Hallo allemaal,(zonder namen te noemen)
Een week verder na de laatste aflevering van Wie is de Mol en 4 dagen na de fandag!...
Jammer dat het allemaal weer voorbij is.
Wie is de Mol seizoen 8 was geweldig, erg goede kandidaten,mooie beelden van een mooi land, leuke opdrachten en een nieuwe presentator die toch me verrast heeft en natuurlijk een super goede MOL.
Het was voor mij de tweede Molfandag en ben blij dat ik het heb meegemaakt.
Helemaal vanuit Groningen heen gereisd en blij dat ik 'bekende gezichten' eenmaal zag, verbaasde me dat een aantal mij nog een beetje kende.
En daarna met een aantal vanaf de zonnewijzer naar de observant gelopen, en met een aantal erg leuk gepraat, 1 dame (geloof van het ander forum) was minder aardig tegen 1 van de vaste personen op dit forum, dat meisje was overigens wel een lekker ding maar dat terzijde.
Het weer bleef verder regenachtig en koud.
Bij de Observant zag ik daar weer diegene met zijn vader waar ik vorig jaar ook gezellig heb mee gezeten en vanouds hebben we weer bij "ons" tafeltje gekletst, gedronken,quiz gemaakt en vragen ingevuld.
Vervolg van de middag was dus de vragenronde met een aantal vragen die ik had opgeschreven.
Daarna was het tijd voor fotos en praatjes maken met de kandidaten, en er waren een aantal die zo aardig waren om mij op de foto te zetten, bedankt daarvoor.
Daarna de veiling, aantal keren geboden maar uiteindelijk maar 1 iets gekocht namelijk tekening gemaakt door Highwaykind van Nicollette (voor 20 euro).
Ik heb dit jaar erg weinig fotos gemaakt, bewust ook een beetje..heb nu ook wat meer met de kandidaten en mensen van het forum gepraat, uiteraard nog te weinig mijn idee
Op het einde ben ik nog even bleven wachten, begon toen last te krijgen van koppijn en wilde weer richting friesland dus heb ik (ongeacht of ik wel of niet mee mocht) het deel voor de harde kern overgeslagen.
En dat is mij ook duidelijk, als er een eenmaal een harde kern is is er moeilijk om daar tussen te komen.
Ik vond het erg leuk om jullie gezien en gesproken te hebben en geniet nog wat na van de fotos en verslagen ed op het forum en kijk nog elke dag een stukje van de laatste aflevering
Maar goed ik heb een erg leuke dag gehad.