Verdacht blijft Menno. Hij verstaat het niet goed en vraagt ook niet aan Nadja of ze het wil spellen. De mol weet ook dat er een tempel is die Loi heet, dus gaan we daar toch lekker heen. Met abseilen doet Inge zijn werk. Ik weet bijna zeker dat hij ook ja zou hebben gezegd. Baalde erg dat Inge ja zei. Inge is daarbij totaal niet verdacht, ze molt nooit en was vol van adrenaline in dit geval.
En ik snap echt niet waarom iedereen Paul verdenkt. Die jongen doet niets verkeerd. Molt nooit, hij is de Sander de Heer van dit seizoen. Eva 'lijkt' niets verkeerd te doen, maar doet alleen goed haar best als het toch geen zin heeft, evenals Menno.
Citaat van: Jennifer_w op Vandaag om 12:10:15
Op de .nl site staat het volgende over de Thaise letters:
"Als ze alle letters hadden gevonden en deze in de juiste volgorde hadden gezet, was er een zin ontstaan. Op ieder bordje stond klein een plaatje van een dier. De juiste volgorde was te bepalen door de Chinese dierenriem."
Er zijn 12 dieren in de dierenriem, er moesten ook 12 letters verzameld worden, dus denk ik niet dat hier een speciale aanwijzing in te vinden is met een sterrenbeeld van een kandidaat ofzo.
Vraag is alleen waarom zei Menno dat ze de bordjes niet mee mochten nemen? Blijkbaar was dit ook tegen anderen gezegd want Paul en Liesbeth namen de bordjes ook niet mee. En waarom hebben ze dan alleen de letter overgetrokken? Zonder de dieren erbij hadden ze (als het gelukt was alle 12 letters op tijd in de controlroom te krijgen) nooit de volgorde kunnen bepalen!!!
Dat is echt goed gezien inderdaad! Ik zat ernaar te kijken (naar dat overtrekken van die tekens) en toen had ik al zo een gevoel van: das wel raar wat ze doen. Teken het gewoon over. Die bordjes mocht je volgens mij wel meenemen (of er wordt niets over gezegd) maar daar moet ik het nog even voor terug kijken.
Menno staat hoog op de lijst evenals Eva.