Ivm met de nieuwe zender indeling zou wie is de Mol om 21.00 uitgezonden gaam worden op Zaterdag onder amusemt na Paul de leeuw en de HH van Paul´s ze show zou na 23.00 op Nederland 3 komen,maar zou als ik zelf al eerder aangaf zou ik Wie is de Mol liever op Vrijdag om 21.00 willen op Nederland 3 of Nederland 1 of de HH moet om 00.00 komen.
Het journaal van 20.00 zou onder informatief gaan vallen en dus op Nederland 2 komen,maar een paar dagen terug zouden andere programma´s weer veranderd zijn van andere indeling.
Zo komt de Nederland 1 programering van 17.30-19.30 (Max & Catarine,That´s the quistion & Man Bijt Hond) op Nederland 2 en gaat Lingo naar Nederland 1,raar eigelijk want Lingo zou ik eerder onder informatief laten vallen dan ´That´s the quistion´ en Lingo gaat nu naar Nederland 1 om 19.00 met daarvoor het oude 2 vandaag (18.00-19.00) programering genaamd onder de nieuwe naam: één vandaag en weer vaaf 17.30 wat het vroeger was. Onderweg naar morgen gaat naar 19.00 op Nederland 3 gevolgd door de wereld draaid door dat onder jeugd gaat vallen ipv informatief tussen 19.30-20.25.