Auteur Topic: Aflevering 4  (gelezen 121968 keer)

Offline MrJasper

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #180 Gepost op: 5-02-2005, 21:45:15 »
Tja en 5-4 = 1 en wie stond er op 1 ?

Sander  :-X

Ja maar er stond 45 dus: 4-5= -1   ::ohno::

Offline MrJasper

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #181 Gepost op: 5-02-2005, 21:47:43 »
Trouwens nog iets, de beste oplossing lijkt mij inderdaad:

Zijn hier geen clous voor jullie, of wel soms?

Je moet denk ik dus HIER kijken, in die zin. Nou we hebben al 1 clou (hint, eigenlijk goed engels geschreven clue):

- VOO Veronica Omroep Organisatie --> daar werkt gijs

Ik ga nu even kijken of een van die cijfercombinaties linkt met iemands geboortedatum of iets dergelijks. Help mee ;D

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Aflevering 4
« Reactie #182 Gepost op: 5-02-2005, 21:51:25 »
Ik denk dat het "Voo* jullie zijn hier geen clous, of wel soms" is.

Offline MrJasper

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #183 Gepost op: 5-02-2005, 21:52:57 »
Het slaat op hetzelfde.

Ik heb maar 1 klein ding kunnen vinden als het gaat om geboortedatum: Marc Marie is geboren op 21 december = 21-12 deze cijfers staan ook naast elkaar bij de tweede cijfercombinatie
« Laatst bewerkt op: 5-02-2005, 21:59:19 door MrJasper »

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #184 Gepost op: 5-02-2005, 23:06:28 »
Ik zit een beetje met dat lijstje, van wie het sterks in zijn schoenen staat.
Lottie staat kennenlijk als tweede sterkste in haar schoenen, maar er is éém iemand die haar onderaan plaatst(met Yvon jaspers)
De persoon die dit doet is niet in beeld, maar heeft een zwarte mouw en een witte pen. De enigen in zicht met zwart waren Yvon en Victoria, maar zij hadden een zwarte pen. Nu vraag ik mij af wie Lottie als laatste heeft gezet (Niet Lottie zelf, niet Yvonne, niet Sander, niet MM) en hoe ze dan toch als tweede is uitgekomen.
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Aflevering 4
« Reactie #185 Gepost op: 5-02-2005, 23:11:58 »
Beetje gehussel misrekening van de crew.
Ik vertrouw der echt niets meer  ::rofl::
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline blomke

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #186 Gepost op: 5-02-2005, 23:15:05 »
Ik had het al bij Jim gepost maar dump het hier ook nog eens:
 
Wat mij opviel was dat Jim steeds een hoed op heeft, ook bij het wisselen van de koffer, maar bij het wisselen van de kleding ineens een pet droeg. Bij het invullen van de test droeg ie weer zijn hoed.

Er staan letters op het petje...S en F.. misschien gewoon een merk, iemand die dat weet?

Offline Gerrit K

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #187 Gepost op: 5-02-2005, 23:16:08 »
Hoe weten we dat Isabelle haar boekje 's nachts is gejat en terug gebracht? Heeft de mol dat gepikt (slaapkamer uit sluipen, slaapkamer met twee personen in en weer uit) en is dat ergens 's nachts gaan zitten lezen of zo? Ik denk dat de mol het boekje al had, na de tassenopdracht bij de grot. Sander en Yvon hadden overigens een tas van Isabelle mee. Ik gok op Yvon, dat deed ik sinds aflevering 3 al. In het dagboek van de mol staat ook: ,,Zij lette niet op, of ze wist niet waar ze op moest letten, dat kan ook. Ze lette in ieder geval niet op mij. Niet écht denk ik.'' Zou zij ook haar boekje kwijt zijn geweest?

Offline Connie_1983

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #188 Gepost op: 5-02-2005, 23:24:16 »
Ik denk dat de mol het boekje al had, na de tassenopdracht bij de grot. Sander en Yvon hadden overigens een tas van Isabelle mee.

zou Isabelle dat boekje dan bij de test daarna niet hebben gemist? Of was dat wel zo en is dat gewoon eruit geknipt?  :-\\

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #189 Gepost op: 5-02-2005, 23:30:14 »
Er staan letters op het petje...S en F.. misschien gewoon een merk, iemand die dat weet?
Honkbalploeg: San Fransisco Giants

Hoort waarschijnlijk bij het shirt dat hij droeg. Ik heb de opdruk niet gezien, maar het was een shirt van coVee en dat is de honbalwinkel van Nederland.
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Aflevering 4
« Reactie #190 Gepost op: 5-02-2005, 23:32:47 »
Hoe weten we dat Isabelle haar boekje 's nachts is gejat en terug gebracht? Heeft de mol dat gepikt (slaapkamer uit sluipen, slaapkamer met twee personen in en weer uit) en is dat ergens 's nachts gaan zitten lezen of zo? Ik denk dat de mol het boekje al had, na de tassenopdracht bij de grot. Sander en Yvon hadden overigens een tas van Isabelle mee. Ik gok op Yvon, dat deed ik sinds aflevering 3 al. In het dagboek van de mol staat ook: ,,Zij lette niet op, of ze wist niet waar ze op moest letten, dat kan ook. Ze lette in ieder geval niet op mij. Niet écht denk ik.'' Zou zij ook haar boekje kwijt zijn geweest?

