Heb net de aflevering weer gezien, en ... ma how jong.
Dat duiken leek me niet ongevaarlijk, eerlijk gezegd, ik had toch wel in eerste instantie het idee dat ze iets misten, duikspullen of zo. Dat zijn wel serieus intense opdrachten, als dit echt zo de bedoeling was.
De opdracht met het koken vond ik iets minder; vond het een beetje een anticlimax dat of het geld wordt verdiend, op zo simpele wijze afhangt van het oordeel van één persoon, die gewoon kan zeggen, mja, neuh. En ik weet ook niet of mijn ouders de opdracht helemaal begrepen. Maar goed, zij kijken dit voor het eerst.
Dat gedoe met die eliminatie...supertof bedacht, dat wel, vind het wel leuk dat ze spelen met het thema "liefde" en daar ook niet moeilijk over doen en dat thema toch wel leuk doortrekken door de aflevering heen. Maar het heeft wel erg de potentie dat er iemand die helemaal niet de slechtste is, toch naar huis moet. Maar goed, dat hebben troeven ook, dat is zo. Ik baal wel echt heel erg dat Jens nu al zo vroeg afvalt, maar het zij zo. Aan de andere kant ... ik vond hem ook wel
erg slecht te verstaan
Vind het wel leuk dat Yens er nog in zit, ik vind zowel hem als Manu erg leuke kandidaten. En Sven; de wat rustigere mensen hebben meestal mijn voorkeur.
Dat Nele d'r stem kwijt is is wel echt vervelend voor haar ... zeker moest ze de mol zijn.