Nieuws Volg en like ons op Facebook!
Ik ben bekend!
Actuele reisinformatie voor 9 maart:er zijn werkzaamheden aan het spoor, maar die hebben slechts beperkte invloed, zoals ik dat nu kan beoordelen. Onder meer op de lijn Schiphol-Amersfoort, en de lijn Eindhoven-Den Bosch zijn werkzaamheden gepland. Maar bij de eerste duren die tot 14.30 volgens planning, en op de lijn Eindhoven-Den Bosch zouden de werkzaamheden om 10.20 uur achter de rug zijn.hou er rekening mee dat er zaken kunnen veranderen, kijk dus even op de website van de Nederlandse Spoorwegen, wanneer je jouw traject niet vertrouwt. Kijk onder het kopje ''geplande werkzaamheden''.
dech, deadalus, lautjuh , ik :)seraphina ook ?
En vergeet je vader niet
Welke 'Bekende Forummers' komen er eigenlijk allemaal?
Twee van die 4 dames zijn er in ieder geval Leuk je te zien!En het is net als wat Tinezz zegt we helpen elkaar gewoon net als vorig jaar!
haha ...super...misschien idee om van te voren nog te mailen oid..
net zoals eerder gezegd hoop ik dit jaar meer met de fans en voornamelijk ook de mensen van het forum hier te praten (de harde kern) zoals bv Arco, Nevermind,Lautjuh,Dennis,Jos etc..en Tinuzz en pa net zoals vorig jaar.
Maar ik zal wel niet meer tot de harde kern horen wegens tijdgebrek. En dat andere: tja ik zat nog met de 16e in m'n hoofd, foutje. Ga ik ook niet meer quoten.
Vorig jaar was het wel leuk en heb ik meer met andere forummers gepraat, maar dat kwam ook omdat we bij saem, theluckyboatmen en nog 2 anderen, waarvan me de nickname is ontschoten , en toen met elkaar de test enzo maakten.Dit jaar weer?
Misschien is het een leuk idee om als er volgend jaar weer een molfandag aankomt, dat het wordt gehouden in .. Landgoed Keukenhof
De bedoeling was dat we dit keer met de trein zouden gaan, hoe ga jij?
Ja anders van te voren mailen of afspreken voor de observant of er voor? en dan ergens anders?Maar net als vorig jaar, dat was super...heb jouw en je vader nog op een filmpje staan trouwens..
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
880 gasten en 1 vaste bezoeker