Poll

reactie aan het einde van aflevering 10

kut (of andere vloek met zelfde betekenis)
1 (7.1%)
cool (nog een weekje speculeren)
13 (92.9%)
geen reactie
0 (0%)
0
0 (0%)
0
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 36

Auteur Topic: einde aflevering 10  (gelezen 5172 keer)

Offline vlaming

• Forumlid
  • Geslacht: Man
einde aflevering 10
« Gepost op: 13-04-2002, 13:47:59 »
ben zeeer benieuwd

groetjes
vlaming

nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline ovide

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:einde aflevering 10
« Reactie #1 Gepost op: 13-04-2002, 13:51:10 »
Eerst antwoord een en na een nachtje erover slapen is antwoord twee toch van toepassing. Hoef ik tenminste nog niet af te kicken. Het eneige vervelende is dat ik volgende week vrijdag uit eten ga. Wel al om 17.00 uur, dus misschien en ik nog op tijd thuis om 'live' mee te kunnen kijken. Anders wordt het toch de video. :-/

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 13-04-2002, 13:52:36 »
hey ovide
bedankt voor het stemmen, maar ik bedoelde eigenlijk de reactie meteen na de aflevering  ;)
ciao
vlaming

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 13-04-2002, 13:54:37 »
Nou, volgens mij riep ik zoiets van:"Wat een lelijke streek, wat een lege lappen, moeten we nog een week wachten". Ik was dus zwaar teleurgesteld.

Offline Mahtob

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 13-04-2002, 14:05:47 »
De mol is een rat.

molzot

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #5 Gepost op: 13-04-2002, 14:17:34 »
Hey bovenste heb ik gestemd, je had het van mij met hoofdletters mogen schrijven  ZWAAR ...

Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 13-04-2002, 14:21:28 »

Hey bovenste heb ik gestemd, je had het van mij met hoofdletters mogen schrijven  ZWAAR ...

bedankt voor het stemmen BM, helaas kan ik de poll niet maar aanpassen  :-/

Offline ambijans

• Forumlid
  • ambijans prefers blondes! :)
« Reactie #7 Gepost op: 13-04-2002, 14:25:20 »

Eerst antwoord een en na een nachtje erover slapen is antwoord twee toch van toepassing. Hoef ik tenminste nog niet af te kicken.

Ik ga voor nog weekje speculeren, kans om alsnog Molgodendom binnen te treden!

ambijans

Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

aggie

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: 13-04-2002, 15:53:22 »
Gisteren baalde ik als een stekker, maar nu lach ik er om!

Offline kareltje80

• Forumlid
  • Niets is wat het lijkt......
« Reactie #9 Gepost op: 13-04-2002, 16:18:14 »
Ik dacht ook eerst: Shit, dat meen je niet :o. Maar enkele minuten erna vond ik het toch wel fijn. Lekker nog een weekje denken en speculeren over wie het nu toch moet zijn. :D

Who's the mole? Ferdi! update (4-5): Niet dus, mijn nieuwe mol is Elise!

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #10 Gepost op: 13-04-2002, 16:23:53 »
ik denk dat het topic in de chat om 23:00 uur mijn gevoelens toen en nu wel goed weergaf :

Cliffhangers zijn voor RTL4 ! De AVRO  is de echte mol !

MvG , Kennz

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 13-04-2002, 18:25:04 »
Ik had het verwacht en vindt het wel cool. WIDM goes American Style.
In de Noorse landen is het trouwens altijd al zo gebeurd. Moet je niet vragen hoe gefrustreerd iedereen daar is! Maar ja die zijn ook niks anders gewoon.

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #12 Gepost op: 13-04-2002, 18:53:17 »
ik vond het eerst echt een naaistreek, en ik was helemaal kwaad en hyper en alles, maar nu gaat ie wel weer... ook heel erg blij dat we nog een week overhebben! dat wordt dus optie 2

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 13-04-2002, 19:06:17 »
Ik was eigenlijk niet meer als enorm verbaasd. En dat terwijl ik 'n uurtje ervoor nog in m'n tvgids had gelezen dat er bij volgende week vrijdag, bij aflevering 11 dus, stond: 'in deze aflevering wordt de mol ontmaskerd'. Ik dacht dat dat wel 'n foutje zou zijn, die stomme Micro gids ook!  ;)

Maar ik vind 't eigenlijk geweldig dat men dit gedaan heeft. Ik vraag me eigenlijk af of men dit misschien pas een van de laatste weken bedacht heeft, omdat ze ons toch nog wilde verassen met iets onverwachts.

