Auteur Topic: Sander is niet de mol!  (gelezen 105644 keer)

Offline Eefjuhh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sander is (niet) de mol!
« Reactie #320 Gepost op: 20-02-2005, 17:33:19 »
t is gewoon zo  ::jaja::

Offline toxicity

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Paul is de mol!
« Reactie #321 Gepost op: 20-02-2005, 17:41:04 »
En hou rekening met de uitspraak niets is wat het lijkt...dus sanders lijkt niet de mol...maar is het wel =P ...ik hou het ook nogop yvon als mol...maarja dat is niet in dit forum

Offline molletje20

• Forumlid
« Reactie #322 Gepost op: 20-02-2005, 17:50:33 »
Het feit dat hij naar de tv kijkt betekent niet dat hij ook eraar luistert. Hij zegt zelf ook later dat hij met zijn gedachten continu bij andere dingen zat. Als ik een euro zou krijgen voor elke keer dat een boek "lees" maar met zijn gedachten heel erg anders zit...

Maar al die dingen op een rijtje... hmm... zou inderdaad kunnen...
Maar wel toevallig dat ze precies dat stukje laten zien dan he...
Sherlock Moles

Offline oompah loompah

• Forumlid
  • floating on cloud nine
« Reactie #323 Gepost op: 20-02-2005, 18:07:42 »
toevallig ja, of ze wilden ermee laten zien dat het antoowrd op de vraag wel degelijk in het stuk wat ze zien terug te vinden was. Of ze wilden nog duidelijker aangeven dat het moeilijk was om de dingen te onthouden. Het kan van alles betekenen maar om nou te zeggen dat het concreet betekent dat er iets bijzonders met Sander is... nee

Offline dopey

• Forumlid
« Reactie #324 Gepost op: 21-02-2005, 11:41:12 »
getver getver getver

Ik ben blij dat er twee uitzijn, maar ik had liever gehad dat Sander eruit ging, dan had ik wat rustiger gezeten.
Ik heb mijn gum maar weer eens gepakt, om het streepje weg te halen.

Ik denk nog steeds dat het Lottie is, maar die wordt me te verdacht in beeld gebracht en dat doen ze vrijwel nooit (daarom zit ik er ook altijd naast  ;D )
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline dopey

• Forumlid
« Reactie #325 Gepost op: 22-02-2005, 11:29:15 »
JUIST!

De reden om Sander door te strepen als mol is omdat Quuipo en Dopey geleerd hebben van hun fouten en op Lottie zitten.

Bij deze:

Sander

Ik heb gisteren aflevering 2 en 3 nogmaals gekeken.
Ik switch terug van Lottie naar Sander.

Offline gonniej

• Forumlid
« Reactie #326 Gepost op: 22-02-2005, 11:39:32 »
Hier is mijn theorie voor de ondersteuning van de stelling "Sander is de mol". Het is gebaseerd op het recente artikel in de Avrobode:

Het begon met de ontdekking dat in het artikel de dames worden genoemd in de volgorde Yvonne, Yvon, Isabelle, Victoria en Lottie. Dit staat in omgekeerd alfabetische volgorde als je Isabelle vervangt door Winnaar. De heren staan in de volgorde Roeland, Marc-Marie, Sander, Gijs en Jim. Zelfs met de beste wil van de wereld kan ik dit niet omzetten in een alfabetische volgorde.

Het blijkt nu dat je bij de heren niet moet kijken naar de voornamen maar naar de achternamen! Want dan krijg je: Fernhout, Huijbregts, De Heer, Staverman en De Groot. Dit staat in alfabetische volgorde als je De Heer vervangt door Mol en De Groot door Verliezer. Daarmee is het rijtje Verliezer, Winnaar en Mol compleet, en is volgens deze theorie de naam van de mol Sander de Heer.
Die klopt al niej meer ( k henb de rest nog niej gelezen dus k weet niej of iemand die opmerking al gemaakt heeft) ???

Offline gonniej

• Forumlid
« Reactie #327 Gepost op: 22-02-2005, 19:48:33 »
Waarom Sander mijn mol is??? omdat ik tot nu toe de eerste 4 muzikale hints op Sander kan leggen. Ook doet hij op bepaalde momenten heel verdacht en ook weer niej ::oink::. Hij zegt dat George zijn grote voorbeeld is. Hij doet bijna net als George en hij heeft 2x d3e waarheid gesproken bij het liegspel ::oink:: ;) ::ok::

Offline dopey

• Forumlid
« Reactie #328 Gepost op: 23-02-2005, 11:24:29 »
Ok nou kan ik het effe niet vinden maar er zijn ergens plaatjes met Lottie in het kader van "ik stond erbij en keek ernaar"
Had dat te maken met een hint/dagboek???

