Poll

Vond je het leuk?

Geweldig!
Het was leuk!
Ik vond het tegenvallen.
Ik vond het niks aan.
Ik kom nooit weer! >:(

Auteur Topic: MolFanDag 2008: 9 maart 2008  (gelezen 272982 keer)

Offline Bakkertje

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2008: 9 maart 2008
« Reactie #940 Gepost op: 10-03-2008, 09:37:07 »
Mijn bescheiden foto bijdrage: Klik

Idd hele mooie foto's...mijn complimenten ::bravo:: ::ok:: ::bravo::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline DikkeControleur

• Forumlid
  • Laat iedereen in zijn waarde.
« Reactie #941 Gepost op: 10-03-2008, 09:44:36 »
Geweldig genoten gisteren.
Ik heb met veel forummers gesproken, ook enkele nieuwe gezichten bij nicknames geplaatst.
Helaas was het zo snel voorbij dat ik niet met iedereen heb gesproken of ff heb aangesproken die ik wel heb gezien. De opbrengst van de veiling was weer goed!

Omdat echt IEDEREEN met de kandidaten op de foto wou, én omdat de veiling erg lang duurde, heb ik niet heel veel tijd gehad om met de kandidaten te spreken. Dat is wel jammer.

Enkele zaken die ik wel heb gehoord. Zonder bronvermelding komt het uit het vragenvuur.

Coen is gediskwalificeerd tijdens de maisveld-opdracht omdat hij ging rennen (en dat mocht niet). (bron: Anton)

De topito's werden niet geveild omdat ze duur zijn om te maken, en áls ze ze nog een keer willen gebruiken dan willen ze geen nieuwe maken. Echter Anton was helemaal niet zo zeker of ze nog een keer gebruikt gaan worden! (bron: Anton)

Zowel Anton als Imke waren zeer content met dit molseizoen (en terecht!). Ik heb beide gecomplimenteerd met de montage, de opdrachten, de uitwerking en de muziek.

In de pinjata g van Dennis zat écht geen diepere gedachte (hint) achter. (bron: Dennis)

Dennis stond in contact met de redactie terwijl hij in de kist lag, en hij wist dus dat hij zo lang kon blijven liggen omdat er nog niet veel goudstaven gevonden waren. (M'n dagboek klopte dus!).

Dennis had zijn jas/trui over het nachtkastje gegooid. Hierdoor kon Joris het cassettebandje niet zien liggen! (Bron: Joris).

Zowiezo lette Joris helemaal niet op cassettebandjes ofzo, omdat hij overtuigd was dat de dag er op zat, en ze konden relaxen. Dat er nog een spel gespeeld moest worden was een verrassing. (Bron: Joris)

PJ wist (volgens Anton) pas voor afl5 wie de mol was. Het was de bedoeling dat hij een gesprekje had met de mol in de hotellobby (die van de "Wil-jij-hier-slapen?"). Echter dit is gesneuveld in de montage.

Alle kandidaten + ex-kandidaten en ook eigenlijk Anton waren het er over eens dat DIDM geen succes was.

Annette heeft expres haar test slecht ingevuld. Ze wou naar huis omdat ze zo ziek was (bron: Anton)

Dennis had ook thuis geoefend om te klimmen. Hij wist dan ook niet of hij tequila of water pakte. Achteraf was hij blij dat hij mocht fietsen omdat dat makkelijker mollen was.

Hoewel PJ niet wist wie de mol was, moest hij de indianenvraag aan Dennis stellen, dat was hem opgedragen. (Bron: Pieter-Jan)

Pieter-Jan heeft op het forum gekeken naar de reactie op zijn overname van de presentatie van het programma. Daar maakte hij zich een beetje zorgen over. Maar toen hij na 1-2 afleveringen las dat hij geaccepteerd werd, gaf hem dat een tevreden gevoel. Overigens vind hij het vele wisselen van presentatoren een slecht iets voor het programma. Hij is blij dat hij in ieder geval nog één seizoen mag presenteren. En ook dan wil hij in principe niet weten wie de mol is.(Bron: Pieter-Jan)

Toen ik aan Dennis vertelde dat ik de schrijver was van het Dennis Dagboek, waar hij in schiffers naar refereerde, werd hij helemaal enthousiast. Dennis tegen Coen: "Hé, dit is die gast die precies beschreef hoe ik het had gedaan. Ik las het en het zweet brak me uit. Man, ik heb daarna niets meer gelezen op het forum". Overigens was Coen unimpressed.  ::rofl::
Gaf me toch een kick, dat Dennis zo enthousiast reageerde  ::trots::

Tenslotte zou een podium toch wel handig zijn volgend jaar.

