Misschien kan ik wel, want ik denk erover om maar te stoppen met het opleidingsorkest, omdat ik het al hartstikke druk heb met school en die dag na 18 maart begint ook nog eens mijn se-week, dus.... wie weet kan ik wel, maar ik garandeer he-le-maal niks
*YIDM schat mirtjee echt wel zo slim in dat ze in staat is al de te leren lesstof kent voordat haar SE week begint*
Daarbij is een dagje afleiding helemaal niet mis tijdens zo'n (hectische) periode. Een mooiere break voordat alles van start gaat krijg je niet
Vraagje: SE week, voorlaatste examenjaar of examenjaar? Als dit je examenjaar is neem ik aan dat je al op alle, zo niet, het merendeel van de vakken voldoende staat. Als je je laatste SE week tegemoet gaat kan er weinig gebeuren wil het echt misgaan. En ik kan spreken uit ervaring, ik stond op Wiskunde een 4,2 met 1 SE week te gaan. Ik ging mijn examens in met een gemiddelde op wiskunde van 4,0. Dus die laatste SE haalde mijn gemiddelde nog meer onderuit. En wat presteerde ik, als a-wiskundig persoon, tijdens mijn Wiskunde A12 examen? Een 6,4. Zorgde dus ervoor dat ik geen 4 gemiddeld kreeg maar een 5. Wat een lachertje was dat toen
Hoe dan ook... heel veel succes met je voorbereiding Mirtjee