Auteur Topic: [Kandidaat] Coen  (gelezen 51380 keer)

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Coen
« Reactie #80 Gepost op: 17-01-2008, 22:58:46 »
Coen doet ook nog mee hoor.. ;D

Verder niks verdachts gezien van Coen, dus voor mij geen MOL!
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline RJBanthum

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Coen
« Reactie #81 Gepost op: 18-01-2008, 01:24:35 »
Hij speelt het spel in ieder geval heel goed... Met die Topito's. Ik zie hem ook niet als mol, want dan had hij de maisveld opdracht anders aangepakt. De mol mag voor het hele spel alle opdrachten doornemen. Dan had hij het vast anders aangepakt.

Offline Matt

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Coen
« Reactie #82 Gepost op: 18-01-2008, 13:15:30 »
Ben sinds gisteren overgestapt naar Coen als Mol!!!

Afl 1.
wilde eerst niet klimmen, maar gaat toch, erg traag.....en iedereen klappen want goed gedaan Coen, hij was iig niet boven voordat "zijn" fietser arriveerde

Kan schieten (schiet 2 x raak) (geheime schietcursus gehad?) schiet topito's en ook nog een klein geld bedrag 75 euro in de pot....de rest zal hem daardoor niet verdenken.

Afl.2
Bij het seinen kiest Coen duidelijk de namen....edo kan verward worden met joris (taxi), Coen kan verward worden met Dennis (eventueel ook ex-radiopresentatrice: Annette), en georgina kan verward worden met Patrick (gtst). Coen doet dus alles goed, maar sticht wel verwarring onder de kandidaten en geeft ze keuzemogelijkheden.

Doordat Coen's tas de laatste is, kan hij mooi zijn spullen er in laten zitten, misschien is de tas al wel verzwaard van te voren, of zitten er verborgen vakken in.

Afl.3
bij de topito opdracht, weet hij (als mol) onder welk bekertje de meeste topitos zitten. Hij wint de er iig veel, hierdoor heeft hij inderdaad de beste onderhandelingspositie, zoals regina aangeeft. Hoe hij dit straks kan als mol kan gebruiken moet nog blijken, wanneer er gehandeld of gestolen kan worden.

bij de zin maak opdracht, wil coen niet dat Dennis aansluit bij hem regina en edo, dus stelt hij voor te gaan verstoppen. terwijl Dennis juist woorden op zijn rug en buik heeft, die aansluiten bij de woorden die al gevonden zijn. Coen hoopt denk ik andere mensen eerder te treffen, die moeilijkere woorden hebben om aan te sluiten

Maisopdracht
Coen wil eigenlijk niet dat Patrick bij de geldpakkers zit, hij probeert Dunya in zijn groep te krijgen. Misschien denkt hij dat vrouwen eerder gepakt worden door de jagers, omdat zij over het algemeen minder snel zijn. hij baalt dus dat toch patrick erbij zit.
Toch weet hij hier een voordeel van te maken, door het omkappen van de boom steeds van patrick over te nemen, neemt Coen al het geld mee. Hij loopt met een paar duizend euro rond (patrick maar met een schijntje van 500 euro, terwijl patrick alle palen als eerste bereikte) en hoeft zich alleen nog maar te laten vangen door een jager, dit gebeurd dan natuurlijk ook.

Al met al een hoop bewijzen tegen Coen. Natuurlijk moet de mol mee en dan ook goede dingen doen om niet te verdacht te worden. maar Coen is met stip op 1 nu.

Tot nu toe een zeer goede mol, niet veel mensen verdenken hem




Offline pinguin11

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Coen
« Reactie #83 Gepost op: 18-01-2008, 14:46:36 »
Al die bovenstaande dingen geven heel veel aanwijzingen voor Coen.
Ik heb er nog een paar:
Aflevering 1: Als mol wist hij natuurlijk dat de opdracht met de tassen kwam dus neemt hij een extra grote tas mee, zodat hij gekozen word als degene met de laatste tas zodat ie ongemerkt (bijna) niks in hoefde te leveren en de opdracht kon laten mislukken.

Aflevering 3: Op een gegeven moment is Coen nog als enige over in het maisveld en is hij aan het rennen en Edo maar roepen: Links, links, links. Op dat moment zie je Coen gewoon rechtdoor blijven lopen. Het kan ook zijn dat het aan Edo ligt, maar ik had het idee dat het Coen z'n eigen schuld was.

Coen is voor mij nu ook zeker een grote verdachte
Is er een apotheker in de buurt ?

Offline ik-ben-de-mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Coen
« Reactie #84 Gepost op: 18-01-2008, 19:25:06 »
Om even terug te komen op koen als geheelonthouder (of hoe je het ook spelt), ik vond het inderdaad vreemd, want hierdoor kon hij niet weten in welk team hij zat, of zou dat voor hem niets uitgemaakt hebben?

Bij de maisveld-opdracht vond ik het wel nogal vreemd dat hij steeds de andere kant op ging die de twee 'torenwachters' hem aanwezen, en waarom deelde hij het geld niet op met patrick?