Bedankt voor een leuke, gezellige dag!
« Laatst bewerkt op: 10-03-2008, 10:46:49 door DikkeControleur »
Ik ben niet dik! Ik ben de Dikke Controleur.

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #942 Gepost op: 10-03-2008, 10:04:59 »

Tenslotte zou een podium toch wel handig zijn volgend jaar.

De kandidaten stonden echt op een podium...maar ja ook dat podium was blijkbaar niet hoog genoeg ;D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Erik TKS

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #943 Gepost op: 10-03-2008, 10:27:58 »
Heeft iemand toevallig het geluid van Joris toen hij zong?

Ik heb er een filmpje van dat ik inmiddels op YouTube heb gezet:

Joris zingt: http://www.youtube.com/watch?v=74onnxjgb68

Andere filmpjes:
MFD2008: http://www.youtube.com/watch?v=dPuS_ci643k
MFD2008 van Dech2410: http://youtube.com/watch?v=RBd6f8MWeok
MFD2007: http://www.youtube.com/watch?v=U8n0SAqHjWQ
Karel neemt afscheid (2007): http://www.youtube.com/watch?v=Ki1BnxN-J-8
Molhunt in Huizen (2007): http://www.youtube.com/watch?v=waMhJCKjsRs

Offline kabouter

• Forumlid
« Reactie #944 Gepost op: 10-03-2008, 10:33:42 »
hoi Bakkertje en de rest ::zwaai::

Het was een hardstikke leuke dag!
Jos, Bakkertje en ik waren de kakelende kippen ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Foto's en filmpje zal ik binnenkort posten.

Diegene die de petten gejat hebben : schaam je >:( :(
Ik ben het er mee eens dat we wat moeten doen voor yvonneisdemol.

Offline Mariell

• Forumlid
  • agja
« Reactie #945 Gepost op: 10-03-2008, 10:37:11 »
Mijn bescheiden foto bijdrage: Klik

je had een goede plek geloof ik, mooi genomen!

Offline Teun

• Forumlid
« Reactie #946 Gepost op: 10-03-2008, 10:39:26 »

Coen is gediskwalificeerd tijdens de maisveld-opdracht omdat hij ging rennen (en dat mocht niet). (bron: Anton)

Ha DikkeControleur,
Alles klopt wat je zegt, behalve bovenstaande quote. Dit heb ik gisteren niet tegen je gezegd en het is ook niet waar.
Het brengt me wel op een idee. Misschien moeten we eens kandidaten gaan diskwalificeren!
Groet van Anton.

Offline Mariell

• Forumlid
  • agja
« Reactie #947 Gepost op: 10-03-2008, 10:42:25 »
Ha DikkeControleur,
Alles klopt wat je zegt, behalve bovenstaande quote. Dit heb ik gisteren niet tegen je gezegd en het is ook niet waar.
Het brengt me wel op een idee. Misschien moeten we eens kandidaten gaan diskwalificeren!
Groet van Anton.

haha, misschien kan je een keer een ideeen box openen? zodat fans ideeen kunnen geven en jij er die eventueel kunt vervormen en gebruiken  ;D

Offline DikkeControleur

• Forumlid
  • Laat iedereen in zijn waarde.
« Reactie #948 Gepost op: 10-03-2008, 10:45:19 »
Ha DikkeControleur,
Groet van Anton.
Excuses, dan heb ik het verkeerd begrepen.  ::pinokkio::
Ik ben niet dik! Ik ben de Dikke Controleur.

Offline jokivin

• Forumlid
  • Blek is te gek
« Reactie #949 Gepost op: 10-03-2008, 10:59:14 »
Het was weer geweldig gister, heb mega genoten beetje te hyper alleen
Het was leuk om iedereen weer te zien en te spreken (lau het was me een genoegen  ::jaja::)
De kandidaten waren allemaal erg leuk weer ::ok::
En we hebben het hierkomenjearmegoedinuit T-shirt van Dennis gekocht! harstikke leuk.
We zijn na afloop nog uit eten geweest met een groep en ook dat was weer harstikke leuk (fijne afsluiter van zo'n dag)

Iedereen tot volgend jaar!
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #950 Gepost op: 10-03-2008, 11:06:56 »
(lau het was me een genoegen  ::jaja::)

blijven we dat nu tot de volgende fandag zeggen?  ::pinokkio::

@sander: leuk! er zit een foto tussen van mij en joris, kan ik die misschien van je krijgen? copy paste werkt niet!

ik heb ook nog wat dingetjes die niet uit het vragenvuur komen.

