Auteur Topic: hoe was het, hoe was het, hoe was het????  (gelezen 16715 keer)

Offline imka

• Forumlid
Re:hoe was het, hoe was het, hoe was het????
« Reactie #100 Gepost op: 21-04-2002, 15:31:44 »
dank je Ville ! zo weten we weer wat meer ! - echt "achter de schermen" info ! leuk om te lezen !

Offline Annemieke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #101 Gepost op: 21-04-2002, 15:34:30 »

Ben JIJ verliefd op Prince? Meen je dat nou? Had ik niet verwacht!  ;D

;D tsja... moet het toch ERGENS van de daken schreeuwen... Ben nu wanhopig op zoek naar zijn emailadres :( voor als jullie dat nog niet gelezen hadden. Maarre... ik was nog niet verliefd op hem hoor, eerst vond ik hem alleen leuk, van tv, maar ja nu heb ik hem in het echt gezien... ::)

Zeg Ville, zit daar een beetje mijn hele gesprek met Prince door te brieven! ;) Wie was jij nou want je moet toch heel dichtbij me hebben gestaan...

Offline Ville

• Forumlid
« Reactie #102 Gepost op: 21-04-2002, 15:35:53 »
Als ik nog meer dingen bedenkt zal ik ze zeker posten Imka  :)

don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Ville

• Forumlid
« Reactie #103 Gepost op: 21-04-2002, 15:38:35 »

;D tsja... moet het toch ERGENS van de daken schreeuwen... Ben nu wanhopig op zoek naar zijn emailadres :( voor als jullie dat nog niet gelezen hadden. Maarre... ik was nog niet verliefd op hem hoor, eerst vond ik hem alleen leuk, van tv, maar ja nu heb ik hem in het echt gezien... ::)

Zeg Ville, zit daar een beetje mijn hele gesprek met Prince door te brieven! ;) Wie was jij nou want je moet toch heel dichtbij me hebben gestaan...
Das toch grappig E, want ik heb je later op de dag wel ergens zien lopen en kan me niet herinneren dat je bij dat gesprek stond. Misschien heeft ie het vaker verteld, of  heb ik niet goed opgelet  :) :)
Maarre, er stond een man bij, die ook veel vragen stelde en daar stond ik rechts van. Blond haar tot op mijn schouders.

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #104 Gepost op: 21-04-2002, 15:50:35 »

Das toch grappig E, want ik heb je later op de dag wel ergens zien lopen en kan me niet herinneren dat je bij dat gesprek stond. Misschien heeft ie het vaker verteld, of  heb ik niet goed opgelet  :) :)
Maarre, er stond een man bij, die ook veel vragen stelde en daar stond ik rechts van. Blond haar tot op mijn schouders.

neenee, ik denk dat ik daar toch écht bij stond, want ten eerste heb ik alles wat jij verteld van Prince letterlijk zo gehoord en hij heeft idd wel vaker verteld over z'n trouwdag maar die andere dingen niet, en ten tweede ben ik niet zó lang bij hem weggeweest dat ik dát allemaal gemist zou kunnen hebben! ;)
Ik kan je me niet meer voor de geest halen helaas, maar ja ik denk dat ik op iemand anders lette...

(het was daar in die zaal van de veiling zeg maar, he, best wel op het eind, ong. naast de bar, toch??)

Offline Ville

• Forumlid
« Reactie #105 Gepost op: 21-04-2002, 15:54:11 »
Neey kennelijk heeft ie het toch allemaal twee keer verteld, want bij mij was het buiten, net na de groepsfoto :-)

Enne, dat je op iemand anders lette, dat kan ik me wel voorstellen hoor  :) Maar ben blij dat jij het ook allemaal zo gehoord hebt, heb ik hem in elk geval nie verkeerd geciteerd  :)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #106 Gepost op: 21-04-2002, 16:08:43 »

Neey kennelijk heeft ie het toch allemaal twee keer verteld, want bij mij was het buiten, net na de groepsfoto :-)

Enne, dat je op iemand anders lette, dat kan ik me wel voorstellen hoor  :) Maar ben blij dat jij het ook allemaal zo gehoord hebt, heb ik hem in elk geval nie verkeerd geciteerd  :)

Jamaar daar stond ik ook bij hoor!!!!!!!!!!! (wat dacht je dan? ;))
Maaruhm, huh? nu weet ik het allemaal niet meer precies, wanneer/waar hij nou wat gezegd heeft... ben echt een beetje in de war... weet alleen nog (HEEL GOED) zijn drie zoenen op het eind...  ::)

