Auteur Topic: [Kandidaat] Edo  (gelezen 114742 keer)

Offline MagicEgidius

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #200 Gepost op: 22-02-2008, 18:03:52 »
Twee keer een drie bij het pokerspel...

Twee keer een C:)  Cash Cab:P

Wow, weer een originele aanwijzing waar we niets aan hebben:) Of Edo moet verrekte goed kunnen delen:) ::rofl::

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #201 Gepost op: 22-02-2008, 23:51:58 »
Ja, Edo probeerde echt Dennis bij te halen, het enige wat Dennis er nog tussen kon gooien was die baliedame haha.

Ik zou Edo dus graag als mol zien. Alleen, Patrick zat steeds deels op Edo. Al vanaf aflevering 3. En de anderen waar die toen op zat zijn naar huis. Dan moet ie wel hard geswitcht zijn...
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #202 Gepost op: 23-02-2008, 00:49:31 »
Wat ik vreemd vond was dat Edo zegt dat hij als eindfinish de sportmassagesalon had op de 12e verdieping, the shipsade spa.
Op die verdieping bevond Dennis zich ook, maar Edo moest erheen zegt ie en Dennis is in paniek en verstopt zich.
Als ik dan alles eens bekijk vind ik het volgende opvallend.
Hij stapt kamernummer 11 binnen !!! Dat is ook de 11 van zijn geboortedatum en kan als spiegeling worden gezien.

Offline Kaafoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #203 Gepost op: 23-02-2008, 01:24:08 »
Edo heeft weer een bijpassend shirt aan (vorige keer landkaart op zijn shirt bij de tomtom- opdracht)Nu bij het oranje stippen zoeken heeft hij een oranje shirt aan...

groetzels Karin (met dank aan sandra)
"Ik ben echt (een beetje) ROEKOE!!"

Offline madelief

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #204 Gepost op: 23-02-2008, 14:37:48 »
heeft iemand goed kunnen zien wat er op de pet van edo staat?
het lijkt heel erg op de voorkant van de dvd van "and now for something completely different" van monty pyhton.
wat was er eerder, het ei of de betonmortelwagen?

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #205 Gepost op: 23-02-2008, 22:57:46 »
Het cruiseschip eens nader bestudeerd en dan vallen me een aantal rare dingen op.
Edo heeft blijkbaar de kaart van verdieping 3, dit blijkt uit het feit dat hij Dennis naar de "Fuel Teen Disco" stuurt en Dennis vraagt aan een dame op welk dek deze zich bevind en dat was verdieping 3.
Dit in combinatie met de opmerking van Edo dat hij als eindbestemming de Shipsade Spa op zijn kaart heeft staan klopt dan totaal niet. Deze bevond zich namelijk op de 12e verdieping en niet op de 3e.
Wat deed Dennis op de 12e als blijkbaar Edo verdieping 3 als kaart heeft en daar Dennis moet laten zoeken? Wilde Edo bewust Dennis tegen het lijf aan lopen zodat het geld uit de pot ging?

Offline Iris_77

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #206 Gepost op: 23-02-2008, 23:23:06 »
Het cruiseschip eens nader bestudeerd en dan vallen me een aantal rare dingen op.
Edo heeft blijkbaar de kaart van verdieping 3, dit blijkt uit het feit dat hij Dennis naar de "Fuel Teen Disco" stuurt en Dennis vraagt aan een dame op welk dek deze zich bevind en dat was verdieping 3.
Dit in combinatie met de opmerking van Edo dat hij als eindbestemming de Shipsade Spa op zijn kaart heeft staan klopt dan totaal niet. Deze bevond zich namelijk op de 12e verdieping en niet op de 3e.
Wat deed Dennis op de 12e als blijkbaar Edo verdieping 3 als kaart heeft en daar Dennis moet laten zoeken? Wilde Edo bewust Dennis tegen het lijf aan lopen zodat het geld uit de pot ging?


Van widm.nl: De vier kandidaten nemen ieder een plattegrond van het cruiseschip. Op iedere plattegrond staan drie andere verdiepingen van het schip.

Het kan dus best dat Edo én de 3e verdieping én de 12e op z'n kaart had staan.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #207 Gepost op: 23-02-2008, 23:25:18 »
Ja, ik vond het toch ook gek, ik dacht Edo te horen zeggen dat de Shipshape Spa op dezelfde verdieping ligt als de Fuel Teen Disco.
The British are not impressed.

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #208 Gepost op: 24-02-2008, 00:04:40 »
Van widm.nl: De vier kandidaten nemen ieder een plattegrond van het cruiseschip. Op iedere plattegrond staan drie andere verdiepingen van het schip.

