Nieuws Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief!
Gelukkig speelde Barca maar gelijk Als Real morgen zou winnen van Getafe hebben ze een mooi kloofje!
Nieuw thuisshirt Dortmund, zorgt voor vergelijking met deze Pokémon - Electabuzz (en ook Pikachu)
Dan hoop ik dat ze verliezen. Hub Barca Wordt het komend seizoen een trend om opvallende/rare shirts te presenteren? Gisteren Inter al
Liverpool was volgens mij nog dronken. 5-0 afgedroogd door Man City. (hoe typisch )
Jij ook aangezien je een doelpunt dubbel hebt geteld
En dat voor iemand die niet drinkt Dan was die 5-0 toch afgekeurd. Ik schakelde na de 5-0 vlak voor tijd naar Real Madrid - Getafe.
EDIT: was je me weer net voor.
Wat ik ook opmerkelijk vind aan de 2e Bundesliga... Nürnberg, grote club... speelt play-offs om niet te degraderen naar de Derde Bundesliga..
Het was bijna gebeurd met FCN. Ze maakten in de 6 min vd extra tijd de reddende uitgoal bij Ingolstadt. Het stond tot die fatale minuut nog 3-0 voor Ingolstadt, waarvoor het wel sneu is natuurlijk. Zo dichtbij...
Real Madrid is kampioen geworden. Dik en dik verdiend, want Barcelona heeft gewoon een oud en steeds minder wordend elftal.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
1028 gasten en 6 vaste bezoekers