Offline Natje

• Forumlid
« Reactie #107 Gepost op: 21-04-2002, 16:15:41 »
Misschien is dit al gepost, maar weten jullie dat je moet tekenen vooraf aan WIDM dat je niets vertelt over de inhoud van het programma omdat je anders 50.000,-- moet betalen... :-X
Dan wordt het ineens een stuk minder moeilijk om je mond te houden. Prince vertelde ook dat je gewoon naar huis moet als je eruit ligt... en dat mensen je op straat ineens heel erg verdacht gaan aankijken en gaan rekenen of jij de Mol kan zijn.

Ik vond het erg leuk gisteren, alleen voelde ik me af en toe een echte stalker zo speurend met een camera naar alle kandi's + crew. Ik merkte ook dat George er op een gegeven moment echt genoeg van had, wat ook wel te begrijpen is natuurlijk. Leuk dat cabaretiere Plien van Bennekom ook zo'n grote fan is. Ik stond naast haar en hoorde ineens: kijk daar is Kerstin, erop af. Was wel lachwekkend.

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #108 Gepost op: 21-04-2002, 16:19:49 »
ja idd natje, da was wel grappig. maar iedereen, luistere naar 3fm! et is begonne!

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Ville

• Forumlid
« Reactie #109 Gepost op: 21-04-2002, 16:19:59 »

Jamaar daar stond ik ook bij hoor!!!!!!!!!!! (wat dacht je dan? ;))
Maaruhm, huh? nu weet ik het allemaal niet meer precies, wanneer/waar hij nou wat gezegd heeft... ben echt een beetje in de war... weet alleen nog (HEEL GOED) zijn drie zoenen op het eind...  ::)
Hahaha, denk dat je echt een beetje de weg kwijt bent idd.  ;D
Maar hoe zie jij eruit dan...? want ik vraag me nu af of ik wel de goede voor me heb.

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #110 Gepost op: 21-04-2002, 16:22:59 »
hahahaha wat een discussie  :P

Offline Ville

• Forumlid
« Reactie #111 Gepost op: 21-04-2002, 16:25:54 »

hahahaha wat een discussie  :P
Ja leuk he  ;)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #112 Gepost op: 21-04-2002, 16:36:13 »

Maar hoe zie jij eruit dan...? want ik vraag me nu af of ik wel de goede voor me heb.

Ik had een gestreept bloesje aan, rood/blauw/wit achtig, bril, donkerblond haar in paardenstaart, spijkerbroek, zie de foto's van Rozefantje waar Prince op staat en je vindt mij...

Offline Ville

• Forumlid
« Reactie #113 Gepost op: 21-04-2002, 16:47:07 »

Ik had een gestreept bloesje aan, rood/blauw/wit achtig, bril, donkerblond haar in paardenstaart, spijkerbroek, zie de foto's van Rozefantje waar Prince op staat en je vindt mij...
Haha, nou ga gelijk kijken   :)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #114 Gepost op: 21-04-2002, 16:49:38 »

Haha, nou ga gelijk kijken   :)

en? gevonden?  ;)

Offline Ville

• Forumlid
« Reactie #115 Gepost op: 21-04-2002, 16:52:15 »

en? gevonden?  ;)
Yep gevonden en ik weet het alweer, volgens mij stond je achter me met dat verhaal wat ik hier eerder beschreef!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #116 Gepost op: 21-04-2002, 16:55:54 »

Yep gevonden en ik weet het alweer, volgens mij stond je achter me met dat verhaal wat ik hier eerder beschreef!

ohw aha, betekent dat dat jij mijn zicht op Prince belemmerde?!?  >:( ;)

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #117 Gepost op: 21-04-2002, 16:56:56 »
Shit.. weet nie meer wat k wou tiepen

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #118 Gepost op: 21-04-2002, 16:58:26 »

Shit.. weet nie meer wat k wou tiepen

;D
nog iemand 'een beetje in de war'? ;) Vast wel iets over John, toch? Misschien iemand die jou het zicht op John belemmerde? (kwil niet weten hoe het met die persoon is afgelopen...;))

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #119 Gepost op: 21-04-2002, 16:58:55 »
uuuhm.... dat je blij bent dat niemand jou zicht op john belemmerde?