Auteur Topic: molfanaten-bijeenkomst  (gelezen 1565 keer)

Offline fenn

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik koe van you..!
molfanaten-bijeenkomst
« Gepost op: 20-04-2002, 21:34:29 »
Ik ben er nogal snel bij ...maar wil even compuart en malcolm bedanken omdat de bijeenkomst heel geslaagd was! Ik vond het echt tof!
Hoop dat er snel weer nieuwe afleveringen komen! Want wat moet ik nu doen... de MOL is afgelopen!!! :'(

Tot snel chats en ik ben benieuwd naar alllllllllllll de foto's!!!

Liefs xxx Fennie

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline imka

• Forumlid
Re:molfanaten-bijeenkomst
« Reactie #1 Gepost op: 20-04-2002, 21:43:00 »
In de Huiskamer zijn al wat foto's gepost Fenn ! En het ziet er inderdaad heel tof uit !
Vertel er ons maar over !

Offline Erik TKS

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #2 Gepost op: 20-04-2002, 21:48:15 »
Ik kom net terug van de molfanatenbijeenkomst. Die was zeer geslaagd wat mij betreft. Tien van de kandidaten waren aanwezig: Erik, Pamela, Kerstin, Karen, Prince, Harry, Ellen, Jantien, John en George. Ook Angela was er alsmede wat mensen van de redactie van het programma, en Nico en Sigrid uit de vorige mollenreeks. Leuk dat ze allemaal de moeite hebben genomen om te komen.

Aan de bijeenkomst heb ik een prachtige Mamma-Cashcap overgehouden en een groene wijsvinger :)

Bij deze wil ik Compuart, Malcolm en alle anderen die hebben meegeholpen aan de organisatie van dit evenement van harte bedanken voor hun inzet. Hopelijk volgend jaar weer!

aggie

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 21-04-2002, 09:50:29 »
Ze hadden niet alleen de moeite genomen om te komen, maar deden flink mee in de gezeligheid. Voor Angela, John, Harry, George en Erik gesproken en ze namen geen blad voor de mond. Ik had het idee dat ze zelf erg blij waren dat ze eindelijk na al die maanden hun vehaal kwijt konden. :)

Offline jokivin

• Forumlid
  • Blek is te gek
« Reactie #4 Gepost op: 21-04-2002, 10:11:44 »
dat idee had ik ook ja aggie, t was zeker zeer geslaagt, en ik heb natuurlijk die cross country kaart (YES YES YES!)
ben nu wel bek en bek af maar dat is niet erg. t was erg gezellig. btw wij zijn later op de avond met een man of tien gaan eten en kwamen op de terug weg nog kerstin tegen en daar hebben we weer mee gesproken. zo leuk dat ze geen zat van ons werden, of t teminste niet lieten merken  ;D
groetjes joki

Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

aggie

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: 21-04-2002, 10:20:42 »
Vond Angela vooral zo spontaan. Eerst bij de veiling maar later ook toen ik haar sprak. Zei zo bijvoorbeeld dat die rugzakverbranding veel meer rumour heeft veroorzaakt dan we te zien kregen: '12 uur onbruikbaar filmmateriaal' ;D
En John die zei dat hij absoluut de deur niet had verplaatst de tweede keer: 'Niets is wat het lijkt....'.
George, die zei echt 'deenigeechtemol' te zijn...
En Tweety, die het estaffetekoffertje kreeg en het nummer nog wist om het te openen. Maar ja, anders win je de prijsvraag ook niet he. Ze deed het veel sneller dan George in ider geval... ;)

Klassewerk geleverd Jokivin!!! En nogmaals een groot dankjewel aan de organisatoren, de deelnemers en de WIDM crew  :D

Offline Hanneke

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 21-04-2002, 12:01:42 »
Beste Compuart en Malcolm,

ik vond het echt geweldig gister, ik denk dat ik er nog vaak aan terug zal denken. Met alle kandidaten gesproken, echt hartstikke gaaf. En nog bedankt voor het meereizen, en malc, je ouders waren erg aardig. Nu val ik alleen erg in een mollengat, hoop dat ik er volgend jaar weer uitkom.

Liefs, Hanneke

Offline Claudia62

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 21-04-2002, 14:40:57 »
Ik sluit me aan bij alle bovenstaande complimenten. Het was een beregoed besteed uurtje (jammer dat ik maar zo kort kon blijven) ennuh, ik houd me aanbevolen voor alle foto's!
Malc en Comp, hopelijk vonden jullie het net zo leuk om te organiseren als wij om te komen en vind er weer zo'n happening plaats na de Mol4. Ikke kan al haast niet meer w88.