Woow wat een gave aflevering!
Echt gewoon helemaal niks meer in de pot
geweldig!!
Menno eruit, tja, heel erg jammer, vooral omdat hij sinds vorige week niet echt meer een potentiële mol was voor mij.
Wie het wel is? Goede vraag, Renate blijft voor mij hoog staan, helemaal nu zeker is dat Menno er uit is en het met de gehaktballen dus echt fout ging bij haar. Alhoewel ze wel erg veel geld opgehaald heeft samen met Alex..
Alex riep de hele tijd: daar is geld, maar ja. Misschien was het ook wel slim voor de mol om veel geld op te halen in het buggyspel... Alex en Renate zijn nog wel mollen...
Nadja zou ook nog wel kunnen, al zou ik het erg jammer vinden want soms is het echt te duidelijk gewoon!
Eva lijkt me ook een hele goede, en ik vond haar erg verdacht. Ze zei dat ze de hele tijd in de microfoon aan het schreeuwen was, maar volgens mij hebben we daar helemaal geen shot van gezien, dus wie weet heeft ze wel gewoon de hele tijd een leuke rondvlucht gemaakt...
En Dick: Dick is helemaal top! Ik gun het hem echt dat hij wint, alhoewel het wel verdacht is als hij ver komt, zonder jokers enzo... Het kan natuurlijk ook een goede stap van hem zijn... Hij heeft niks nodig, geen jokers, en hij weet dat de anderen wel zullen gaan bieden. Wel erg lollig trouwens, wat Karel zei: of twee lange mannen hadden er even niet over nagedacht dat als de twee zwaarste in een karretje gaan ze zichzelf een handicap aandoen (oid)
Niet aan gedacht meneer Jol?
Paul zou ook nog steeds kunnen..
HEEEEEEEEELP Ik weet het echt niet!