Nieuws Vanaf 24 maart gaan we weer op zoek naar de mol!
Ja he Ik vermoedde het al in het begin (kreeg het niet helemaal mee) Maar Dennis had dus een afzakkende broek?EDIT: gaaf Dech! Was dat ook een veiling-item? Voor hoeveel had je het uiteindelijk?
Mensen... ik ben dr nu achter dat de fotoopdracht, nooit had kunnen lukkeb. Kben dr echt een uur ofzo mee bezig geweest xD. Het resultaat is wel mooi
Ik vermoedde het al in het begin (kreeg het niet helemaal mee) Maar Dennis had dus een afzakkende broek?
De grootste Molfanaat is misschien wel de Belg Robbie Azerty, die het programma zelfs internationaal volgt. ,,Wie is de Mol is bij ons in België uitgevonden en is aan 53 landen verkocht,’’ weet hij.
Annette heeft expres haar test slecht ingevuld. Ze wou naar huis omdat ze zo ziek was (bron: Anton)
Citaat van: Bakkertje op 10-03-2008, 10:04:59De kandidaten stonden echt op een podium...maar ja ook dat podium was blijkbaar niet hoog genoeg Ja, dat is er iedere keer nog geweest, voor zover ik me herinner.
De kandidaten stonden echt op een podium...maar ja ook dat podium was blijkbaar niet hoog genoeg
Vorig jaar niet. Maar toen was het geheel in de lengte opgesteld, zo konden wel meer mensen vooraan staan. Ik heb ook het idee dat er toen meer ruimte was (afgezien van dat er minder mensen waren).
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
907 gasten en 2 vaste bezoekers