@vveerraak:
Lief van je dat je het zo zegt, maar nee bedankt. Ik boek dan wel 50 euro van mijn spaargeld terug, kan de rekening uiteindelijk dus wel betalen. Maar het blijft triest dat er mensen zijn die niet van andermans spullen afblijven. Bedoel, ik wilde de veiling bijwonen, verliet dus de tafel met de petten. Kom ik nadat de veiling afgelopen is terug, merk ik dat er nog maar 3 petten lagen, die overigens na 1 minuut verkocht waren. Maar al met al kom ik uit op 220 i.p.v. 270 en tja 1 pet is 10 euro dus dan is het rekensommetje snel gemaakt.
Of ik doe het volgend jaar gewoon weer maar met voorwaarde: vooraf betalen, later een exemplaar afhalen of verstuurd krijgen. Zoals ook gewoon is met de MFD DVD. Eerst inschrijven, betalen en dan tijdens de MFD afhalen of aankruisen dat je hem wil opgestuurd krijgen. Dan voorkom je dit gedoe, want ik had elke pet nodig om quitte te staan. Althans, alle petten min de 3 petten voor Dennis, Edo en Regina. Ben benieuwd wat ze er trouwens van vinden, vond Dennis wel grappig: ik zeg zo van: omdat je net zoals Edo/Regina in de finale bent gekomen geef ik je deze pet. Dennis: "Doe niet zo mal, hou hem lekker voor jezelf!" *zet pet op mijn hoofd*
Ik: nee ik heb er al 1, hij is van jou. Dennis: Oh ok, nou dankjewel!
Heinz gefeli met je kapotte wekker
, Bodejos met alles wat je hebt weten te bemachtigen (en dat was aardig wat). Dech heeft ook nog iets uit de veiling weten te bemachtigen al weet ik niet meer precies wat. Maargoed, de
topito dorito bakjes heb ik
Nu nog volgend jaar topito's om eronder te stoppen