Auteur Topic: Wat is waar???  (gelezen 678516 keer)

Offline de_witte

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is waar???
« Reactie #7020 Gepost op: 9-05-2020, 11:06:34 »
 ::ohno::
Wit is ook een kleur!

Offline Jann

• Forumlid
  • Derde plaats Dixit 2020
« Reactie #7021 Gepost op: 10-05-2020, 15:09:13 »
134
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Moni

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #7022 Gepost op: 10-05-2020, 17:33:51 »
245

Offline Ricardo

• Forumlid
« Reactie #7023 Gepost op: 10-05-2020, 18:49:07 »
1 4 6
All the divas were born as the human beings

Offline de_witte

• Forumlid
« Reactie #7024 Gepost op: 10-05-2020, 18:50:26 »
allemaal mis
Wit is ook een kleur!

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #7025 Gepost op: 11-05-2020, 10:21:02 »
235
Ich bin ein Bärliner!

Offline de_witte

• Forumlid
« Reactie #7026 Gepost op: 11-05-2020, 15:06:17 »
 ::ohno::
Wit is ook een kleur!

Offline Ricardo

• Forumlid
« Reactie #7027 Gepost op: 11-05-2020, 15:39:14 »
1 3 6

Offline de_witte

• Forumlid
« Reactie #7028 Gepost op: 11-05-2020, 15:42:12 »
In het begin zaten jullie dichter bij de waarheid dan nu.... ::hypocriet::
Wit is ook een kleur!

Offline Jann

• Forumlid
  • Derde plaats Dixit 2020
« Reactie #7029 Gepost op: 11-05-2020, 17:17:10 »
125 dan?
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Ricardo

• Forumlid
« Reactie #7030 Gepost op: 11-05-2020, 17:25:21 »
2 en 4

Offline de_witte

• Forumlid
« Reactie #7031 Gepost op: 11-05-2020, 18:30:52 »
Wit is ook een kleur!

Offline mrchipie

• Forumlid
  • Die jongen met de vele bijnamen
« Reactie #7032 Gepost op: 11-05-2020, 18:40:26 »
Duurde effe ::rofl::
chipsverslaafde <3

Offline Ricardo

• Forumlid
« Reactie #7033 Gepost op: 11-05-2020, 18:52:26 »
Ik ging maar terig bladeren en dat was in het begin een combinatie die er veel tussen zat.

Offline de_witte

• Forumlid
« Reactie #7034 Gepost op: 11-05-2020, 19:19:32 »
Oke, 2 en 4 zijn waar.... Bij 1, 3 en 5 zijn enkele feiten niet kloppend en 6 is een totaal verzinsel

1. In de brugklas gingen we op kamp naar de zee. Nadat we de eerste avond natuurlijk veel te laat zijn opgebleven was ik de tweede dag ziek uit bed gekomen. Toch ben ik wel meegegaan naar het strand, al voelde ik me nog niet echt goed. Op een gegeven moment merkten we dat we met een groepje op een soort van zandbank stonden dat inmiddels een soort van eilandje was geworden. Omdat ik ziek was vonden de leerkrachten het geen goed idee dat ik door het water terug zou lopen. Een van de meiden heeft mij toen op de rug genomen en naar het veilige strand getild. Later dat schooljaar zong zij in de liveshow van kinderen voor kinderen het "tietenlied"

Hier is alleen de laatste zin niet waar. Hoewel ze er wel bij was, was het een van haar vriendinnen die mij naar het strand heeft getild

2. Op dit moment geef ik zelf schaakles op basisscholen. Veel van die lessen zijn na schooltijd, maar enkele scholen hebben voor bepaalde klassen schaken in de lesstof zitten. Daar kom ik dus tijdens schooltijd een uurtje in de week in de klas. Bij twee van de vier klassen die ik op maandag lesgeef heeft de juf vroeger op dezelfde middelbare school gezeten als ik.

Dit is inderdaad een grappig toeval. Hoe we erachter zijn gekomen weet ik niet echt meer. We zaten overigens niet in dezelfde klas

3. Toen ik in de vierde of vijfde klas zat werd er bij ons op school een lesmarathon georganiseerd. Dit hield in dat we overdag gewoon naar school gingen en vervolgens van 's avonds 8 tot 's morgens 8 school hadden (de volgende dag waren we wel vrij). De lessen in de nacht werden gegeven door leerkrachten van de school (zo kregen we een les Russisch van onze geschiedenisleraar), maar ook door oud-leerlingen of ouders van leerlingen. Een van de gastdocenten die wij kregen was Peter. R. de Vries, die enkele recherchetechnieken liet zien.

