Auteur Topic: Menno is niet de mol!  (gelezen 69826 keer)

Offline Liett

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Menno is (niet) de mol!
« Reactie #80 Gepost op: 11-01-2007, 23:43:45 »
ik weet het niet
hij is nog niet van mijn verdachtenlijstje af

Offline Nicole1984

• Forumlid
« Reactie #81 Gepost op: 11-01-2007, 23:59:23 »
Misschien ben ik gek maar ik zag Menno in de eerste aflevering 2 jokers bij de test neerleggen...hij had toch helemaal geen jokers of wel?

Offline VeeloDeMol

• Forumlid
  • Wat is het fijn in denialland!
« Reactie #82 Gepost op: 12-01-2007, 00:03:56 »
Misschien ben ik gek maar ik zag Menno in de eerste aflevering 2 jokers bij de test neerleggen...hij had toch helemaal geen jokers of wel?

Menno had 2 jokers gewonnen in het Huisje Boompje Beestje spel.
House: "I'm thinking the broken bones are a response to the building falling on her head."

Offline Nicole1984

• Forumlid
« Reactie #83 Gepost op: 12-01-2007, 00:07:37 »
Haha dank je wel. Had ik even niet goed zitten opletten... ::schaam::

Offline mol Thessa

• Forumlid
« Reactie #84 Gepost op: 12-01-2007, 00:19:51 »
en lag het aan mij of liep Menno verwachtingsvol de ruimte in waar Karel net tevoren nog gestaan had met de voorstellen? Het leek een beetje alsof hij verwachtte dat er iemand zou staan, en dat hij, al was het maar een kleine milliseconde, aarzelde toen hij daar niemand aantrof?

of ben ik paranoia aan het worden (dat waarschijnlijk sowieso  ::) )
Triomf!

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
« Reactie #85 Gepost op: 12-01-2007, 01:09:32 »
Mja, kan ook dat Karel iets had gezegd als "als jullie beneden aankomen, sta ik je op te wachten."
The British are not impressed.

Offline pitta

• Forumlid
« Reactie #86 Gepost op: 12-01-2007, 12:13:50 »
Wat mij opviel bij de 'leader', je ziet twee shots van Menno tijdens het abseilen. Het tweede shot, zeer close-up, is echter niet terug te vinden in de aflevering, terwijl de rest van de shots van de kandidaten (tot nu toe) wel in de aflevring zit.

Deed me een klein beetje denken aan Nico (seizoen 3?) die aan het abseilen is, maar waar in de leader steeds een ander shot gebruikt wordt.

Offline Lola-aapje

• Forumlid
« Reactie #87 Gepost op: 12-01-2007, 12:20:47 »
Verdacht blijft Menno. Hij verstaat het niet goed en vraagt ook niet aan Nadja of ze het wil spellen. De mol weet ook dat er een tempel is die Loi heet, dus gaan we daar toch lekker heen.  Met abseilen doet Inge zijn werk. Ik weet bijna zeker dat hij ook ja zou hebben gezegd. Baalde erg dat Inge ja zei. Inge is daarbij totaal niet verdacht, ze molt nooit en was vol van adrenaline in dit geval.

En ik snap echt niet waarom iedereen Paul verdenkt. Die jongen doet niets verkeerd.  Molt nooit, hij is de Sander de Heer van dit seizoen. Eva 'lijkt' niets verkeerd te doen, maar doet alleen goed haar best als het toch geen zin heeft, evenals Menno.

Citaat van: Jennifer_w op Vandaag om 12:10:15
Op de .nl site staat het volgende over de Thaise letters:
"Als ze alle letters hadden gevonden en deze in de juiste volgorde hadden gezet, was er een zin ontstaan. Op ieder bordje stond klein een plaatje van een dier. De juiste volgorde was te bepalen door de Chinese dierenriem."

Er zijn 12 dieren in de dierenriem, er moesten ook 12 letters verzameld worden, dus denk ik niet dat hier een speciale aanwijzing in te vinden is met een sterrenbeeld van een kandidaat ofzo.

Vraag is alleen waarom zei Menno dat ze de bordjes niet mee mochten nemen? Blijkbaar was dit ook tegen anderen gezegd want Paul en Liesbeth namen de bordjes ook niet mee. En waarom hebben ze dan alleen de letter overgetrokken? Zonder de dieren erbij hadden ze (als het gelukt was alle 12 letters op tijd in de controlroom te krijgen) nooit de volgorde kunnen bepalen!!!

Dat is echt goed gezien inderdaad! Ik zat ernaar te kijken (naar dat overtrekken van die tekens) en toen had ik al zo een gevoel van: das wel raar wat ze doen. Teken het gewoon over. Die bordjes mocht je volgens mij wel meenemen (of er wordt niets over gezegd) maar daar moet ik het nog even voor terug kijken.

