muzikale hints:
- elevation (verheffing, opstijgen)
- uil fabeltjeskrant heks verandert soms in uil
- unfinished sympathy: oneindigheid is heel belangrijk in hindoeisme, denk o.a. aan reincarnatie. Sympathy betekent ook bezwering (beheksing). In de legende ontstaat het gevecht door een gestolen boek met toverspreuken en heeft ook te maken met verliefdheid die overgaat en een moeder en haar zoon
- never say goodbye: reincarnatie/wedergeboorte het terugkomen van gijs
- bycicle : kan wijzen op het eeuwig ronddraaien (cycle)
- body and soul: geest en lijf zijn gescheiden volgens hen
- both sides now: de geest heeft twee kanten
en i´m not in love
als je het vergezocht vindt ga maar eens wat meer er over lezen
nog even verder gaand
carnaval en met name halloween komt schijnbaar ook oorspronkelijk hiervanuit, misschien verklaart dat het roze konijn
shiva is ook afk. voor Sattelite Home Improvement Vieuwers Act en al zoekend bleken de getallen van de vlieger coordinaten 35 154 etc. terug te komen op de website van met het oog zichtbare satellieten
Maar naar wie verwijzen de hints nu
Volgens mij naar Marc Marie, als zou hij shiva zijn als god van de vernietiging,dood en wedergeboorte
Wat denken jullie?
ik vind alles wel heel sterk dat het zo klopt (of het nu waar is of niet), maar die van het gestolen boek vind ik wel heel erg sterk..... En zat Marc-Marie tijdens zijn introductiefilmpje van aflevering 1 niet in een meditatiehouding??? ik weet wel dat he t wel voorkomt op de dvd van zijn show.
Hier is nog een aanvulling van JOOOJOOO op widm.nl
jaja ik zoek nog even door en heb nog wat gevonden
tatoeage wordt in hindoeisme gebruikt als ode aan de bedevaart
(wie had er een tattoo en sprak over een bejaardenreis naar lourdes? weer MM)
O mijn god... we gaan in een loop MM raakt in extase als hij in de loop (heilige cirkel?) gaat en gebruikt het woord god
Mang is ook een god (Mangkita en dat ander plaatsje met Mang die fout geschreven waren)
toen ze met achten over waren werd er gesproken over 3 blind mice
Er is een indiaas boek wat seven blind mice heet
kan allemaal toeval zijn maar vast niet allemaal!