Ik heb het vermoeden dat de mol het boekje gewoon heeft kunnen pakken en dat er niet veel nuttigs in staat, ik denk ook niet dat Isabelle zo schrijverig is dus er zal niet veel bijzonders instaan. Ik vind Isabelle meer een persoon om op indrukken enzo af te gaan. Tevens heb ik het idee dat ze het meer ziet als spel zonder grenzen ofzo.
Ik heb al eerder mijn twijffel over haar gehad...Of ze snapt het hele spel niet, of ze is de mol die dat dan zo goed speelt..En ik hoop niet op het laatste >:D
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Gerrit K

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #191 Gepost op: 5-02-2005, 23:34:13 »
Citaat
zou Isabelle dat boekje dan bij de test daarna niet hebben gemist? Of was dat wel zo en is dat gewoon eruit geknipt?

Ik heb eerlijk gezegd weinig of geen boekjes gezien in aflevering vier. Nauwelijks tassen zelfs...

Offline robster

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #192 Gepost op: 5-02-2005, 23:36:58 »
Ik heb een stevig voorgevoel dat Lottie de mol is. Afgaande op deze aflevering vielen me een paar dingen op:

* Het boekje van Isabelle is weg, en ligt de volgende dag voor haar kamerdeur op de grond. MarcMarie die samen met Lottie op een kamer ligt is op de douche en als hi terug komt vindt hij het boekje op de grond voor de deur van Isabelle. Als Lottie de mol is, is een van de weinige kansen om dat boekje terug te leggen bij Isabelle, als MM op de douche is en zij ongestoord haar gang kan gaan.

* Lottie reed snel, vrijwel foutloos, maar niet opvallend TE snel. Getrained, maar niet TE!

* Laatste ERG opvallende feitje. De Test. In de ruimte waar de test plaats vind zijn twee deuren. Een deur naar de galerij en ernaast een deur met het bordje "exit" erboven en een trap erachter. Kijk de test maar eens na. IEDEREEN komt de ruimte binnen vanaf de galerij, BEHALVE Lottie, die komt de ruimte binnen vanaf de deur met het bordje "exit" erboven! Je kan van iedereen zien dat ze door de galerij deur komen, zelfs de mensen die deels buiten beeld zijn. De enige waarvan je niet ziet waar vandaan ze binnen komt is Yvonne, en die ligt er nu uit.

Toeval? Ik vraag het me af!

ROB

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #193 Gepost op: 5-02-2005, 23:37:34 »
Het lijkt mij, gezien de "bemoeizucht" van de produktie het meest voor de hand liggend dat de mol iig IN de vrachtwagen heeft gezeten.
Ik vraag me alleen af waarom de nummers 1 en 3 niet reden, maar wel de nummer 2 en 4. Dat is weer minder logisch. Tenzij of Lottie of MM de mol is...
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Gerrit K

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #194 Gepost op: 5-02-2005, 23:38:43 »
Citaat
Lottie reed snel, vrijwel foutloos, maar niet opvallend TE snel. Getrained, maar niet TE!

Als dat wat Lottie deed al getraind was, wat deed MM dan? Nog veel sneller en net zo weinig pionnen om...

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #195 Gepost op: 5-02-2005, 23:39:09 »
Ik vraag me alleen af waarom de nummers 1 en 3 niet reden, maar wel de nummer 2 en 4. Dat is weer minder logisch. Tenzij of Lottie of MM de mol is...
Vond ik ook niet heel logisch... alhoewel, diegene ernaast moet het meeste coordineerwerk doen...
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #196 Gepost op: 5-02-2005, 23:39:43 »
Citaat
Lottie reed snel, vrijwel foutloos, maar niet opvallend TE snel. Getrained, maar niet TE!

Als dat wat Lottie deed al getraind was, wat deed MM dan? Nog veel sneller en net zo weinig pionnen om...
Maar Marc-Marie wilde geld verdienen door wat sneller te gaan...
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Aflevering 4
« Reactie #197 Gepost op: 5-02-2005, 23:43:18 »
Als dat wat Lottie deed al getraind was, wat deed MM dan? Nog veel sneller en net zo weinig pionnen om...
Maar Marc-Marie wilde geld verdienen door wat sneller te gaan...
Citaat

Ja dat zegt ie...Verder blijkt dat hij geen enkele aanwijzing van Sander wil, althans dat maak ik er op uit. En achteraf zegt ie dat hij wilde dat Sander meer uit het raam ging hangen..

Hij is zo heerlijk tegenstrijdig, dat ik hem nog steeds als een van mijn mollen heb :D
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #198 Gepost op: 5-02-2005, 23:48:58 »
Vond ik ook niet heel logisch... alhoewel, diegene ernaast moet het meeste coordineerwerk doen...
Maar Jim coordinerde veel voor Lottie, terwijl MM (ook niet zo'n groot menneke) gewoon zelf in zijn spiegels keek en zich niet veel aantrok van sander.

Lottie kijkt weldegelijk in der spiegels en zegt dan dat ze volledig op Jim vertrouwde en niets zag in de spiegels..... jaja
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #199 Gepost op: 5-02-2005, 23:55:04 »
Volgens mij is het practisch onmogelijk om met zo'n lengte auto alles te kunnen overzien in je spiegels... maar goed, Marc-Marie bracht het er goed vanaf...
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)