Want... in aflevering 4 staat Sander er ook vaak bij en keek ernaar....
Vooral met die kofferopdracht!
- Als de schoolmeisjes een handtekening gaan halen bij Pete (sander stond er letterlijk en keek ernaar)
- Als Gijs "ruzie" maakt me MM

Maar wat was er ook alweer mee met dat stond erbij en keek ernaar?

Offline Lorelei

• Forumlid
  • Freedom frantically frolic and fine...
« Reactie #329 Gepost op: 23-02-2005, 11:43:01 »
ja mee eens. ron was de mol toch? ;)

Da's waar  ::rofl:: ;D  ::jaja::  ::jaja::  ::jaja::
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Quuipo

• Forumlid
« Reactie #330 Gepost op: 23-02-2005, 15:24:05 »
Ok nou kan ik het effe niet vinden maar er zijn ergens plaatjes met Lottie in het kader van "ik stond erbij en keek ernaar"
Had dat te maken met een hint/dagboek???

::jaja:: staat in dagboekanalyse topic. ->hier

(ik heb je plaats nog vrijgehouden in het LI(n)DM topic  ;) )
« Laatst bewerkt op: 23-02-2005, 15:27:23 door Quuipo »

Offline Quuipo

• Forumlid
« Reactie #331 Gepost op: 23-02-2005, 16:00:49 »
nooit gedacht dat ik hier nog een mogelijke molactie van sander zou plaatsen maar:

bij stuntopdracht zegt sander:

"ze riep: ik ga over de kop en we hebben afgesproken dat dat een barrelrol is dus ik ga voor stunt nummer 4"

in het filmpje waarin je lottie de aanwijzingen hoort roepen zegt ze niets van dat;  bovendien de stunt die ze uiteindelijk gedaan heeft heeft ook geen barrelrol.

Dus dit kan Sander ter plekke hebben verzonnen.

bovendien stunt nummer 4 was al geweest dus als je een beetje slim nadenkt kun je ervan uitgaan dat het nummer 1 moet zijn (die andere met stall turn)

*rent snel weg voordat ze besmet wordt met het SIDM virus  ;) *

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
« Reactie #332 Gepost op: 23-02-2005, 19:02:24 »
nooit gedacht dat ik hier nog een mogelijke molactie van sander zou plaatsen maar:

bij stuntopdracht zegt sander:

"ze riep: ik ga over de kop en we hebben afgesproken dat dat een barrelrol is dus ik ga voor stunt nummer 4"

in het filmpje waarin je lottie de aanwijzingen hoort roepen zegt ze niets van dat;  bovendien de stunt die ze uiteindelijk gedaan heeft heeft ook geen barrelrol.

Dus dit kan Sander ter plekke hebben verzonnen.

bovendien stunt nummer 4 was al geweest dus als je een beetje slim nadenkt kun je ervan uitgaan dat het nummer 1 moet zijn (die andere met stall turn)

Ik denk eerlijk gezegt ook dat stunt 1 gevlogen is. Sander twijfelde tussen 3 en 4. Maar het lijkt in elk geval door de montage ook zo dat lottie denkt dat het stunt 3 is, of zie ik dat verkeerd.

Offline Shira

• Forumlid
  • free spirit
« Reactie #333 Gepost op: 23-02-2005, 19:34:03 »
Wat ik raar vind is dat Sander aanwezig was bij de ontmoeting van de kanidaten
Het had mij logischer geleken als je 3 afvallers had, in plaats van 2 afvallers en een nog actieve speler.
Stond niet op de .nl site "ga zelf op zoek naar de mol" of iets in die trend? :-\\
Zou dit betekenen dat
A: Sander de mol is
B: Sander er de volgende week uit gaat

of misschien iets anders? ???

Sorry als dit al ergens staat ::)
w00t!

Offline Robbieazerty

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #334 Gepost op: 23-02-2005, 19:59:44 »
Ja inderdaad... de twee die net de aflevering daarvoor afgevallen zijn, samen met de mol, die oorzaak is dat die twee afgevallen zijn? :)

Offline dopey

• Forumlid
« Reactie #335 Gepost op: 24-02-2005, 12:21:04 »
Zie je... je bent al bijna zo ver!

