Ja dit viel me ook op toen ik vanavond dit terugkeek. Het kán montage zijn. Want de eerste keer zie je Sander aan de telefoon en die zegt zoiets als : deze is Mangkita, dus hangen laten. De tweede keer zie je Jim aan de telefoon en die zegt : de vólgende die komt is dan Mangkita, die moet je dus laten hangen. Het kan dus zijn dat het om dezelfde postzak gaat, maar dat het verkeerd om gemonteerd is, dat we dus eerst Jim aan de telefoon hadden moeten zien en daarna Sander.
Ja dat was idd opvallend. Kan een stukje uitgeknipt zijn dat het toch over dezelfde zak gaat. Lijkt vreemd omdat Lottie het gesprek met Sander verbreekt. Aan de andere kant zien we ook twee fragmenten waarin Lottie vraagt aan Yvon iets als ' dus jullie hebben de volgorde niet opgeschreven?'. Dus misschien was het hetzelfde idd doorgegeven op hetzelfde punt door Sander zowel als Jim en hebben ze erin gesneden.
Toch lijkt het me ergens wel stug omdat Lottie dan rechts staat te kijken naar een zak (niet links zoals de eerste vier waren aangekondigd meen ik) en daar zegt tegen MM : Maar Jim zegt laten hangen, en dan reageert MM zo schamper van'Jim kan de pot op' oid. Dat kan n.a.v. de verkeerd hangende postzak/ rugzak van Isabelle geweest zijn. We weten het niet, misschien is in de verwarring wel twee maal Mangkita/ Nangkita doorgegeven- dat is bijna niet te achterhalen op deze wijze
Nog iets dat me opviel : De bommen zaten meer op het eind en in het midden. De goede zakken zaten blijkbaar voornamelijk in het begin, waar de zakken nog ongelukkig zijn opgehangen (zonder de beugels). In ieder geval 2 bomzakken helemaal aan het einde, dat is als het geen toeval was best heel mols natuurlijk, want aan het eind hebben de collega's al veel kunnen oefenen en is de kans een zak te kunnen pakken daardoor groter.
Ja dat is me ook opgevallen ja. Kennelijk zat ook Mangkita aan het einde, aan het einde bij de goed opgehangen bommen zaten er dus 2 of 3. Klopt wel vwb oefening al waren de dames er niet erg goed in
Maar als je ziet hoe ongelukkig die zakken aan het begin opgehangen zijn.. ik zie Jim ergens Yvon 'corrigeren' doordat ze die zak links aan de buitenkant ophangt.. vervolgens hangt hij hem achter het paaltje.. de zak krijgt zo een klein oppervlak,de lussen hangen naar beneden. Bijna onmogelijk om uit een rijdend voertuig te vissen lijkt me. Ook ergens anders hangt ie een zak op, waar het erg moeilijk wordt om dat ding eraf te vissen (gezien de verhouding bommen aan het einde en dat dit in het begin is waar ze geen staven gebruiken dus wrsch eentje die geld opleverde). idd opvallend dat hij aan het einde pas komt met suggesties om de volgorde bij te houden en dat ze pas aan het einde nadenken over de rol van die staven. Die zakken moeten er sws ingeladen zijn dan lijkt me dat je toch af en toe een blik werpt op wat er zoal ligt. Lijkt me nogal moeilijk om dat 10 van die grote ijzeren staven over het hoofd te zien
.Jim kwam later, miss wist hij het niet, maar vreemd dat sws weinig initiatieven genomen worden.. kan met de telefoontjes van de Mol te maken hebben. Ook vind ik vreemd dat Sander het gedrag van Yvon vreemd vindt maar zij niet vice versa van hem, noch van Jim- maar miss zien we dit gewoon niet..
(Of Yvon of Jim vermoeden dat de ander ook een telefoontje van de Mol heeft gehad -als ze het zelf niet zijn)