en die Eva is niet dom hoor, als er iets gerekend moet worden, of sudoku, of route, hup ze heeft t zo berekend, die daar die daar, regelregel, maar soms laat ze het ook maar gebeuren, is dit een molkarakter?
Soms rekent ze zo snel dat het helemaal niet klopt, volgens mij klopte de uitkomst helemaal niet van de tweede hint bij de blokken, maar iedereen neemt het van haar aan. In het filmpje van volgende week zie ik dat ze ook weer kan mollen, omdat ze waarschijnlijk binnen een bepaalde tijd door dat bos heen moeten. En ze is niet zo snel. Als je ook naar het schema van Heinz kijkt,ergens in een andere topic, dan zie dat het eva het meeste geld uit de pot heeft gehaald.
-En dan inderdaad het openingsfilmpje, waarop te zien alle mollen uit voorgaande belgische en nederlandse series... erg spookie wel
-abseilen is een george-actie, van alex wist ze toch wel dat hij niet zou gaan (en in het dagboek staat hier ook ==>
De anderen halen mij werk uit handen door zichzelf te zijn, door niet na te denken en door naïef gedrag. (hm ik bedenk me wel opeens, dat wanneer Inge ook nee had gezegd bij het abseilen dan zat er 2500 in de pot zonder dat Eva er iets aan kon doen, maja er mag weleens iets verdient worden)
ach Eva is het gewoon, ook de bijbelse thema's in de muzikale hints *adam en
eva)(;
*Nadja wil verdacht zijn, de rest van de kandi's lopen op haar stuk
*Inge is te naief en teveel kandidaat, vanaf aflevering 1 al
*Dick heeft niet echt meegedaan met alle spellen en wil te graag winnen
*Renate zou nog wel kunnen, maar dan is ze de allerslechtste mol ever (en een zeur)
*Paul kan het niet meer zijn