Auteur Topic: [de Mol] online kijken  (gelezen 9984 keer)

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [de Mol] online kijken
« Reactie #140 Gepost op: 16-04-2023, 23:24:55 »
Merci, Arco! Dat terugspoelen deed het 'm.

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [de Mol] online kijken
« Reactie #141 Gepost op: 17-04-2023, 00:55:04 »
Nadat het programma was afgelopen ging ik naar de goplay site om De Mol te downloaden, wat ik elke week doe (vaak pas 's maandags). Ik selecteer het programma De Mol via de zoekfunctie. Klik hierop en val midden in Café De Mol op het moment dat
Spoiler: afvaller (klik om te tonen/verbergen)
aan tafel zit. Ik had de aflevering nog niet gezien en wist dus meteen dat
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
ging afvallen. Oppassen hiermee dus. Overigens ben ik wel blij dat wij dit jaar ook live kunnen meekijken. Daar staat wel weer tegenover dat je het programma op zondagavond nog niet kan downloaden omdat de live versie op de site staat en downloaden met GemistDownloader lukt dan niet.
« Laatst bewerkt op: 17-04-2023, 11:38:01 door D*N »

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [de Mol] online kijken
« Reactie #142 Gepost op: 17-04-2023, 13:14:34 »
Nou het tijdcode-probleem met de downloadvideo (afl. 5) is weer terug. Eindtijd staat op 75:43:28. Dat was vorige week gefixed, maar nu dus alweer datzelfde probleem. Dat wordt dus dan maar weer zelf met  Vidcutter aan de gang.

Voor iedereen die dit probleem ook weer tegenkomt: de correcte tijd van de video is 1:04:36 en vul die als eindtijd in Vidcutter in en knip de video.
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [de Mol] online kijken
« Reactie #143 Gepost op: 17-04-2023, 13:46:17 »
Gebruik de gemistdownloader app (dus niet de website) om te downloaden van goplay.be
Daarna: https://apps.microsoft.com/store/detail/free-video-cutter-joiner/9P2F2J2PLP48?hl=nl-nl&gl=nl
Zet de eindtijd op 1:10:35:000. Knip alles erachter eraf. (1uur 10 minuten en 35 seconden is de werkelijke lengte van de download). Dan is de download van aflevering 2 weer bruikbaar.
Aflevering 5 moest weer onder het mes.
Ik heb de freevideocutterjoiner app gedownload van de Microsoft store en hij verschijnt ook in de lijst van Windows apps onder Instellingen. Maar ik zie hem nergens in het start menu. Het .exe bestand blijkt ergens te zitten onder C:\Program Files\WindowsApps\. Als ik de Windows Command prompt als Administrator uitvoer, dan kan ik het EXE bestand vinden. Heb voor dit bestand een snelkoppeling gemaakt op het bureaublad. Maar als ik het programma probeer te starten via deze snelkoppeling dan krijg ik een foutmelding dat ik niet de juiste toegangsrechten heb voor het item. Snap ik ergens wel want die WindowsApps map is afgeschermd voor een normale gebruiker.
Het lukt me wel om de app te starten via bovenstaande link naar dit programma in de Microsoft Store, maar ik heb de indruk dat ik dan de app opnieuw installeer. Zou toch makkelijker moeten kunnen.

Offline Joey94

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [de Mol] online kijken
« Reactie #144 Gepost op: 17-04-2023, 16:51:19 »
Als je via de GemistDownloader de afleveringen downloadt, kan je daar ook meteen de tijdspanne aangeven. Dan hoef je niet via omwegen de aflevering in te korten.

Nadat je de link hebt ingevoerd, klik je naast het knopje voor kwaliteit op het tandwieltje en dan Videoinstellingen. Helemaal onderin kan je dan de tijdspanne invoeren.

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: [de Mol] online kijken
« Reactie #145 Gepost op: 17-04-2023, 20:51:39 »
Raar... nu heb je opeens een NPO Plus account nodig om de Mol te kijken.
De vorige 4 afleveringen heb ik kunnen kijken zonder...

GoPlay doet het ook niet, de aflevering blijft laden.
« Laatst bewerkt op: 17-04-2023, 21:02:00 door Ralph21 »

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [de Mol] online kijken
« Reactie #146 Gepost op: 17-04-2023, 21:05:42 »
GoPlay doet het ook niet, de aflevering blijft laden.

Het blijft toch gek dat veel last hebben op Goplay.be

Op ieder apparaat, op ieder moment en in iedere browser kan ik zonder problemen kijken.
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Bob De Mol

  • Forumlid
Re: [de Mol] online kijken
« Reactie #147 Gepost op: 17-04-2023, 21:10:11 »
Weet iemand of het NPO PLUS lock er nog afgaat of moet ik weer gaan rommelen met GoPlay o.i.d.?

