Okay, leuk dan. Maar ik ben nooit van hints
Ik wel deze keer.
Voorzover ik nu kan zien: lasso: een partner uitkiezen; eitjes: de eieren die bevrucht kunnen worden of niet, veel gaan ten onder,; kaarten: het liefdesspel, zie ook de liedjes die te horen waren: 'feel my love', 'girls wanna have fun', 'Try a little tenderness' (helaas, die niet) hint met de mond: mond kan voor vagina staan. Lijkt me een bewuste keuze om voor de mond te kiezen in elk geval. Was het niet mond open en mocht dicht? Dan kan iedereen zelf invullen wat het betekent. Vliegen: vliegen staat hier, denk ik, voor de seks, denk aan het gejuich en aan Comfort die aan het faken was, 'Bingo!' er heeft een conceptie plaatsgevonden, Lancelot als baby zwemmend in de baarmoeder, "het water zal nog hoger komen!": weeën; Comfort behulpzaam bij het laten slagen van de geboorte.
Ik verwacht geen enkele reactie maar dat geeft niet.
Kaartspel komt ook veel voor in folksongs, geen goede kaarten in handen hebben als iemand het in de liefde verliest van een ander. De 'Stop'-kaart is het teken van: stoppen met proberen, een volgende komt eraan en die heeft misschien betere kaarten. Vliegen komt ook in songs veel voor, daar staat het voor het hemelse gevoel als je de ware liefde gevonden hebt. Bv: 'Birds flying high, you know how I feel'.