De lesmarathon was een onderdeel van het jubileumprogramma. Ik denk dat onze school toen 45 jaar bestond. Peter R. de Vries was er ook, volgens mij omdat zijn kinderen ook op school zaten. Mijn broertje heeft toen een les van hem gehad. Zelf kreeg ik naast eerder genoemde Russische les ook een cabaretles van oud-leerling Peter Heerschop

4. In de examenklas kreeg je bij ons geen reguliere gymles meer, maar mocht je uit een aanbod van enkele sporten een keuze maken. Elke sport deed je dan een x aantal weken. Zo heb ik squash en wandklimmen gedaan, maar ook schermen. Het meest bijzondere was echter rugby en dat kwam zo: Enkele jongens uit onze klas speelden op hoog niveau rugby. Zij wilden de rest van de leerlingen hier ook kennis mee laten maken en hadden geregeld dat de coach van het nationale team (of nationale jeugdteam) bij ons op school trainingen zou komen geven. Aan het einde van deze trainingen hebben we ook als schoolteam (aangevuld met enkele clubleden) een wedstrijd gespeeld tegen een regionaal jeugdteam. Het was een spannende wedstrijd die we met slechts 7 punten verschil verloren.

Dit is inderdaad waar gebeurd. We speelden de wedstrijd op het veld van ereklasser en latere landskampioen 't Gooi. Ik speelde als winger

5. Ook in mijn middelbare schooltijd zat in mijn voetbalteam de jongen die "ik kan niet tegen mijn verlies" heeft gezongen bij kinderen voor kinderen. En ik moet zeggen, dat lied was hem op het lijf geschreven. Als er iets niet goed ging was hij op z'n zachtst gezegd not amused en kreeg iedereen dat ook duidelijk te horen.

Het genoemde lied was inderdaad de zanger op het lijf geschreven. Ik heb hem echter pas jaren later leren kennen bij de lokale voetbalclub, waar hij trainer was van de A1 en later van het eerste elftal.

6. Tijdens de zomervakantie in het jaar tussen de tweede en derde klas kwam ik op de camping een jongen tegen uit Sneek. Tijdens de vakantie hebben we veel activiteiten samen gedaan. Een goede vriendschap was ontstaan en we beloofden elkaar na de vakantie te schrijven. Dat verwaterde natuurlijk al snel. Groot was mijn verbazing dan ook toen hij in het voorjaar ineens bij me in de klas zat. Zijn vader had een andere baan gekregen en het gezin het besloten deze kant op te verhuizen.

Totale onzin
Wit is ook een kleur!

Offline de_witte

• Forumlid
« Reactie #7035 Gepost op: 11-05-2020, 19:20:00 »
Ik ging maar terig bladeren en dat was in het begin een combinatie die er veel tussen zat.

nu mag jij dus!
Wit is ook een kleur!

Offline Ricardo

• Forumlid
« Reactie #7036 Gepost op: 11-05-2020, 19:35:42 »
Mijn ervaringen in de media(Radio, TV etc.)

1. Mijn klas mocht meedoen samen met groep 6(ik zat in 7) aan de Zapp Kids Top20. Tijdens het dansen -wat op commando ging- struikelde ik en heb ik mijn achillespees gescheurd.

2. Ik heb als kleuter live op de radio gesproken over milieuvervuiling. In het interview kreeg ik de vraag of ik wel eens iets op straat gooide. Mijn antwoord hierop was: Ik gooi bijna altijd mijn afval in de prullenbak, maar soms als de afvalbak te ver weg is gooi ik het op straat.

3. Tijdens mijn CITO-toets in groep 8 kwam TV Gelderland opnames maken bij ons in de klas. Ik werd er zo zenuwachtig door, dat ik een spontane bloedneus kreeg. Hierdoor konden wij pas later beginnen aan de toets.

4. In groep 8 mocht mijn klas meedoen aan ZappLive. Pierre Wind was een van de gasten. Tijdens een pauze stootte ik Pierre per ongeluk aan. Hij liet toen een ei op de grond vallen.

5. Toen wij in groep 8 op schoolreisje gingen naar Walibi had het Jeugdjournaal die dag opnames over Golden Tickets waardoor je de wachtrij kan overslaan. Op de achtergrond van een shot zie je een klasgenoot van mij overgeven.

6. Tijdens het plaatselijke schoolvoetbaltoernooi heb ik een goal gemaakt die benoemd is tot goal van het toernooi. Het is ook gefilmd en het heeft in de krant gestaan.

Offline de_witte

• Forumlid
« Reactie #7037 Gepost op: 11-05-2020, 19:44:55 »
156?
Wit is ook een kleur!

Offline JaccoS

• Forumlid
  • 🌴🌴🌴
« Reactie #7038 Gepost op: 11-05-2020, 19:49:11 »
1. denk ik niet.

2. als kleuter ben je meestal wel eerlijk, dus ik denk deze wel.

3. zou zomaar kunnen gebeuren.

4. denk ik ook niet.

5. dat knippen ze er echt wel uit denk ik.

6. kan ook zomaar gebeuren.

236?

Offline Ricardo

• Forumlid
« Reactie #7039 Gepost op: 11-05-2020, 19:58:54 »
 ::niet-ok::