander topic: "En blijkbaar zei ze in Café de Mol dat ze niet op de persoon op wie ze in het begin zat is gaan hertunnelen. Dat vind ik ook compleet in haar psyche passen. "Hier heb ik me al eens aan gebrand, NIET nog eens!" Dat gaat dan als antitunneling in je hoofd zitten "
Niks wijst erop dat Manu weer naar hem is overgestapt. Ze sprak in afl. 7 in de verleden tijd over haar eerdere Yens-verdenking.
Ten 2e leek ze Sven op het laatst te hebben gestreept
Afl 7-ii – Sven heeft al die quotes samengesteld. En hij is tot het einde kunnen blijven hangen. Sven heeft geen steken laten vallen.
Als je haar andere verdenkingen naloopt ligt het voor de hand dat ze erop Uma is uitgegaan en dat ze eerder op Anke zat, met Uma op #2.
Afl 6-ii – (over Bert en Ernie) En dan is de vraag van ja, lag het aan Uma dat de antwoorden fout waren? Of lag het aan Anke? Daar ben ik mijn hoofd nog over aan het breken.