Ik WIL/EIS een speech en wel nu....... Ik die helemaal je topic opgraaft en mijn eigen molletje als winnaar heeft... Ik heb je gesteund in bange dagen, jij was mijn molmaatje dus wel ff speech nu hé
Wie wil er hahahaha nog een stukje lekkerhahaha spacecake hihihihi Nou goed hihi ik hoop dat de enigeechte hahahaha het hihihier dadelijk ff v me overneemt want hoohoohoo ik voel me beetje euforisch nu! ik zou willen toasten of was het nu hehehehe troosten op mijn Mol (George jongen, you're the best). Iedereen die aan 'm twijfelde moet 'm maar rolletje in gtst aanbieden, hehehehe
Liefst iets met meer niveau!
Ik wil mijn ouders (wie?)
and friends bedanken zonder dewelke deze prachtkerel hier niet zou rondhahahahalopen!
Verder mijn welgemeende felicitaties aan alle molvrienden v h eerste uur die snel op George zaten (vlaming, han, regirobert,...) en ik vergeet er een hoop): jullie verdienen een mol hehehehe ik bedoel een standbeeld! Misschien kan George er eentje beeldhouwen!
En dan nu allemaal heffen die glaaaaazeeeeeen! Music maestro!
Let's party on all night! Have fun tonight. Die column is voor als ik weer nuchter ben...