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat] Coen
« Reactie #85 Gepost op: 18-01-2008, 19:29:25 »
Coen is de Bob, zie het Alice in Wonderland topic, en daarbinnen de Alice & Bob-hint. ::jaja:: ::vergroot::




Maar nee, toch verdenk ik Coen totaal niet. ;D
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Dumke

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Coen
« Reactie #86 Gepost op: 19-01-2008, 17:47:30 »
Even een aanvulling op de aanwijzingen dat Coen de mol zou kunnen zijn:

Aflevering 2:

Doorseinopdracht: Er wordt door Pieter-Jan vertelt dat er 3 duo's en 2 individuen gevormd moeten worden voor deze opdracht en dat de kandidatie dit zelf mogen bepalen, behalve één duo dat moet bestaan uit een lang en een kort persoon. De korte persoon werd Dunya, maar had ook Georgina kunnen zijn. De lange persoon kon niemand anders zijn dan Coen. Zij bepaalden de door te geven namen met de mogelijke verwarring bij het doorgeven van 2 'taxi-chauffeurs', 2 dj's en 2 GTST'ers.

Aflevering 3:

Bordjesopdracht: Coen en Regina koppelden zich aan elkaar op een wijze waardoor de ultieme zin nooit meer gemaakt zou kunnen worden. Verder vertelt Coen dat elke volgende persoon die ze vinden gelijk gekoppeld moet worden aan hun keten.

Coen heeft de bordjes 'zie' & 'kandidaten' om. Wie ziet kandidaten? De mol.

Offline PokerMol

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Coen
« Reactie #87 Gepost op: 19-01-2008, 23:46:32 »
Blij te zien dat steeds meer mensen Coen als mol gaan zien! Hij doet ow zo goed mee met alles maar heeft ie al een euro in de pot gebracht?  ???

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Coen
« Reactie #88 Gepost op: 20-01-2008, 00:14:43 »
Blij te zien dat steeds meer mensen Coen als mol gaan zien! Hij doet ow zo goed mee met alles maar heeft ie al een euro in de pot gebracht?  ???

Ja, dat wel, 250 euro in aflevering 1 (vraag goed beantwoord)

Offline PokerMol

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Coen
« Reactie #89 Gepost op: 20-01-2008, 00:32:01 »
250 hele euro's?  :o

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Coen
« Reactie #90 Gepost op: 20-01-2008, 00:38:18 »
250 hele euro's?  :o

Ja veel hè  ::rofl::

Maar 't is altijd nog meer dan wat Edo of Dennis hebben binnengebracht  ::)

Offline MagicEgidius

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Coen
« Reactie #91 Gepost op: 20-01-2008, 19:04:44 »
Heeft iemand het t-shirt gezien in de vooruitblik voor aflevering 4? Coen heeft een t-shirt aan met

 Dorem
 i Fa soll
 a Sido

De laatste letters zijn toch echt een anagram van mol...


Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Coen
« Reactie #92 Gepost op: 20-01-2008, 19:24:51 »
Heeft iemand het t-shirt gezien in de vooruitblik voor aflevering 4? Coen heeft een t-shirt aan met

 Dorem
 i Fa soll
 a Sido

De laatste letters zijn toch echt een anagram van mol...



Ik zie geen t-shirt van Coen in de vooruitblik...Heb je een screenshot? Ik zie maar 1 T-shirt met een indiaan en tekst en dat is het shirt van Dennis.

Offline MagicEgidius

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Coen
« Reactie #93 Gepost op: 20-01-2008, 19:47:05 »
Ik krijg geen screenshot, maar bij uitzendiggemist.nl zie je dit shirt op 49 minuten en +- 30 seconden.

Offline PokerMol

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Coen
« Reactie #94 Gepost op: 20-01-2008, 20:16:04 »
Als je heel die zin neemt kan je er wel een leuk anagram uithalen, alleen snap ik em dan niet  ;D
Asido = Adios?
Dan de mol, hou ik de orifasl over, eventueel "is" nog?
Flora is de mol, adios  :P


Offline MagicEgidius

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Coen
« Reactie #95 Gepost op: 20-01-2008, 20:17:15 »
Dorem i Fasoll a Sido zijn alle muzieknootjes op een rijtje... en wie is DJ?

Offline PokerMol

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Coen
« Reactie #96 Gepost op: 20-01-2008, 20:19:51 »
Ok, dan heeft Coen dus gewoon dat shirt aan omdat ie DJ is en van muziek(nootjes) houdt, jammer jammer

Offline kloas

  • Winnaar pool WIDM 2010
  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Coen
« Reactie #97 Gepost op: 20-01-2008, 20:59:08 »
Hier een screenshotje

 

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Coen
« Reactie #98 Gepost op: 20-01-2008, 23:04:03 »
hey ik heb dit fragmentje helemaal nog niet gezien. Dat zie je niet aan het eind van aflevering 3...maar waarschijnlijk tussen de reclames. Het valt wel op, maar Coen is voor mij iets te fanatiek en heeft iets teveel geld opgehaald om hem te verdenken.

Offline MagicEgidius

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Coen
« Reactie #99 Gepost op: 20-01-2008, 23:12:30 »
Het zit dus in de vooruitblik op aflevering 4, na de aftiteling. Overigens had ik het idee, off-topic, dat Georgina in plaats van weg van de plek van test, juist weer naar deze plek terugliep... Maybe vast te koppelen aan de muzikale hint en het topic hints? over een mogelijke come-back? Wellicht ongelooflijke tunnelvisie omdat Georgina mijn mol is.