Het kan dus best dat Edo én de 3e verdieping én de 12e op z'n kaart had staan.
Ik heb het nagelezen en het klopt inderdaad, met als toevoeging dat één kandidaat een kaart met eindpunten heeft (Edo dus). Maar wat doet Dennis daar dan en uitgerust op een bed plaats neemt (zeer vreemd).
De vier kandidaten nemen ieder een plattegrond van het cruiseschip. Op iedere plattegrond staan drie andere verdiepingen van het schip. Met rode stippen zijn geldpunten aangegeven en op één van de plattegronden staan de eindpunten.
« Laatst bewerkt op: 24-02-2008, 00:11:02 door yessie »

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #209 Gepost op: 24-02-2008, 02:42:52 »
Ik weet niet of dit hints zijn maar toch leuk om te vermelden n.a.v de Maya wat aan bod komt.

Conversie geboortedatums n.a.v. de maya kalender
Dennis 21-02-1977 betekent 8 Ben 16 Pax   12.18.3.11.13
Edo 11-10-1970 betekent 10 Lamat 1 Yax    12.17.17.3.8

Aflevering 1
Mol = watergod >>>> Edo drinkt water

Aflevering 4
Edo zegt aan het begin van de aflevering: Ik tel wel 4 zwembaden.
In deze aflevering ook de bomopdracht en er verschijnen vleermuizen (vleermuis is bat in het engels).
4 = vleermuisgod = bat = Zotz

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #210 Gepost op: 24-02-2008, 10:03:20 »
Ik heb het nagelezen en het klopt inderdaad, met als toevoeging dat één kandidaat een kaart met eindpunten heeft (Edo dus). Maar wat doet Dennis daar dan en uitgerust op een bed plaats neemt (zeer vreemd).

Ze hebben toch contact met elkaar via de walkietalkie, en het was duidelijk dat ze voor een bepaald tijdstip op het eindpunt moesten zijn. Ik neem aan dat Edo dit tijdig naar Dennis heeft gecommuniceerd (nog een geluk dat Edo de eindpunten had, en niet Patrick of Regina)
Keep calm and eat chocolates!

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #211 Gepost op: 24-02-2008, 21:21:42 »
In aflevering 7 is ineens kinderspeelgoed in het spel.
In de pop zit een rode en witte ballon.
In de groene kist op zee zit een voetbal- wit met zwarte stippen (de inhoud van de oranje kist hebben we niet gezien).

Dagboek van de Mol:
Het leek wel een feestje. >>>> Edo heeft in de film Feestje gespeeld.
Een kinderfeestje gaat gepaard met spelletjes (ballonnen, ballen, etc.).

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #212 Gepost op: 26-02-2008, 00:19:25 »
Ik heb het al ergens in het begin aangegeven in een topic en te gaan letten op kleuren aangezien de intro's niet veel zeiden over wie bij welke aflevering gekoppeld is en/of er dan uitgaat.
Dit heb ik zelf gedaan en ik bij Edo alle shirts (kleding) tegenkom die de kleuren van de topito's weergeven.
Aanstaande aflevering komt de witte kleding en de topo compleet is.

 

Offline Iris_77

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #213 Gepost op: 26-02-2008, 00:39:16 »
En 'n blauw shirt en 'n paars/roze shirt komen dan ook nog?

Offline IDM

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #214 Gepost op: 26-02-2008, 14:41:45 »
Edo gaat winnen.
Wie muzikale hint van vorige week, ik ben ervan overtuigd:
De toeristische route naar roem is simpelweg Een Doel Op zich. Dat had iemand vorige week gevonden :)

Die vond ik ook heel erg sterk, ja!
Laten we jabberen.

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #215 Gepost op: 26-02-2008, 17:51:24 »
En 'n blauw shirt en 'n paars/roze shirt komen dan ook nog?
Die kleuren waren ook te zien.

Offline Iris_77

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #216 Gepost op: 26-02-2008, 21:22:31 »
Die kleuren waren ook te zien.

Heb je daar dan 'n screenshot van? Of kun je zeggen welke aflevering op welk moment? Want het is mij niet opgevallen dat Edo een blauw en 'n roze/paars shirt aan heeft gehad.

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #217 Gepost op: 26-02-2008, 21:29:06 »
Heb je daar dan 'n screenshot van? Of kun je zeggen welke aflevering op welk moment? Want het is mij niet opgevallen dat Edo een blauw en 'n roze/paars shirt aan heeft gehad.
De kleuren en in welke afleveringen komen in het overzicht.

Offline lilith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • all ears
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #218 Gepost op: 26-02-2008, 21:48:14 »
Uit de vogelvlucht foto's op de site haal ik groen, rood of roze (?), geel, zwart, oranje. Ik mis: blauw, wit, paars. Ik ben (nog) niet overtuigd. Ben benieuwd naar je andere overzichten!
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #219 Gepost op: 27-02-2008, 17:18:43 »
HIER DE ONTMASKERING VAN DE MOL ::bravo::