PJ had bij de kapel opdracht niet door dat patrick een anwoord gaf wat niet bestond.
die enge zwarte mannen in de dubbel opdracht was een echt stelletje mexinanen  ::schaam::
de volgende bestemming is ******

(haha nee hoor, dat wou 'ie niet zeggen  :()

Offline stoney

• Forumlid
« Reactie #951 Gepost op: 10-03-2008, 11:13:12 »
Het was weer eens geweldig, leuk ff met Regina ::love:: gepraat. En ik heb het bandje met de opdracht van de duizenden foto's, waar Dennis mee wegliep. En hij heeft er iets persoonlijks opgezet. ;D Heb hem al terug geluisterd en nog een keer en nog een keer.

Allemaal bedankt en tot volgend jaar.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #952 Gepost op: 10-03-2008, 11:29:00 »
Het was weer geweldig gister, heb mega genoten beetje te hyper alleen
Het was leuk om iedereen weer te zien en te spreken
Was ook leuk om jou weer even te spreken. Ik kon zien dat je (en Kevin ook) het naar je zin had.

Offline lida2

• Forumlid
  • Joris is de mol dus niet, maar hij is wel leuk!
« Reactie #953 Gepost op: 10-03-2008, 11:32:50 »
Ik heb er een filmpje van dat ik inmiddels op YouTube heb gezet:

Wow, dank je wel  ;D
Groetjes, Lida

Offline wwg

• Forumlid
  • Wie is toch die mol...
« Reactie #954 Gepost op: 10-03-2008, 11:43:11 »
wie o wie was toch die mooie jongen met de witte pet, zonder batch ?
 ::rofl::

Offline Jaspervl

• Forumlid
  • De Mol
« Reactie #955 Gepost op: 10-03-2008, 11:45:47 »
Was mijn eerste MFD en heb nu al spijt dat ik eerdere edities niet ben geweest. Was echt super! GMooie afsluiting ook van 10 weken in de ban van de Mol te zijn geweest, kan nu weer rustig gaan slapen  :P. Vond vooral PJH een mooie kerel, en Edo uiteraard op de veiling. Groot compliment ook voor de organisatie.
« Laatst bewerkt op: 10-03-2008, 11:55:29 door fcdbfan »
PJH: "Lijdt dat dan niet tot een verdenking?" Patrick:"Ja onwijs! Maar ja, je doet er verder niks mee!"

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #956 Gepost op: 10-03-2008, 12:04:56 »
Ik heb heel veel forummers niet gezien of heel kort gezien omdat ik met vanalles bezig was. Wel jammer.

Oh en ik heb nog niet alles kunnen lezen, maar volgens mij ben ik een va nde weinigen die de blote billen van de Mol heeft mogen aanschouwen?  ::trots:: ::rofl:: De foto ervan is helaas niet gelukt.  ::niet-ok:: ;)

Het was weer leuk in ieder geval. Minder mensen is volgens mij inderdaad niet kostendekkend én veel kans dat je er dan zelf niet eens meer bij kan zijn, omdat het dan al vol zit. Want dat was nu dus al het geval. Veel mensen konden er niet meer bij omdat de kaap van 350 (!!!) inschrijvingen al bereikt was.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #957 Gepost op: 10-03-2008, 12:10:10 »
De kandidaten stonden echt op een podium...maar ja ook dat podium was blijkbaar niet hoog genoeg ;D
Ja, dat is er iedere keer nog geweest, voor zover ik me herinner.

Offline Sander

• Forumlid
« Reactie #958 Gepost op: 10-03-2008, 12:10:43 »
je had een goede plek geloof ik, mooi genomen!

Hahah, nee, ik had niet echt een goede plek eigenlijk. De portretten zijn met de telelens gedaan. Je hebt zelf wel gezien hoe druk het om de deelnemers was.. dus ik stond netjes achteraan te schieten. De overzicht foto's zijn met een groothoek (12mm) genomen.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #959 Gepost op: 10-03-2008, 12:12:03 »

maar volgens mij ben ik een va nde weinigen die de blote billen van de Mol heeft mogen aanschouwen?  ::trots:: ::rofl:: De foto ervan is helaas niet gelukt.  ::niet-ok:: ;)

Je had er ook de flits bij moeten gebruiken. Waren ze wel wat bleek op de foto gekomen, maar wel duidelijk........ ::pinokkio::