Auteur Topic: Re:THE MOST Popular Online : INSANITY TEST  (gelezen 2245 keer)

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:THE MOST Popular Online : INSANITY TEST
« Gepost op: 16-04-2002, 16:11:52 »
yep legally insane verklaard nu!  ;D

When God created man, she was only joking!

Offline Robbieazerty

• Forumlid
  • Geslacht: Man
personality test
« Reactie #1 Gepost op: 16-04-2002, 16:35:50 »
Ben ik paranoid of zag ik net nog een topic dat iets van 'Insanity test' heette? Zal het wel ingebeeld hebben, want ik kan het niet terugvinden.

Ennieweej, hier is een leuke site om wat testjes over jezelf te doen (die je overigens met een korretlje zout moet nemen) http://www.thespark.com

Volgens die site zal ik sterven op 7 December 2057, op 76 jarige leeftijd en hoogstwaarschijnlijk (14 %) door executie in een derde-wereld land  ???
Volgens de pregnancy-test ben ik momenteel niet zwanger maar zal 39 baby's in mijn leven krijgen!!! Mijn eerstvolgende is een jongetje dat maar 15 cm groot zal zij nbij de geboorte....
Ik ben 58 % gay....
Over de s*x-test ga ik lekker niets zeggen!! :p

Wel grappig dus, maar inderdaad met een korrel zout nemen (of een hele pot) www.emode.com is wel serieuzer btw

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
Re:personality test
« Reactie #2 Gepost op: 16-04-2002, 16:40:26 »
hahaha lol robbie! ik zag net een de bar ofzo een oproepje om dingetjes te plaatsen, en ik wou de link naar thespark plaatsen, omdat k da van die lollige testen vind... maar k weet nie meer wanneer ik dood ga, vergete  :-[
leuke site mense, ga allemaal maar es kijke!
ow ja, bij de male/female test was ik 97% female, dus das mooi. ik ken iemand, een jonge, die was 83% female... LOL!

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 16-04-2002, 16:49:42 »

ow ja, bij de male/female test was ik 97% female, dus das mooi. ik ken iemand, een jonge, die was 83% female... LOL!

Ja erg he, ik was te beschaamd het toe te geven, maar ik kreeg daar ook iets van 'zoveel' procent female... niet zoveel als 83 % gelukkig. Het was iets van een 60 %. Onder andere omdat females alleen een blauwe kleur slaapkamer hebben/willen. Mijn slaapkamer is blauw en dat was dus al een punt voor mijn vrouwelijke gedeelte....

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4 Gepost op: 16-04-2002, 16:58:20 »
aaach robbie... da vind k wel zielig voor je  ;)
maar die tests daar zijn wel lache, dus mense, probeer ze es en zet hier je uitslag

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 16-04-2002, 19:26:40 »

Ben ik paranoid of zag ik net nog een topic dat iets van 'Insanity test' heette? Zal het wel ingebeeld hebben, want ik kan het niet terugvinden.

ik heb de link maar in de bar gezet, maar hier is ie nog es :

http://www.tekzoned.com/instest/

Citaat

Ennieweej, hier is een leuke site om wat testjes over jezelf te doen (die je overigens met een korretlje zout moet nemen) http://www.thespark.com

okay ....als ik me verveel zal ik er 'n paar doen ;)

ciao
vlaming

nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 16-04-2002, 19:48:11 »

....als ik me verveel zal ik er 'n paar doen ;)

hoe kun je je nou vervelen met al die widm sites...?? ;)

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 16-04-2002, 19:50:31 »

hoe kun je je nou vervelen met al die widm sites...?? ;)

die tests zullen idd moeten wachten tot NA WIDM :P

nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline ambijans

• Forumlid
  • ambijans prefers blondes! :)
« Reactie #8 Gepost op: 17-04-2002, 00:29:05 »

Onder andere omdat females alleen een blauwe kleur slaapkamer hebben/willen. Mijn slaapkamer is blauw en dat was dus al een punt voor mijn vrouwelijke gedeelte....

Btw, blauw is ook mijn lievelingskleur en ik stem voor de VLD (liberalen), maar dat wil nog niet zeggen, dat ik vrouwelijk ben, hè!  ;D

Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline Dreamalot

• Forumlid
  • Hoe meer kennis hoe meer twijfel.
« Reactie #9 Gepost op: 17-04-2002, 00:49:28 »
Ik heb net even de Personality Test gedaan, dit is de uitslag:

MENTOR (Submissive Extrovert Abstract Thinker) :
Like just 6% of the population you are a MENTOR (SEAT). Some would call you the most powerful and influential of all people. Those people are wrong.

The reality is that you DON'T really WANT to impose personal views or beliefs on others. Yet you are extroverted and intelligent, and you like to get involved. So you help others with the pursuit of knowledge.

You're the reason that people say "teachers are also students." You are as much a learner as a master, and this satisfies you.

You won't die a lonely death, but towards the end you'll grow introspective, wondering if your life meant anything. This will last for decades, and you'll die after your spouse.

Tja, zou ik daarom Dreamalot heten???  ;)
Ben ik nu ook geslaagd voor de Zelfkennis Test???  ;D ;D ;D

Een mens is het minst zichzelf als hij uit eigen naam spreekt. Geef hem een masker en hij spreekt de waarheid.

Offline Dreamalot

• Forumlid
  • Hoe meer kennis hoe meer twijfel.
« Reactie #10 Gepost op: 17-04-2002, 00:53:49 »
ik heb de link naar de insanity test maar in de bar gezet, maar hier is ie nog es :

http://www.tekzoned.com/instest/

okay ciao vlaming

Ik moest lachen ...schateren eigenlijk... en ik mag mezelf nu legally insane noemen...  ;D

What else is new?!  ;D :D ;)

« Laatst bewerkt op: 17-04-2002, 00:54:29 door Dreamalot »
Een mens is het minst zichzelf als hij uit eigen naam spreekt. Geef hem een masker en hij spreekt de waarheid.

Offline Mahtob

• Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 17-04-2002, 11:47:45 »
Altijd leuk, die testen, vooral omdat ze alleen dingen vertellen die mensen graag willen horen. Je bent altijd "een vraagbaak voor anderen", lief-maar-wel-duidelijk enzovoort. Nooit eens een keer iets origineels als "uit de test blijkt dat je eigenlijk best een eikel bent Sjors, beken het maar!"  :D

molzot