Oei wat heftig allemaal Syllie, heel veel sterkte
Heel veel sterkte Syllie, wat een rot nieuws.
Probeer er positief in te gaan, al die behandelingen en medicijnen zijn verschrikkelijk (maar dat weet je al) maar je kan van kanker genezen. Ik ben deze week schoon verklaard, en jij wordt de volgende! probeer die gedachte vast te houden.
OT: Ik voel me opgelucht omdat ik schoon ben. En tegelijkertijd gefrustreerd omdat ik nog lang niet beter ben. Na douchen en aankleden kan ik wel weer naar bed, zo moe ben ik dan (en haren wassen en drogen kost echt geen tijd nu ).
Dank je wel
Ik vlieg er ook wel positief in. Heb ook wel geluk dat het klein is en zelfs de chirurg kon het vandaag niet voelen.
En super dat je schoon bent
Maar dat zo moe zijn herken ik vanuit mijn ME. Daarom zo bang voor welke behandeling er volgt. Overigens douche ik altijd voor ik ga slapen
Badjas aan om rest op te drogen en liggen. Wellicht werkt dat fijner voor je?
OT:
Gefrustreerd en opperdeop qua energie.
Zou vandaag horen van de chirurg wat behandelplan zou zijn. Hebben ze op de MRI een gebiedje gezien rond de tumor wat ook oplicht en ze weten niet of het tumorgebied is of voorloper van borstkanker. Dus woensdag nieuwe punctie en dan vrijdag weer terugkomen. Wil zo graag door nu.
Dus wordt een lange adem zo
Maar ook veel zin in morgenavond
Eindelijk afleiding en weer mollen