Auteur Topic: [Kandidaat] Coen  (gelezen 51371 keer)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] Coen
« Reactie #40 Gepost op: 6-01-2008, 23:24:45 »
Nou, als Coen het persoonlijk linkt aan de aflevering, dan hebben die tientallen andere muziekjes er dus niks mee te maken en deze alles.
The British are not impressed.

Offline Coen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Coen
« Reactie #41 Gepost op: 7-01-2008, 08:24:40 »
Maar dat doet hij helemaal niet, Daedalus. Alleen 747 wordt gelinkt aan de aflevering.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] Coen
« Reactie #42 Gepost op: 7-01-2008, 16:34:45 »
En dat is dan toch Everyday I work on the road, zoals eerder vermeld? Dat is waar ik het over heb. 747 = Everyday... = gelinkt. On the road = o.a. fietsen.
The British are not impressed.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Coen
« Reactie #43 Gepost op: 7-01-2008, 17:33:21 »
En dat is dan toch Everyday I work on the road, zoals eerder vermeld? Dat is waar ik het over heb. 747 = Everyday... = gelinkt. On the road = o.a. fietsen.

745 = VOICST - everyday I work on the road

747 = "Goeiemorgen, kwart voor 7 [...]" wat je hoort.

Dus ik begrijp niet hoe je 747 kan linken met everyday I work on the road. Want het zijn 2 verschillende audio bestandjes met 2 verschillende nummers (745 en 747).
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Coen
« Reactie #44 Gepost op: 7-01-2008, 17:41:23 »
Het bestandje is geplaatst op Coen's weblog, en aangezien hij radio-DJ is heeft hij in zijn 'playlist' allemaal muziek/geluidseffecten op staan. Het is dus gewoon een nummer van een bestandje.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] Coen
« Reactie #45 Gepost op: 7-01-2008, 17:44:24 »
745 = VOICST - everyday I work on the road

747 = "Goeiemorgen, kwart voor 7 [...]" wat je hoort.

Dus ik begrijp niet hoe je 747 kan linken met everyday I work on the road. Want het zijn 2 verschillende audio bestandjes met 2 verschillende nummers (745 en 747).
Omdat iemand dat zodanig had gepost dat daar de nadruk op kwam te liggen. Daar ik aannam dat we het hier over 747 hebben, was mijn conclusie dat 747.mp3 dus dat nummer was.
The British are not impressed.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Coen
« Reactie #46 Gepost op: 7-01-2008, 19:10:28 »
Ik surfte even naar de weblog van Coen Swijnenberg.

Hij heeft daar ook een geluidsfragment, waarin hij evalueert na de eerste afvaller (nicolette). Na iedere aflevering plaatst hij dan een nieuwe. Het feit dat hij die fragmentjes in Mexico heeft opgenomen, valt hij als mol voor mij af. Stel je bent de mol dan moet je al zoveel extra opnemen en overal letten, dan heb je toch ook geen tijd om voor je weblog nog andere fragmentjes op te nemen?? Ik vind het maar raar. Zou de WIDM redactie het eigenlijk wel goedkeuren dat hij dit zomaar plaatst op 'z'n log?

Dit typte Martijn in een het topic van Nicolette.

En nadat ik het zelf las, kan ik zelf ook niet meer inzien waarom Coen überhaupt de mol is. Bedoel, stel dat hé Coen de mol is. Dan nader je de finale en dan blijft ie samen met 2 anderen over. Gaat het dan niet erg verdacht eruit zien dat ie elke keer in de weer is 's ochtends vroeg om geluidsfragmentjes op te nemen? Denk dus eerder dat Coen dit doet als kandidaat met als gedachte:

"Dan heb ik voor later nog wat om terug te luisteren" soorttevan eigen souvenir.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Coen
« Reactie #47 Gepost op: 7-01-2008, 21:42:19 »
Dit typte Martijn in een het topic van Nicolette.


hey, heb ik dat niet getypt?  ;)

EDIT: Ik had m'n reactie tussen de quote-hekjes van martijn gezet Vandaar dat het lijkt alsof het een quote van martijn was, handig van me, haha. Ik heb het weer aangepast.

Maar weer even on-topic: Voor mij valt dus om die reden Coen af...ik heb het ook in een reactie op z'n log gezet, maar geen antwoord op gekregen.
« Laatst bewerkt op: 7-01-2008, 21:48:24 door Lola-aapje »

Offline atrus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Coen
« Reactie #48 Gepost op: 9-01-2008, 12:35:56 »
Hoe heeft Coen die fragmentjes eigenlijk kunnen opnemen, als hij telefoons etc heeft moeten inleveren (aflvr. 1) Vielen MP3 spelers daar ook niet onder?
De jacht is mooier dan de vangst! (TK)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] Coen
« Reactie #49 Gepost op: 9-01-2008, 17:15:24 »
We weten van voorgaande jaren dat bijvoorbeeld Marc-Marie ook gewoon zijn telefoon hield om de kandidatenbegeleider mee te bellen e.d. Bekende anekdote dat hij een suggestief smsje erop liet staan en het apparaat in de badkamer achterliet zodat hij hoopte dat Yvon erin zou trappen.
Dus ik denk dat het 'spullen inleveren'-moment altijd maar met een korrel zout genomen moet worden.
The British are not impressed.

