We weten alleen van Yvon zeker wat de opdracht was.
We weten van Yvon en Jim zeker dat ze gebeld zijn.
We weten van Isabelle dat ze waarschijnlijk gebeld is, omdat ze anders niet met zo'n verhaal zal komen.
We weten dat Jim en Isabelle beweren dat hun opdracht anders is dan die van de anderen.Jim heeft het helemaal niet over het verpesten van een opdracht (alhoewel ik hem ook iemand vindt die het gewoon niet door heeft
) en Isabelle hoeft gewoon geen geld te verdienen ipv geld verliezen (maar dat verschil is klein en kan ook gewoon verkeerd begrepen zijn).
De rest van de groep lijkt niet benaderd te worden.
Lijkt me dat er toch een soort logica in moet zitten, maar die zie ik niet
(vanwaar dat explicite je zult dan ipv geld 5 goede antwoorden krijgen, zij krijgt toch geen geld?)
Hij zegt "If the group loses money in tommorows mission instead of earning money you will receive five correct answers in the next test."
Dus... Als de groep geld verdient in de opdracht van morgen in plaats van geld verdienen krijg jij vijf goede antwoorden
en niet
Als de groep geld verdient in de opdracht van morgen krijg jij in plaats van geld vijf goede antwoorden.
Hij is alleen op een beetje een raar moment stil, maar hij leest het ook maar voor van een briefje.