Ok heb ik heb het even teruggelezen. Ik heb misschien 1 zin niet helemaal duidelijk uitgelegd. Maar goed, ik schrijf wel vaker kromme zinnen, lees de forumsoap maar terug. Daarnaast, ik begin notabene mijn zin met: "Ik vind niet stemmen NIET leuk." Dus dan is het toch al duidelijk dat ik VOOR stemmen ben? Ik bedoel dus, je kan beter gokken, want ook al is de kans groot dat je fout zit, er is altijd nog een kans dat je goed zit (klein, maar niet superklein). En als je niks doet, dan haal je er sowieso niks uit, en dat is een win voor de wolven.
Als mensen op me willen stemmen omdat ze me verdacht vinden, dat hoort bij het spel, maar ik wil niet gelynched worden, omdat ik bepaalde woorden in mijn schoenen geschoven krijg, wat ik overduidelijk niet zo heb bedoeld. Doe er mee wat je wil .
Nu moet ik zelf stemmen. Ik zie dat mijn mede huisgenoten al hebben gestemd, beiden anders. Zit een beetje in een lastig parket nu want ik heb nog bij beiden niet een wolvenvibe. Eerder wel bij Kaaasje want die sprong er direct op om mij verdacht te maken. Ik ga nog even goed nadenken of ik deze stem laat staan.