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Coen
« Reactie #50 Gepost op: 9-01-2008, 17:18:13 »
We weten van voorgaande jaren dat bijvoorbeeld Marc-Marie ook gewoon zijn telefoon hield om de kandidatenbegeleider mee te bellen e.d. Bekende anekdote dat hij een suggestief smsje erop liet staan en het apparaat in de badkamer achterliet zodat hij hoopte dat Yvon erin zou trappen.
Dus ik denk dat het 'spullen inleveren'-moment altijd maar met een korrel zout genomen moet worden.

Volgens mij was dat met Richard. ;)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] Coen
« Reactie #51 Gepost op: 9-01-2008, 17:22:47 »
Je hebt gelijk, dat was idd Richard met Milouska. Maar Richard/Marc-Marie en Milouska/Yvon, daar zitten haast geen verschillen tussen.
The British are not impressed.

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Coen
« Reactie #52 Gepost op: 9-01-2008, 17:23:39 »
Maar Richard/Marc-Marie en Milouska/Yvon, daar zitten haast geen verschillen tussen.

Daar heb jij een punt mee. ;)

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [Kandidaat] Coen
« Reactie #53 Gepost op: 9-01-2008, 18:50:50 »
Hoe heeft Coen die fragmentjes eigenlijk kunnen opnemen, als hij telefoons etc heeft moeten inleveren (aflvr. 1) Vielen MP3 spelers daar ook niet onder?

Het inleveren van telefoons ed heeft vooral te maken dat je niet naar huis kan bellen om wat voor reden. In seizoen 1 waren de biechten dan ook vaak berichten voor de thuisfront. (Herinner me nog Foke die de camera gebruikte om haar kleinkinderen te melden dat ze zojuist heeft gebunjumpt). Tegenwoordig worden de biechten voornamelijk gebruik om de kandidaat uit te horen hoe ze denken over andere kandidaten.
Het zou me niks verbazen als de kandidaten van de productie een telefoon in bruikleen krijgen om onderling wel te kunnen blijven communiceren. Bv via een gesloten systeem.

MP3 spelers en dergelijke kan je vergelijken met een boek. Kandidaten mogen wel een boek houden om tussendoor te kunnen ontspannen. Met muziek dus hetzelfde. En wat betreft opnemen? Vergelijk het met schrijven in je mollenboekje. Of je het nu met inkt op papier doet of met geluid op een mp3-speler... als mp3 niet mag, zou een mollenboekje dus ook niet mogen.

Ik zoek er voorlopig niks achter dat Coen die opnames maakt. We leven in een electronische tijdperk, het lijkt me vrij normaal.

NB: weet iemand hoe zo'n ding eruit ziet? Heb er nog nooit eentje van dichtbij gezien..
\
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: [Kandidaat] Coen
« Reactie #54 Gepost op: 9-01-2008, 20:49:07 »
NB: weet iemand hoe zo'n ding eruit ziet? Heb er nog nooit eentje van dichtbij gezien..
\
Ik weet het niet zeker, maar met mijn eigen mp3 speler kan ik ook opnemen. Dus lijkt me dat Coen dàt gewoon gedaan heeft?
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Coen
« Reactie #55 Gepost op: 9-01-2008, 21:08:16 »
Taperecorder:



;)

WorldExpress

  • Gast
Re: [Kandidaat] Coen
« Reactie #56 Gepost op: 9-01-2008, 21:15:53 »
Vaak zitten er op (goedkope) mp3spelers gewoon een klein ingebouwd microfoontje. Maar het lijkt me logischer dat hij het gewoon met een telefoon als spraakmemo heeft ingesproken.

En ik weet bijna zeker dat we daar niks achter moeten zoeken ofzo

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] Coen
« Reactie #57 Gepost op: 9-01-2008, 21:16:27 »
Taperecorder:



;)
Dat lijkt wel een taperecorder uit een abattoir.
The British are not impressed.

WorldExpress

  • Gast
Re: [Kandidaat] Coen
« Reactie #58 Gepost op: 9-01-2008, 21:17:27 »
of een uit saw :P

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Coen
« Reactie #59 Gepost op: 9-01-2008, 21:19:55 »
of een uit saw :P

Een andere kon ik idd niet vinden. :P