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: [de Mol] online kijken
« Reactie #148 Gepost op: 17-04-2023, 21:11:20 »
Raar dat er bij afl 5 als uitzenddatum 11 februari staat.

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [de Mol] online kijken
« Reactie #149 Gepost op: 17-04-2023, 21:15:26 »
Als je via de GemistDownloader de afleveringen downloadt, kan je daar ook meteen de tijdspanne aangeven. Dan hoef je niet via omwegen de aflevering in te korten.

Nadat je de link hebt ingevoerd, klik je naast het knopje voor kwaliteit op het tandwieltje en dan Videoinstellingen. Helemaal onderin kan je dan de tijdspanne invoeren.
Bedoel je met 'de GemistDownloader' wel de Windows app, want ik zie nergens zo'n instelling.

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [de Mol] online kijken
« Reactie #150 Gepost op: 17-04-2023, 21:29:54 »
Het blijft toch gek dat veel last hebben op Goplay.be

Op ieder apparaat, op ieder moment en in iedere browser kan ik zonder problemen kijken.

Ik heb alle afleveringen zondagavond kunnen kijken, behalve gisteren. Ik kwam er niet in, waardoor ik helaas al gespoilerd was vandaag.

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: [de Mol] online kijken
« Reactie #151 Gepost op: 17-04-2023, 21:34:26 »
Goplay werkt wel op mijn telefoon, maar niet op de laptop, en ik vind zo'n klein schermpje niet echt ideaal kijken.

Heeft iemand al kunnen kijken via NPO start?

Online Vonne1968

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [de Mol] online kijken
« Reactie #152 Gepost op: 17-04-2023, 22:02:16 »
Volgens Twitter is de aflevering nu te bekijken

Offline Mosquito

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 'ziende blind'
Re: [de Mol] online kijken
« Reactie #153 Gepost op: 17-04-2023, 22:09:43 »
Ja, het werkt via npostart
'Ook een fijne dag verder...’

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [de Mol] online kijken
« Reactie #154 Gepost op: 18-04-2023, 08:27:16 »
Als je via de GemistDownloader de afleveringen downloadt, kan je daar ook meteen de tijdspanne aangeven. Dan hoef je niet via omwegen de aflevering in te korten.

Nadat je de link hebt ingevoerd, klik je naast het knopje voor kwaliteit op het tandwieltje en dan Videoinstellingen. Helemaal onderin kan je dan de tijdspanne invoeren.

Dit werkt ook prima ja, thanks! ::ok::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [de Mol] online kijken
« Reactie #155 Gepost op: 18-04-2023, 09:26:50 »
Dit werkt ook prima ja, thanks! ::ok::
Het is nog onvolledig omschreven.
Als je kiest voor "lijst met uitzendingen en video's downloaden" en dan de url plakt dan heb je geen mogelijkheid om die tijdspanne in te voeren. Dat is hoe ik het altijd doe of vanaf nu deed), want wat hier boven wordt beweerd klopt wel, alleen moet je in het hoofdmenu dan een andere keuze maken. Bijvoorbeeld video's van youtube downloaden.

Nou nog een manier om de download ook in 1x geschikt te maken op een apple en dan ben je echt in 1 keer klaar. De download moet ik nu nog recoden naar volwaardig MP4/H.264 want de standaard download is (afl 3 en afl 5) geoptimaliseerd voor weergave op TV en geeft een trillend beeld op Apple apparatuur. Dit kan bijvoorbeeld met minitool video converter.
« Laatst bewerkt op: 18-04-2023, 10:05:01 door foxhunter »

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [de Mol] online kijken
« Reactie #156 Gepost op: 18-04-2023, 10:05:36 »
Ik kies altijd deze optie, werkt het beste! ::ok::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [de Mol] online kijken
« Reactie #157 Gepost op: 18-04-2023, 10:08:31 »
De nieuwste versie? GemistDownloader 3.0.0.3  heeft deze keuze niet meer.

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [de Mol] online kijken
« Reactie #158 Gepost op: 18-04-2023, 10:52:09 »
Ik heb 3.0.0.3 op mijn Windows-laptop en kan via het wereldbolletje tussen Nederland en Vlaanderen kiezen.
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [de Mol] online kijken
« Reactie #159 Gepost op: 18-04-2023, 12:58:52 »
Dat is dus de verwarring. Als je kiest voor Belgie en dan downloaden van GoPlay dan krijg je inderdaad die keuze om start en eindtijd op te geven.