ik ga voor 90 procent voor marc marie
het enige waar ik mee in mijn maag zit is het filmpje van aflevering 7 op de site waar elise in voorkwam.... en het ergste is dus dat elise introfilmpje in aflevering 7 werd uitgezonden en dat was idem bij lottie......
hmzzz let it be friday pleaseeee
Ik blijf gewoon 100% bij MM, ze willen me iets te veel laten geloven dat Lottie of yvon de mol is..!!!
Lottie streepte ik al weg na het goede liegen in afl. 1
Het corrigeren van MM tijdens de trein/stokers opdracht.
In diezelfde opdracht gaf ze ook de telefoon aan MM, ze zei: Hier neem jij de telefoon maar....
Het goede zingen tijdens de kunstzingopdracht.
De telefoon bij Yvon wegnemen bij de controlroom.
Ze corrigeerd steeds als er weinig mensen bij zijn, dus niet om krediet op te bouwen..
MM heeft het steeds in zijn biecht/stemmen: voor het oog houd ik die aan...Eerst Gijs, later Lottie..
Hij verknalt opdrachten maar doet zichzelf dan onschuldig voorkomen door het zogenaamd niet te begrijpen of de opdracht te redden, maar ondertussen "molt" hij openlijk en niemand verdenkt hem als je de montage moet geloven..
Mijn theorie: ze laten hem openlijk mollen, het lijkt alsof niemand van de kandidaten hem verdenkt.
Afl. 1 & 2 nog eens bekeken en in afl. 2 is er echt iets raars met die rugzakken met het herinpakken... MM duwt een volle rugzak bewust van de tafel..
Ook met de links rechts opdracht in Adelaide is er iets raars met de telefoon...Zijn "moment of faime"...Hij belt het nummer...Yvon drukt de verkeerde toets in en MM krijgt in gesprek toon?
.. Ik heb het getest met onze mobs, maar ik krijg geen in gesprek toon, maar een "opgehangen" toon.. Hij rekt hierbij tijd en belt het nr. ook niet meer..Hierna was het vaag of hij nog gebeld heeft op dat nr.
Uiteindelijk gaf hij Yvon weer de schuld, dat ze hun hadden laten doorlopen..