(vervolg)
Wat waren alle kandidaten aaaaaaaaaardig! Met Alex was nog wel grappig, nou ja, een beetje. Hij zat naast Eva toen we haar vroegen voor het blauwe ding, maar we wilden hem later gaan vragen, omdat hij van alle kanten bestookt werd voor foto`s. Toen we eindelijk aan de beurt waren bij hem hoefden we `m niets te vertellen, want hij had alles al gehoord hehe! Hmm...gevalletje "moet je bij geweest zijn", maar ik laat het lekker staan
.
De veiling was echt hilarisch! Karel is een briljant veilingmeester. En Jos die steeds ergens anders stond. Och sorry, LIMBURG die steeds ergens anders stond! Dech die heel hard VIJFTIG bood...alleen tegen zichzelf
.
Sja...onze act...ik vond het echt zooooooo leuk om Karel even flink in het zonnetje te zetten! Top geregeld Dech en mooi voorgedragen! Daedalus, de tekst kon niet beter! Hij vond het echt leuk! En hoe Karel vervolgens ons allemaal ging zoenen en Dech die even heeeeeeeel angstig keek toen hij na Lau, nev en mij bij hem kwam
. De taart was trouwens ook erg lekker. Leuk dat Karel meteen riep dat we `m gingen aansnijden ook en vervolgens ons allemaal mee naar binnen nam. Ik heb overigens een foto van het moment van aansnijden.
Poe...en toen was de dag officieel al bijna voorbij. Kandidaten waren aan het weggaan en waren op een gegeven moment al buiten aan het lopen toen Karel erachter kwam dat hij ze nog geen gedag had gezegd en naar ze toe holde en afscheid ging nemen (heb ik ook een foto van
). Na wat wachten en kletsen kwam toen de afterparty met Karel EN zijn vrouw, zoals al door iemand gezegd, de kers op de taart. Echt supergezellig! Ik weet niet meer specifiek wat er allemaal gezegd is (ja, over dat als Lau en nev aan WIDM meedoen we binnen 5 minuten weten dat zij de mol niet zijn enzo hihi), dus als me wat te binnen schiet daarover post ik het wel. Nou ja, ik weet het nog wel, maar ben wel een beetje uitgetypt). Ik vul de anderen wel aan zonodig! Het was in ieder geval eeeeeeecht leuk!
Tenslotte, het was echt ontzettend gezellig met de kandidaten --> BEDANKT! Hopelijk zijn jullie niet blind geworden van al het geflits!
Crew bedankt voor de puike organisatie!
Zonder mijn medeforummers was het nooit zo gezellig geworden; het was echt leuk met jullie Arieke, Vveerraak, Daedalus, Dech2410, Bodejos, Lautjuh, Nevermind, xki, mol Thessa en Romy (en ik vergeet nu vast specifieke mensen te noemen, maar ik denk er zo nog even over na, dus ik edit mogelijk nog
). Verder vond ik het heeeeeeeeeel leuk om BBG nu een keer in het echt te zien!
En dan echt tenslotte: KAREL bedankt!
Vandaag weer over tot de orde van de dag...moest op stage wel even omschakelen...
Notitie: mijn posts staan waarschijnlijk VOOOOOL spelfouten, niet lopende zinnen en mist waarschijnlijk BEEEEERGEN informatie en kan dus nog een stuk of 10 keer ge-edit worden. Verder heb ik nou niet bepaald mijn best gedaan om er een schrijfwedstrijd mee te winnen.
Foto`s volgen!