Ook raar dat ze zo snel weg moest.. Hoelang bleef ze? Ze doet er denk ik langer over om naar Amsterdam te reizen.. Kom dan gewoon niet Of ze had met het vragenvuur op dat pleintje kunnen staan.. En dat dan mensen die met haar op de foto wilde nu nog de kans hadden.. Dan had ze ook nog gewoon vragen kunnen beantwoorden..
Ze had inderdaad de keuze om niet te komen, maar Georgina nam de moeite om juist WEL (ook al was dat maar voor een uurtje) naar Amersfoort te komen.
Vorig jaar was er bijvoorbeeld Nadja, die vanwege het vele negatieve commentaar op diverse fora niet eens durfde te komen (of dat werkelijk de reden was, ik durf het niet te zeggen. Ik twijfel eraan, hoewel het wel hier en daar gezegd is). Ik vind het jammer, als ze hierom niet kwam, dat ze een leuke dag aan zich voorbij heeft laten gaan. Er werd overigens ook gezegd dat het vanwege familie-redenen was, wat ik veel waarschijnlijker acht.
Kortom: ook BN-ers zijn mensen, met een prive-leven, en als ze naar de fandag willen komen is dat leuk voor de fans. Maar het kan nooit een verplichting worden, uiteraard.