Auteur Topic: het chat-topic  (gelezen 13127 keer)

aggie

• Gast
Re:het chat-topic
« Reactie #80 Gepost op: 11-04-2002, 15:19:22 »
Ik heb het idee dat deze topic er alleen maar is om het aantal posts een schop omhoog te geven. Misschien ben ik een beetje kribbig, maar kan zoiets niet in de echte chat? :(

Offline Doris

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
« Reactie #81 Gepost op: 11-04-2002, 15:22:57 »
dat eerste is nie waar, et is nl. gezellie, ten tweede: ik kan nie op de chat komen, dus kom ik maar hier...
en et geef nie dat je kribbig bent, kan ik ook vaak zijn.  ;)

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Kenner

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
« Reactie #82 Gepost op: 11-04-2002, 15:24:01 »

Ik heb het idee dat deze topic er alleen maar is om het aantal posts een schop omhoog te geven. Misschien ben ik een beetje kribbig, maar kan zoiets niet in de echte chat? :(

Nee, niet om het aantal posts op te krikken , maar je moet toch converseren he , en als sweet doris niet op de chat komt.... dan is dat heel vervelend en moet het dus maar hier , speciaal topic voor geopend , zodat de rest er geen last van heeft,  en de post die hier getypt worden , mogen wel van mijn berichten saldo af hoor , als je dat liever hebt   :)

MvG , Kennz

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #83 Gepost op: 11-04-2002, 15:26:54 »
bij mij liever nie, maar als et moet dan moet et maar he
ik vin et hier gewoon gezellig... sorry, maar ik heb niet het idee dat ik er in dit topic iemand mee lastig val. zo ja, sorry, dan zal ik em wel ff hernoemen, nl. naar "het kenner en doris topic"

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #84 Gepost op: 11-04-2002, 15:29:18 »
Naja , da hoeft nu ook weer niet,  denken andere mensen weer dat ze hier niet mogen posten ( wat natuurlijk alleen maar gezelliger is )

MvG , Kennz

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #85 Gepost op: 11-04-2002, 15:34:12 »
okeej ken, ik ga nu ff iets poste, nie om je aan te vallen, maar vanwege een meeltje wat ik net kreeg. je post erg veel, zekers de laatste paar dagen, maar een serieus berichtje, nope, heb ik nog  niet vaak gezien... dus ik denk dat we deze topic gewoon moeten benutten als reserve chat als mensen niet op de chat kunnen komen, maar niet om je berichten aantal een schop omhoog te geven.
et is nie lullig bedoeld, en ik weet dat ik gister ook druk bezig geweest ben (in de foute topics) maar ik was gewoon hyper én kon nie op de chat komen. dat lukte 's avonds pas weer. ik hoop hiermee de situatie duidelijk geschetst te hebben...
doris

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #86 Gepost op: 11-04-2002, 15:47:17 »
okeej ken, ik ga nu ff iets poste, nie om je aan te vallen, maar vanwege een meeltje wat ik net kreeg. je post erg veel, zekers de laatste paar dagen, maar een serieus berichtje, nope, heb ik nog  niet vaak gezien... dus ik denk dat we deze topic gewoon moeten benutten als reserve chat als mensen niet op de chat kunnen komen, maar niet om je berichten aantal een schop omhoog te geven.
et is nie lullig bedoeld, en ik weet dat ik gister ook druk bezig geweest ben (in de foute topics) maar ik was gewoon hyper én kon nie op de chat komen. dat lukte 's avonds pas weer. ik hoop hiermee de situatie duidelijk geschetst te hebben...
doris

Vooruit dan maar

MvG , Kennz

Broer / Malc / Comp , gooi deze maar op slot dan , komt teveel gezeur op  :-/

« Laatst bewerkt op: 11-04-2002, 15:56:47 door Kenner »

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #87 Gepost op: 11-04-2002, 19:45:04 »

Tuurlijk kom ik , ik moet die zonnebril toch op gaan halen  ;D 8)

MvG , Kennz

Uhm, heb je recentelijk nog eens op jantien.org gaan kijken? Je zult wat meer moeten dokken ;)

Oh en om weer on-topic te komen: mijn moeder maakt de lekkerste spaghetti saus ter wereld

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #88 Gepost op: 11-04-2002, 21:08:18 »

Uhm, heb je recentelijk nog eens op jantien.org gaan kijken? Je zult wat meer moeten dokken ;)

Oh en om weer on-topic te komen: mijn moeder maakt de lekkerste spaghetti saus ter wereld

Staat alweer een bod van € 30,01 op  ;D

MvG , Kennz

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #89 Gepost op: 11-04-2002, 21:14:57 »
 :o 1 volledige eurocent erbij!!

Komop Kenner, het is voor het goede doel! Een beetje geld mag het toch wel kosten? ;) :P

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #90 Gepost op: 11-04-2002, 21:23:36 »

:o 1 volledige eurocent erbij!!

Komop Kenner, het is voor het goede doel! Een beetje geld mag het toch wel kosten? ;) :P

Er is een topic voor,  om geld te storten voor die bril ( 't is voor het goede doel he  ;) )

MvG , Kennz

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #91 Gepost op: 11-04-2002, 21:25:35 »
oh ja :D
sorry maar ik heb m'n geld nodig voor die andere dingen :p

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #92 Gepost op: 12-04-2002, 09:30:44 »

Das nie waar kenn!!!! >:(

Nou is mijn elmo beledigd! ;)

wat vind je van deze dan Jet?

always look on the bright side of life

Offline Jorg23

• Forumlid
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: het chat-topic
« Reactie #93 Gepost op: 26-05-2005, 20:52:13 »
het verst ondergesneeuwde topic ';)

de chat wordt niet meer zovaak gebruikt, misschien weer eens tijd daar iets aan te doen?
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Eefjuhh

• Forumlid
« Reactie #94 Gepost op: 27-05-2005, 17:55:21 »
jaa  ;D  ;)

Offline juudith

• Forumlid
« Reactie #95 Gepost op: 29-05-2005, 01:58:42 »