Menno staat hoog op de lijst evenals Eva.

Offline Michmol

• Forumlid
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
« Reactie #88 Gepost op: 12-01-2007, 14:36:21 »
Menno was de enige die op een blauw stoeltje zat bij de ececutie. De andere stoelen waren groen en oranje... ::vergroot::
Woosie down?

Offline Lola-aapje

• Forumlid
« Reactie #89 Gepost op: 12-01-2007, 14:38:21 »
Ja viel me ook op (bij iedereen, denk wel) In de eerste aflevering heeft hij op het vliegveld ook een fel blauwe blouse aan.

Offline Cosmic Fool

• Forumlid
« Reactie #90 Gepost op: 12-01-2007, 14:42:36 »
Ja viel me ook op (bij iedereen, denk wel) In de eerste aflevering heeft hij op het vliegveld ook een fel blauwe blouse aan.

Conclusie: de mol is dan toch een man?  ;)

Offline Lola-aapje

• Forumlid
« Reactie #91 Gepost op: 12-01-2007, 14:50:20 »
Conclusie: de mol is dan toch een man?  ;)
ik hoop het wel ja ;D

Verder zat ik net aflevering 1 nog eens te kijken met de wetenschap dat je alweer op 2 personen minder hoeft te letten, doe ik altijd. Dit is pas echt handig als we bij aflevering 5,6 zijn, maja. Maar bij de huisje.boompje, beestje opdracht zegt menno toch wel iets interessants. Als ze met z'n drieën naar het filmpje van Eva kijken. Hij zegt dan: "ja en op de Tv zag je een vlaamse molserie ofzo, zodat wij gaan denken dat zij het is". En hij trekt er zo een hoofd bij van. Hé dat hoort in mijn filmpje  ;D h ja en die 5 appels en die 5 gehaktballen dat valt ook wel op, maar ik ben niet van de cijfertheorien  :)

Offline Iris_77

• Forumlid
« Reactie #92 Gepost op: 12-01-2007, 16:38:52 »
Menno was de enige die op een blauw stoeltje zat bij de ececutie. De andere stoelen waren groen en oranje... ::vergroot::

Oké, maar wat als hij niet op die blauwe stoel terecht gekomen was? Je kunt moeilijk mensen aan de kant gaan duwen omdat jij op die blauwe stoel móet zitten. Toch?  ???

Offline lynnlynn

• Forumlid
« Reactie #93 Gepost op: 12-01-2007, 16:59:09 »
Misschien laten ze de mol als eerste naar binnen gaan. Naast de blauwe stoel en de blauwe bloes, heeft hij ook een blauw molboekje. En zoekt hij niet (als enig???) naar een blauwe postbus?

Offline VeeloDeMol

• Forumlid
  • Wat is het fijn in denialland!
« Reactie #94 Gepost op: 12-01-2007, 17:02:56 »
Misschien laten ze de mol als eerste naar binnen gaan. Naast de blauwe stoel en de blauwe bloes, heeft hij ook een blauw molboekje. En zoekt hij niet (als enig???) naar een blauwe postbus?

Nadja heeft volgens mij het blauwe molboekje..?
House: "I'm thinking the broken bones are a response to the building falling on her head."

Offline lynnlynn

• Forumlid
« Reactie #95 Gepost op: 12-01-2007, 17:20:14 »
Oeps! Even nakijken dan maar.

Offline Beaudelaire

• Forumlid
« Reactie #96 Gepost op: 12-01-2007, 17:34:59 »
Ik denk niet dat Menno het is, hij is erg fanatiek.

Offline nevermind

• Forumlid
  • autanyel
« Reactie #97 Gepost op: 12-01-2007, 17:54:49 »
tsja, zullen we dan even terugdenken aan de jaren hiervoor ?
hoe was het bv met george ? volgens zn medekandidaten was hij veeeel te fanatiek, veel teveel met het geld bezig .. en noem maar op.
en jij en ik weten allebei wie dat jaar de mol was.

niets is wat het lijkt
en ik zit absoluut op menno
dennis for mole !

Offline mollemania

• Forumlid
  • Carpe Diem - Pluk de Dag
« Reactie #98 Gepost op: 12-01-2007, 19:52:32 »
Ik vond Menno in de abseilopdracht nou niet bepaald fanatiek bezig. Hield zich iets afzijdig. Je kon rederlijkerwijs van hem verwachten dat hij zeker WEL zou gaan abseilen. Tenslotte heeft hij als (ex)-presentator van Jules Unlimited wel eens vaker "gevaarlijke" dingen gedaan. Als vierde abseilen was voor een mol geen ongewenste positie.
Dat is zo duidelijk als wat..... of toch ?

Offline dutchtea

• Forumlid
« Reactie #99 Gepost op: 12-01-2007, 19:59:11 »
Menno is ook mijn mol.  ::ok::
thea