Nieuws Join de officiële RealityNet Discordserver en chat samen met andere forumleden!
Ik zie dat op de officiële site een mooie MFD-pagina staat. Er staat ook bij dat je je via mail moet aanmelden. Klopt dat?
Naast deze drie onderdelen is er ook tijd om onder het genot van een drankje en een hapje met je favoriete kandidaat op de foto te gaan en gezellig bij te kletsen.Zondag 9 maart 200813.30 tot 17.30 uurStadsinformatiecentrum 'De Observant'Stadhuisplein 73811 LM AmersfoortWil je hier ook heen? Meld je dan even aan per mail: molcr...azy....@realitynet.nl of andre...asva..nrooy....@hotmail.com
of komt het binnenkort gewoon hier zoals gebruikelijk?
Neej, dit klopt niet Dat hebben ze er zelf bij gezet. Moet hen nog melden dat de inschrijvingen weer gewoon via onze site gaan.
Oh, sorry voor mn mailtje dan. Ik wil er gewoon zeker van zijn
INGESCHREVEN!!!
Er is weer een grotere kans dat ik er gewoon bij ben. Het weekendje weg is wel dat weekend, maar bij de MFD moet ik gewoon bij zijn. Gelukkig weet m'n moeder dat ook..
INGESCHREVEN!!![/size]
Na het inschrijven werd ik doorverwezen naar de MFD-pagina van vorig jaar. Ik weet niet of dat inmiddels hersteld is, maar ik meld het maar even.
BEVESTIGD
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
951 gasten en 7 vaste bezoekers