Maar om 'n lang verhaal kort te maken: ik heb voor optie 2 gekozen.  :)  (ik ga dus niet vloekend op de mol wachten!)

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #14 Gepost op: 13-04-2002, 19:12:11 »
Ik heb toch voor et 2e gekozen.. vind et wel n stunt van ze.. al heb ik n uur na de aflevering er om lopen janken maar dat kwam door alle spanning die k ff kwijt moest raken..
Maar nu kan k nog n weekje goed nadenken en helemaal tot de goeie molkeuze komen :) (ook al weet ik zeker dat George de mol is  :P)

Offline imka

• Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: 13-04-2002, 19:16:13 »
ik heb voor de vloek gekozen, want zo was het toch toen we "wordt vervolgd" te zien kregen.
Ondertussen vind ik het wel goed dat we nog een weekje bijkrijgen om voor de resterende en bijgekomen vraagtekens een uitleg te zoeken. puzzelen maar !

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 13-04-2002, 19:32:44 »
bedankt voor het stemmen allemaal....maar toch een raar resultaat.....had meer vloekers verwacht, maar ja ...de meesten hier zijn verslaafd aan het speuren, dus misschien te begrijpen? maar ja, ik had het dus over de eerste reactie na de uitzending , misschien was dat niet duidelijk ofwel heb ik te lang gewacht met deze poll, maar ja de site lag plat gisterenavond. :-/

ciao
vlaming

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #17 Gepost op: 13-04-2002, 19:34:22 »
Citaat
al heb ik n uur na de aflevering er om lopen janken maar dat kwam door alle spanning die k ff kwijt moest raken..

ja, had ik ook. ik heb vandaag 5 uur op bed gelegen met een hele zware migraine.... heb dit nog nooit meegemaakt, dus et zal wel van widm komen. desalniettemin vind ik het een sterk einde van afl. 10

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #18 Gepost op: 13-04-2002, 19:54:01 »
Ik heb voor het eerste gekozen, ben eigenlijk niet zo van het vloeken, maar ik gilde het dus gewoon uit gisteren. Zodra er iemand in de buurt kwam om het aan te vertellen flipte ik compleet. Zo ongelofelijk frustrerend. Ik had nog nooit eerder buikpijn van de spanning gehad, of tja pijn, niet echt, maar zoiets, echt iets heel raars en dat was echt van de spanning. En dan komt opeens dat 'wordt vervolgd' in beeld... nou......  :o :o Maar idd, hier is echt wel goed over nagedacht, want ja als ze het gewoon bekend hadden gemaakt, dan was het zo'n saai, rustig einde geweest, zo van 'och ja, nu weten we het dan he.' En ongeveer eenderde van de fans zou dan ook helemaal niet verrast zijn, nu dus wel iedereen (ok, op Robbieazerty na die alle buitenlandse series uit zijn hoofd kent... ;) ). Maar toch, in eerste instantie niet echt 'leuk', ik had me er helemaal honderd procent op ingesteld dat ik het NU nu nu nu nu.... dan toch te weten zou komen en dan komen die twee woorden in beeld. Ja, ook wel heel erg verbaasd, ik geloofde het eerst niet, echt het laatste wat ik verwacht had (ja, kzal dan wel heel dom zijn, Robbieazerty), dus ik hoopte nog dat het dan als grap misschien na de aftiteling of maybe wel na de reclame zou komen, ook al wist ik natuurlijk wel dat DAT wel complete onzin was, ja...

Maar, dus, nu idd niet meer zo erg, maar het maakte me gewoon helemaal van streek. En ik ben vast niet de enige ;). Maar ja nu raak ik er langzamerhand weer op ingesteld dat het volgende week is, dat wordt dan weer buikpijnen... Ik heb al ergens op de chat gezegd dat als het volgende week nóg niet gezegd wordt, ik Angela ga vermoorden... wie doet er mee?  ;)

aggie

• Gast
« Reactie #19 Gepost op: 13-04-2002, 19:55:56 »

Ik heb al ergens op de chat gezegd dat als het volgende week nóg niet gezegd wordt, ik Angela ga vermoorden... wie doet er mee?  ;)

Dat gaat me toch net iets te ver e. Dan heb ik liever dat je gaat vloeken ;)