Over die stond erbij en keek ernaar, dit is kennelijk een vrije vertaling van iemand op het .nl forum geweest, maar wat is de originele tekst waar deze vrije vertaling vandaan komt.

Ik vind het overigens prima passen in mijn SIDM theorie, daar niet van  ;D

Wat is van Sander zo raar vind is dat ie de enige is die constant de rest mededeeld van "pas op der is een mol in het spel", maar dat doe ie op het strand niet als er pas 3 tonnen open zijn. Nee! dat doet is pas als de pot bijna leeg is! (volgens de montage dan hè, heeft iemand de stand van de zon al gechecked??)

En ik blijf het gewoon vaag vinden, ik bedoel hij is DJ ja! bij BNN nb!!, en ik heb van DJs toch altijd een beetje het stoere imago voor me, een beetje van die Gijs-types (ik was vroeger altijd erg verliefd op Gijs trouwens) en neem dan Sanderke.... hij komt zo stoffig over. Volgens mij is ie in het echie "stoerder".
Misschien moet ik toch eens luisteren zondag, is ie dan al terug van de wintersport?

Offline Sneakiej

• Forumlid
« Reactie #336 Gepost op: 24-02-2005, 12:27:19 »
ik heb even op sanderdeheer.nl gekeken en daar staat dat hij ook huwelijken voltrekt, nou sorry hoor maar als hij dat so softy doet als in widm dan hoeft het voor mij niet, dus ik ben er eigenlijk ook wel van overtuigd dat sander iig een spelletje speelt met zijn softerige gedoe...........           maar ben nog steeds niet overtuigd

hellup :-X
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #337 Gepost op: 24-02-2005, 16:16:50 »

Misschien moet ik toch eens luisteren zondag, is ie dan al terug van de wintersport?

Heb afgelopen zondag voor 't eerst naar z'n show geluisterd, toen was ie er nog, dus ik denk t niet.

Ik zat trouwens nog 1x aflevering 6 te kijken en toen hoorde ik Sander op het eind een keer t woord hulpmol zeggen. Ik heb geen idee in welke context dat was (ik denk vanwege het feit dat Gijs MM de pot gaf en dat Sander daar wat over zei), maar volgens mij was dat begrip nergens nog genoemd en heeft de AVRO de hulpjes zo genoemd. Of is dat iets dat wij fans als begrip bedacht hebben en begin ik nu spoken te zien. ::)
Ben bang dat laatste...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #338 Gepost op: 24-02-2005, 16:47:47 »
Marc-Marie heeft ook al 'n keer zoiets gezegd over Sander in de vorige aflevering. (Hij zei iets van: "Sander is een soort hulpmolachtig persoon") Maar volgens mij heb ik 't nooit Angela horen zeggen of op de officiele site als zodanig aangeduidt gezien. Dus 't is idd iets wat wij ook zelf bedacht hebben, maar blijkbaar dachten Marc-Marie en Sander daar dan precies 't zelfde over.  :-\\

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #339 Gepost op: 24-02-2005, 17:07:26 »
Kijk even op: http://www.hotforum.nl/forum/index.php?go=showsubject&name=wieisdemol&id=27

Hier staat: "Het is mijn droevig lot om deze site te moeten maken. Elke keer weer betreur ik die ene dag dat bij mij die vervloekte boodschap arriveerde. Sindsdien kan ik niet anders dan blijven schrijven, niks anders dan deze site te blijven updaten. Als je jouw molervaring plezierig wil houden, raad ik je aan om deze site vooral niet te bezoeken. Er is geen weg terug!

Zoals al eerder vermeld kan ik niet ophouden met deze site. Ik moet en ik zal tot de laatste snik door blijven gaan. Maar dat betekent niet dat jij diezelfde lijdensweg moet ondergaan! Ga iets leuks doen zoals ganzenborden of monopolie. Ik zal het je niet kwalijk nemen. Maar ik kan niet stoppen met het verkondigen van... de waarheid. Sander De Heer ís de mol 2005. Nu je dit hebt gelezen, kun je niet meer terug. Je had moeten stoppen toen het nog kon. Nu weet je waar ik me zo druk om maak. Het knaagt aan je, hè? Je voelt het nu al. Geen zorgen, ik weet wat er nu in je omgaat.
Je zou kunnen proberen om je zo lazerus te drinken dat je het morgen weer bent vergeten. Ik hoop voor je dat het je lukt. Tot de dag dat de hele wereld het weet zal ik hier wachten op een wonder.
Gegroet,

Graaf E.G.N De Mol "
dat D**n hier nog niet op gereageerd heeft ??? ;D