Oh een rondje emoties schrijven. Ik doe mee! (It's a lot)
Ik voel me...
... kwaad op de regering dat door deze bagger aanpak steeds meer mensen zich zoals Daisy voelen. (Knuffel dais! Mag me altijd appen, ik ben gewend om binnen te moeten zitten dus weet hoe lastig het kan zijn)
... boos dat er discussies zijn in NL waarin er besproken wordt of risicogroep opsluiten een goed idee is of niet.
... verslagen omdat de risicogroep het recht van veilig en anoniem stemmen is afgepakt.
... alsof de muren op me af komen na een jaar soort van isolatie.
... geïrriteerd omdat mijn gezondheid het überhaupt bijna niet toelaat om de deur uit te gaan.
... ingewikkeld dat gezonde mensen meer mogen/kunnen, en het dan alsnog lastig/te weinig vinden (En dat is geheel begrijpelijk hoor, het is ook lastig. Bedoel ik niks naars mee, maar mijn emoties er over zijn wel lastig)
... pijn in mn hele lijf.
... hopeloos omdat ik op zn vroegst pas n vaccin in mei krijg.
... gelukkig met mijn katten.
... machteloos als ik mensen hoor die nog steeds basis corona dingen niet snappen.
... gezegend dat ik n vast inkomen heb, n woning heb en alle andere basis leefdingen.
... zo gelukkig samen met vriendjelief al 4 jaar
... vergeten (door een groot deel van de samenleving/regering door bovenstaande punten)
... blij want mama krijgt vaccin binnenkort
... en nog wel veel meer maar ik hou wel even op nu xD afgelopen jaar is a lot... En ik voel me ook wel alsof we allemaal een dikke knuffel en applaus verdienen want we doen het wel maar mooi allemaal, ookal is het lastig
... slaperig